Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=34&t=611
Stránka 1 z 5

Autor:  Necro [ úte zář 08, 2009 2:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Tohle mi v hlavě leží už hodně dlouho a jelikož mám teď docela emo náladu, rozhodl jsem se to tu vyvyrhnout:

Původní Fallouty byly koncipovány tak, aby je mohl hrát pouze jeden hráč. Prostě, aby se v nich vyznal, aby ho nenudili a aby měl vůbec nějakou šanci ju přežít a ještě splnit úkol. Třeba podle holodisku Vaultu City má NCR několik desítek tidíc obyvatel. Jak jistě uznáte, kdyby byly ve hře plný počet tolika lidí, hráč by se v něm nevyznal a za druhé by tohle neutáhl ani dnešní průměrný počítač, natož v době vydání Falloutu 2. Jenže teď se vzaly oba dva tyto světy, splácali dohromady a předhodili se cca v průměru 500 lidem. A tady vzniká podle mě kámen úrazu.

Vzniká tady mnoho paradoxů a naprostých nerealičností, které mě osobně kazí herní zážitek, který jsem si od FOnlinu sliboval. Třeba, že se nedají zabíjet NPC ve městech, neboť mají 5000 HP. Současný FOnline je vlastně jenom vybíjená mezi jednotlivými gangy nebo mezi jednotlivci, kteří to dotáhli trochu dál. Třeba u mě, kdybych nedostal 500 zátek od našeho gangu, tak jediná možnost, jak si získat nějaké pořádné xp a prachy, by bylo kydání hnoje a i tam je veliká konkurence.
Jinak nevím, jak je to s questama z původních Falloutů, ale jestli tam jsou, tak je v prvních několika hodinách vyberou první hráči a ti, co přijdou potom, mají potom úlohu mrchožroutů.

Prostě a jednoduše: Svět her Fallout a Fallout 2 je pro tolik lidí, kolik se jich dokáže připojit online, hrozně malý. Chtělo by to zcela změnit svět FOnlinu, úplně nové a mnohem větší města, možností questů, dát hráčům možnost, aby se sami stali NCP ve městech, dát hráčům a gangům možnost si stavět vlastní sídla, nebo dokonce zakládat vlastní osady a města. Prostě, aby si hráč dokázal sám vybrat svou roli v online světě Falloutu. Být obchodníkem, nájemným zabijákem, prostým farmářem, který obdělává vlastní pole a jídlo dál prodává, nebo jen štamgastem v hospodě, který si z FOnlinu může zrobit stylový chat pro kecání s lidma.

A ještě jedna věc: nechci, aby tohle nikdo nebral, že FOnline považuju za sračku. Právě naopak, je to skvělý důkaz, že starý dobrý Fallout má stále ve světě místo a nezmění to ani fríkůlínský Fuckout 3 od Bethe$dy a taky dobrá možnost, jak se vyblbnout. Ale pravá budoucnost MMORPG Falloutu je podle mě v tom, co jsem napsal výše.

[/emo]

Pište své připomínky, dojmy, nápady. Můžete klidně psát i nadávky, vulgarity a prokletí. Ale prosím aspoň o nějakou autocenzuru. Všechno sprosté (EDIT: a dementní) vyměňte za nějaké slovo. Třeba "chlup" (bez uvozovek).

Autor:  casino [ úte zář 08, 2009 2:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Zabíjanie NPC v mestách?

To je chlpaté Véd to by stačilo dať do party par postav z gatlingami a vysokými levelmi a všetko by bolo behom par hodín mŕtve.

Autor:  Necro [ úte zář 08, 2009 2:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Casino píše:
chlup

Autor:  casino [ úte zář 08, 2009 2:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Pockat mozno myslis iba spoluhracov? ::scratch

Autor:  Say [Bot] [ úte zář 08, 2009 3:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

1, Je to BETA, opakuji hlášení, je to BETA...
2, Napiš vývojářům. Nápady fajn, realizace ale není lehká jak facka... Všechno je vy vývoji a když se budou hráči snažit, vyvojáři jim určitě půjdou vstříc.

Co mě osobně na FOnline chlup nejvíc, jsou pubertální hráčí, chlupoví chlupiči, kteří maji v hlavě žel chlup...
A pak doufám že vyladí hru tak, aby bylo možny hrát hru za jednotlivce a vůbec někde najít peníze :| A to jinak než zkosením ostatních hráčů... Na druhou stranu když to nejde jinak, pak se nedivím střílením na potkání.

Autor:  PaulCZ [ úte zář 08, 2009 3:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Fonline má určitě velký potenciál a jde úplně jinou cestou než komerční mmorpg, které si jsou na chlup stejné (= stejně dementní). Jde o to jaký na tom dělá tým, rusové odvedli skvělou práci s klientem a serverem, teď je ještě otázka co s tím udělají skripteři. Další věc je jestli tenhle betatest k něčemu je, podle mého by to mělo být spíše stylem založíš postavu, má maximální level a všechny možné itemy, týden běháš po mapě, napíšeš poznatky a hurá máme vyladěný Pvp, Pvm, kraftění.. Hrát v systému, který se mění ze dne na den je blbost a hra nebude ok ani za dva roky. Také jsem pro, že by ve hře neměli být npc s 5000hp co dávají pěstí 800 dmg. Vyřešit by se to dalo i jiným způsobem. Co se týče questů tak jejich neopakovatelnost může zaručit jen náhodný generátor, jenže pak zase nebudou moc propracované jinak tady bude prostě 1000 lidí co našli vodní čip, tj questy pro všechny. Města jsou velká dost, je jich hodně a co psal někdo z týmu na NMA fóru tak mají problém je zaplnit questama atd. Časem snad budou i další lokace a přibudou fajn věci jako craftění, které v původní hře vůbec nebylo. Každopádně držím palce

Autor:  Erendil [ úte zář 08, 2009 3:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Sayboot ma pravdu, doufam ze vyladi hru tak aby si i slusny bojovnik vystacil necim jinym nez skill do unarmed a kosit chlupy u exit gridu a v New Renu... kde jsou slibovane questy najdi a zabij? vyzabijej jeskyni skorpionu a dostanes armor? pripada mi ze kdyz ted nemuzete lootnout ani zbrane co by se daly pouzit, tak jako jednotlivec nebo dvojice nemate co delat... proste me nenapada co bych mel delat krom kutani ore a mineralu... a to uz je nuda...

Autor:  Mortimer [ úte zář 08, 2009 5:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Casino píše:
Zabíjanie NPC v mestách?

To je chlpaté Véd to by stačilo dať do party par postav z gatlingami a vysokými levelmi a všetko by bolo behom par hodín mŕtve.

to sa uz niekolkokrat stalo :wink: Pridem do Modocu, ze idem popredat svoje veci co som vyrobil, a... no ani zivacka :mrgreen:

Autor:  Snikch [ úte zář 08, 2009 6:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Na tuhle otázku odppovím až skončí BETA a najede se na čistý provoz.

Autor:  Enguzrad [ úte zář 08, 2009 6:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Taky souhlasím se Saybootem, je to beta a hráči by tam měli být od toho, aby našli nedostatky a případně vymysleli nějaké řešení. Za dobu co to hraju jsem dělal jen 3 věci: craftil, obchodoval a umíral (sem tam jsem zabil nějakou brahmínu nebo škorpiona), ale i tak je to dobrá hra, chce to jenom doladit. Ironie však je, že města mají být něco jako oázy v poušti kde si hráč připadá více v bezpečí než sám někde v pustině a přitom jsou města nejnebezpečnější... ale to je hlavně chyba hráčů, kteří zabijí všechny ostatní bez důvodu, v každé hře se někdo takový najde s tím se nedá nic dělat, ale tady jsou na každém kroku a většina lidí se nemůže dobře bránit, protože sehnat nějakou lepší zbraň není snadné, obchodníci jsou celkem drazí a moc dobrých věcí se vyrobit nedá. S questy, které člověku pomůžou postavit se na nohy by bylo jednodušší zapojit se do bojů ve městech a nestávalo by se tak často, že 1 borec s minigunem vyvraždí celé město bez většího odporu.

Autor:  Enguzrad [ úte zář 08, 2009 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Teoreticky by se to dalo zmírnit za použití karmy jako rozlišovacího prostředku. Například, že by nápisy postav byly zbravené podle hodnoty karmy, hráči by mohly zvyšovat či snižovat jednou za čas jinému hráči jeho karmu, také by šla zvyšovat třeba questy, na obchodníky by to vliv nemělo. Karma by se snížila taky při zabití hráče s normální nebo zvýšenou karmou (samozřejmě přiměřeně) nebo při neúspěšném okrádání. Takhle by se dala lépe rozlišit povaha hráče podle jeho pověsti jako v našem světě fungují drby ::lol ...

Autor:  casino [ úte zář 08, 2009 7:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Ja by som bol zato aby sa v meste nedalo vobec zabijat !!.

Autor:  Mortimer [ úte zář 08, 2009 7:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Chcelo by to zakaz zabijat a pouzivat ublizujuce predmety/skilly v mestach, popripade klasiku "guards! GUARDS!!!" ::rofl ::rock

Nenahraditelna to moja pomocka na prezitie v UO ::fuck

Autor:  Enguzrad [ úte zář 08, 2009 7:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Nebo tak, ale zabíjení v městech bych nerušil. Přece obrovská volnost je hlavním kladem FOnline a bohuel i jeho záporem ::roll . Stačily by ti guardi a třeba i možnost gangu nasazovat do obsazených měst žoldáky + ještě ta karma, aby každý viděl, že já jsem ten hodnej :mrgreen: .

Autor:  Mortimer [ úte zář 08, 2009 7:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Proste hrac s neutralnou karmou modre meno, so zapornou cervene, a hrac s kladnou zelene. hrac by mal pri +/- 100 bodoch karmy zmenu farby nicku a za vrazdu by sa udelovalo -50. Za zabitie PK, cize hraca s karmou -100 a viac by sa udelovalo +50 karmy :-)

Take jednoduche, len skoda ze su tam magori na toto ::roll

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]