Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=34&t=611
Stránka 2 z 5

Autor:  Enguzrad [ úte zář 08, 2009 7:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

A každý hráč by mohl přidat nebo ubrat 25 karmy jednou za herní den, když někomu pomůžeš on ti může zvednout karmu :-D .

Autor:  casino [ úte zář 08, 2009 7:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Ma to zabijanie v mestach nejake vyzitie ? NIE.

Ked niekto chce bojovat medzisebou tak si zajdu aj do pustiny.

Autor:  Mortimer [ úte zář 08, 2009 7:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

mozno keby tie npc v mestach endavali expy a loot, popripade by boli nesmrtelne ::scratch
Enguzrad píše:
A každý hráč by mohl přidat nebo ubrat 25 karmy jednou za herní den, když někomu pomůžeš on ti může zvednout karmu :-D .

to je trochu vela... stacilo by 5 napriklad :wink:

Autor:  Erendil [ úte zář 08, 2009 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

karma uz myslim je, aspon ja videl cervene jmeno... ale zajimalo by me za co se karma zvysuje/snizuje? ja bych ji dal za zabijeni hracu... at kazdy vidi ze jsem previt... taky bych pridal moznost videt nazev gangu (to uz tady nekde psal Sigurn), ptz jinak to jsou jatka kdyz se kosi vlastni gang navzajem, i kdyz to se da vychytat pomoci ventrila... taky me celkem stve ze pracne ziskate zbrane, lootnete nejakou peknou loveckou pusku, ale ouha, nemuzete ji pouzit, ouha, nemuzete ji opravit ptz mate repair "jen" na 100% (je matematicky dokazane ze 100% je maximum:-) ), a jak sakra s opravovanim souvisi stesti??? kde sebrali ze kdyz presne vim jak funguje pistole protoze ji umim vyrobit tak ji nedokazu opravit? real: bratr mi dela zesilovac, ale najednou kdyz uz je hotovy se tam zkazi pripajeny drat, a rozhodne to neni o stesti jestli ho pripaji zpatky, je to o umu... stesti by melo ovlivnovat jake veci najdete v pustine... ale vlastne, zadne veci se v pustine najit nedaji, ac jsem ve F1 nasel 10k zatek, tak tady nic... :-(
bylo by asi naivni chtit najit Alien Blaster, ale treba pokecat s obchodnikem a pritom nebyt zrovna Miss Universe by nebylo od veci...

Autor:  PaulCZ [ úte zář 08, 2009 8:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Casino píše:
Ma to zabijanie v mestach nejake vyzitie ? NIE.

Ked niekto chce bojovat medzisebou tak si zajdu aj do pustiny.


v onlajnovkách co jsem hrál, vždycky nejvíc prasili ti co se schovávali do safe zón jako město atd, tady když někdo prudí tak ho odstřelíš a je klid :) Akorát je blbost, že nejsou zabezpečený dílny např. v NCR apod.

Autor:  bft6 [ úte zář 08, 2009 9:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Ahoj nedá mi to a musím na pár věcí zde reagovat a také trochu nesouhlasit. Obtížné shánění vybavení exp.To snad nemyslíte vážně za den hraní se průměrný hráč dostane s klidem na 12 level o vybavení ani nemluvím.Je pravda že ultimátní vybavení se špatně shání ale to je snad naprosto v pořádku v opačném případě by došlo k jeho naprosté degradaci.Souhlasím s více questy to je jasné vývoj questů je náročný na čas.Chráněné oázy ano, například někteří obchodníci či například vybrané bary,ale jen velmi omezeně v žádném případě celá města.Rád bych naopak viděl že z fonline se stane velice těžké a propracované mmo , které nebude masírovat hráče heroickými výkony bez jakékoliv námahy a umu jako většina dnešních her.

Autor:  TimeToDie [ stř zář 09, 2009 8:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

no tak já osobně jsem proti tomu aby se dala zabijet npc prostě by je měli udělat nezranitelne a nebo zeby se naně nedalo utočit, a tim padem ani oni by neutočili na nás, dále velice mě mrzí, že tu je pouhých 21 lvl, prej pro vyváženost ale to je holy nesmysl, v každem jinem mmo je minimalně lvlu 60, nemám nic proti tomu aby to bylo i na fonline ale netvrdím aby se toho dalo dosáhnout za dva dny, jako tomu je ted, zadalší ze začátku je díky špatné solidaritě hráčů, kteří by místo toho aby pomohli ze startu s nějakym vybavenim tak tě raději zastřelí, co já jsem rozdal vždy noobum zbrani a naboju co jsem nepotřeboval a po wipu, zaprve všichni jen střili a zabiji a už navíc ani encounteri nebojuji mezi sebou funkčními zbraněmi takže ze začátku je pro postavu zaměřenou na boj z dálky naprosto nemožné sehnat nějakou zbran s naboji aby se mohl rozhoupat, no a v neposlední řadě,
neni to vubec fer, pri boji když jsem potkal bandu debilu, nez jsem zjistil kdo je encounter a kdo magor tak me sejmuli, pricemz jsem byl silneji nez oba dohromady, vubec to neni vyvažene a tohle mě vždycky odradi jo kdyby to bylo vyjmečně ale to je pořad těchle lam je na fonlite čim dal vice, měli by udělat boj mezi playery v turn base pro všechny je mi jedno, že to je pomale ale alespon je šance se bránit, takhle než se rozkoukam jsem mrtvy ani nestihnu zaregistrovat kdo střili, už jsem tak přišel o spousty věci nespočetně krat a už toho mam dost, snad to v plně nějak domysli. treba jak to bylo v lineage kdyz dal na playera combat tak se rozsvitil cervene a bylo jasne kdo se chce bít, samozrejmě drive nez to udela a pak po casove prodlevě by se mohlo fightit to by bylo fer ale takhle někde se objevím než se stihnu rozkoukat mam 20 hp a to už se pak těžko vraci uder.
Hrozně jsem se na fonline těšil ale tohle mi tu hru uplně znechucuje jestli se to v plne nezměni asi se vratim znovu k dotě ::lol a ke starcraftu2 až vyjde :-D

Autor:  Say [Bot] [ stř zář 09, 2009 9:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

NPC nebudou útočit na hráče? Tak to je totální hovadina ::! Ve městě má být bezpečně, mnohem bezpečněji než v Pustině ::idea Akorát by neměli mít brokovnice a samopaly z dávkama, protože když mě někdo okrádá a NPC si ho podá, tak trefí většinou i nevinnou oběť :|

Autor:  Sigurn [ stř zář 09, 2009 10:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

no nekteri chlupove tohoto vyuzivaji,on s holou prdeli te napadne,straze zabiji oba a jeho komplic te pak oskube jak slepici

dle meho...se hraci zabijeji protoze proste neni co jineho delat....
<ironic>
jeee muzu kydat 3 hodiny hnuj za 100xp to je super co?? pekna otrava ::roll to radsi seberu par zbrani (kde je najit?? uz vim-zmlatim tamtoho co se zrovna zkousi odpojit,treba neco ma) a jdu do mesta,schovat se za roh a sejmu kazdeho kdo vypada movite....no uznejte neni to nadhera???
</ironic>

ne neni...kazi to hratelnost a nekdo kdo (ted poslouchej btf6) NEMA cely den na pareni a chce si zahrat tak 2 hodky za cas tak nema sanci se nekam hnout....zkousel jsem to nescetnekrat a opravud pokud vas neni hafo nebo nejste nejvetsi chlu na severni polokouli tak se muzete jit zakopat

rozhodne si pockam na konecny vysledek ale jestli to bude napr s charismem tak jako ted tak na to foukam....to uz se muzu tesit treba na Diablo3, Mafii II nebo SC 2

Autor:  PaulCZ [ stř zář 09, 2009 11:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

TimeToDie píše:
dále velice mě mrzí, že tu je pouhých 21 lvl, prej pro vyváženost ale to je holy nesmysl, v každem jinem mmo je minimalně lvlu 60


Toto není žádné měřítko, každá onlajnovka má svůj systém, navíc i ve WoW apod. kde máš někde 70 levelů se můžeš vylevelovat snad za den dva.. Ve finální verzi třeba nepůjde udělat 21 lvl za 6-8 hodin jako nyní. Ve hře není např. škatulkování NPC, takže zabitím kentaura na levelu 1 dostaneš stejně expů jako na lvl 21. A hlavně není snad nic nudnějšího než levelování, radši si udělat postavu za chvilku a pak s ní normálně hrát než se někde mořit zabíjením milionu NPC.

Autor:  casino [ stř zář 09, 2009 11:46 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Sigurn : Musim suhlasit rad by som si zahral tak hodinku dve a zil sam bez toho aby som si setko musel ukladat v gangu aby som oto neprisiel.

Autor:  Sigurn [ stř zář 09, 2009 4:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

PaulCZ píše:
TimeToDie píše:
dále velice mě mrzí, že tu je pouhých 21 lvl, prej pro vyváženost ale to je holy nesmysl, v každem jinem mmo je minimalně lvlu 60


Toto není žádné měřítko, každá onlajnovka má svůj systém, navíc i ve WoW apod. kde máš někde 70 levelů se můžeš vylevelovat snad za den dva.. Ve finální verzi třeba nepůjde udělat 21 lvl za 6-8 hodin jako nyní. Ve hře není např. škatulkování NPC, takže zabitím kentaura na levelu 1 dostaneš stejně expů jako na lvl 21. A hlavně není snad nic nudnějšího než levelování, radši si udělat postavu za chvilku a pak s ní normálně hrát než se někde mořit zabíjením milionu NPC.







no kazdeho bavi neco jineho ne?? ja mam rad RPG kvuli tvoreni postavy,kdyz uz ju mam hotovou tak me to uz moc nebere....zalezi na kazdem.....ale rozhodne aspon mas co delat kdyby bylo napr 51 lvl.....kdyz nejsou queyt a mas hotovou postavu tak co chces delat?? za cas se stejne stanes PKckem ktere jsi na zacatku sve cesty nesnasel ::scratch

Autor:  Enguzrad [ stř zář 09, 2009 5:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

21 levelů úplně stačí, to by tady běhali všude lidi s polovinou skillů na 300%. Nesmrtelná NPC je blbost, postavit v některých městech k workbenchu a některým obchodníkům guardy (hlavně k těm co dávají profese) by bylo supr pokud by nestříleli dávkou. Rozhodně to chce zobrazit jméno gangu u postavy a zbarvení jména by taky nebylo na škodu, protože by to zrychlilo reakci při boji s neznámými hráči. Vidíš červený - to je ten zlej, hotovo...

Autor:  PaulCZ [ stř zář 09, 2009 5:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

červenej = zlej je blbost, pokud ti někdo něco udělá tak by měl bejt červenej pro tebe, maximálně pro gang nebo lidi v partě, město a ne pro všechny hráče ve hře a na všech místech

Autor:  Sius_ [ stř zář 09, 2009 6:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Je vůbec FOnline dobře stavěná hra?

Jde vidět, že jste se nezúčastnili obt2. Tam nefungovalo naprosto nic, apa a gausky se každých 12 hod spawnovaly spolu s ostatním vybavením cca na 3 místech a tím to haslo. Vše jak z f2 + 500 a víc lidí co se okrádali a zabíjeli navzájem. Funkční asi 3 questy, ale kompletně v ruštině, stejně jako všechny dialogy s npc atd atd...

2238 je dle mého názoru jeden gigantický projekt, na který nestačí tak malé počty developerů, které se o něj starají právě teď. Navíc vývojáři řeší problémy za chodu, kdy jednou záplatou dají nevědomky prostor dalším exploitům. Podle mého jsou veškeré soudy FOnline předčasné a nemá cenu se teď bavit o tom jak by měl být koncipován herní svět. Tvůrci jsou si všech těchto vad vědomi, ale jaksi je to beta, takže to je vlastně jen kostra pro to co se na těchto základech má v budoucnu vybudovat. Hodnotit hru v tomto stádiu je jako byste chtěli soudit povahu člověka podle toho jak cumlá svůj dudlík. Stejně jako z mimina může vyrůst vrah a násilník, tak se tato beta může zvrhnout v bethe$dí napodobeninu falloutu, ale dle mého za vývojem 2238 stojí až příliš rozumných lidí, aby se tak stalo.


A pokud se FOnline vydá "špatnou" cestou, minimálně nás může těšit fakt, že by mělo být možné hrát a dohrát dějovou linii F2 na ruské verzi Life After, což by mohlo otevřít dveře LAN zábavě ve starém dobrém fallout stylu.

Stránka 2 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]