Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte dub 16, 2024 10:28 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 755 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 5:38 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: úte říj 13, 2009 2:42 pm
Příspěvky: 30
Bydliště: Písek
No omezeni pk podle me souvisi akorat s karmickym systemem :) tudiz zabijim hodny modry nebo nb hrace
kladna karma,modra barva Dostanu pk cervenej status na stalo a muzu ho smazat jen tim ze budu zabijet zla monstra zle hrace a zle npc.

Pk=nesmim do mest kde jsou straze , kazdy me muze beztrestne zabit ale na druhou stranu mam svobodu napadnou kohokoliv a vzit mu co se mi zamane.

Co mi lezi v zaludku jsou pausy na crafting a celkove na tezeni a vyrobu si myslim ze to by tam vubec byt nemuselo nebo kdyz tak jen symbolicky.Diky temto pausam se z toho stava strasny zrout casu.

Myslim si ze kdyby se zapracovalo na techto vecich hra by se stala opet vice hratelna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: [Technická] Problémy se hrou a jejich řešení
PříspěvekNapsal: sob bře 20, 2010 7:50 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 31, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 398
mam dalsi problem a to s obchodovanim neukazuji se mi ceny a navic idyz ma obchodnik 9000 zatek tak mu nemuzu prodat ani drevo

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: [Technická] Problémy se hrou a jejich řešení
PříspěvekNapsal: sob bře 20, 2010 9:41 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 6:14 pm
Příspěvky: 61
Ehm. Co přesně znamená "neukazují se mi ceny"? Klasické obchodování probíhá stejný stylem jako v F1/2, čili cenu vidíš, až přetáhneš danou věc do "nabízecího" chlívku. Pokud přetáhneš ze svého inventáře dřevo a z obchodníkova inventáře daný (v případě dřeva asi hodně nízký) počet peněz, tak by obchod měl jít normálně provést.

EDbySAY: Tohle není technický problém. Přesunuto sem, kam to patří.

_________________
Server-Boy 2238 (2238 server statistics)
postCount++;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 8:22 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 28, 2010 12:36 am
Příspěvky: 1
Bydliště: Tam kde lišky dávaj dobrou noc...
Hrozně by mě zajímalo co stále sledujou tim, že mezi relogama postav musí člověk čekat 10 minut? donedávna to byli 3, doku se neodlogovala vaše postava... považuju to za naprostou blbost... beztak se tam člověk víc jak 1x na 1 IP adresu nepřipojí, takže na vytížení serveru to nemá absolutně žádnej vliv, a jestli jim jde o to, aby si lidi nedělali víc postav nebo podobný nesmysli, tak to je předem prohraná bitva... fakt mi to rozum nebere...

_________________
::rock Hard Go On ::rock


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 8:50 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 6:14 pm
Příspěvky: 61
Platí, že pokud jsi s postavou nalogovaný více jak deset minut, tak timeout na relog je tři minuty. Pokud jsi nalogovaný méně, tak je timeout deset minut (nebo možná ještě o něco méně, možná to závisí na době, po kterou je současná postava nalogována).

Více lidí se přes jednu IP pochopitelně připojit může a server tomu nijak nebrání.

A ano, jde o anti-alt systém a ano, je to boj s větrnými mlýny. Ale snažit se prostě musí, nějaké procento alterů to odfiltruje.

_________________
Server-Boy 2238 (2238 server statistics)
postCount++;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 9:29 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
A není to tak, že se stejnou postavou tě pustí za 3 minuty a s jinou za 10? Bylo by to logické vůči těm vychcávkám s více postavami.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 10:14 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 6:14 pm
Příspěvky: 61
Ne, není to tak.

Nejde o to, že by člověk nemohl mít vícero postav. Jenom není zase tak moc dobré, kdyby mohl kdykoliv přepnout na kteroukoliv z nich.

_________________
Server-Boy 2238 (2238 server statistics)
postCount++;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: pon bře 22, 2010 12:48 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Cpt.Rookie píše:
Ne, není to tak.

Nejde o to, že by člověk nemohl mít vícero postav. Jenom není zase tak moc dobré, kdyby mohl kdykoliv přepnout na kteroukoliv z nich.

Dyť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: pon bře 22, 2010 12:55 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 6:14 pm
Příspěvky: 61
Čili dvě postavy jsou ok, více postav není ok? Nebo jak jsi myslel ono "není to tak, že se stejnou postavou tě pustí za 3 minuty a s jinou za 10"?

_________________
Server-Boy 2238 (2238 server statistics)
postCount++;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: úte bře 23, 2010 8:53 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Postav můžeš mít plnou řiť, ale v momentě, kdy se odlogneš s X, s Y se logneš za 10 minut, nebo opět s X za 3 minuty, nebo spíš hned. Hádám, ale takto by to logické prostě bylo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: úte bře 23, 2010 9:04 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 6:14 pm
Příspěvky: 61
Mezi lognutím stejné postavy samozřejmě žádná prodleva není. V ostatních případech je to tak, jak jsem výše popsal (či se to dle provedených pokusů tak jeví).

_________________
Server-Boy 2238 (2238 server statistics)
postCount++;


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Fallout 2238- hledám hráče
PříspěvekNapsal: pon bře 29, 2010 10:55 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: pon bře 29, 2010 10:48 pm
Příspěvky: 2
hledám hrače se kterýma bych mohl hrát :-)), nebavi me solo game hraju asi 2 tydny jenak postavu se kterou ted hraju mam 5 dni kdyztak se ozvete na icq: 462665741

pouze spolehlivy a nekomu komu muzu verit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2238- hledám hráče
PříspěvekNapsal: pon bře 29, 2010 10:56 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
::arrow http://gang.madbrahmin.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: úte bře 30, 2010 7:35 pm 
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:03 am
Příspěvky: 962
Bydliště: home sweet home... tell me where your heart is
hmm ty pravidla se mi velice líbí, otázkou je, jestli fungují i v praxi. ::lol ale nvm, už jsem to velice dlouho nehrál

| SPOILER
Kodex Vaultu Šílené Brahmíny

Všichni členové gangu Vaultu Šílené Brahmíny, působící ve hře FOnline: 2238 jsou povinni znát a dodržovat tyto pravidla. Za jejich porušování budou provinilci platit pokuty ve formě zátek či předmětů, které budou nuceni do stanoveného data odevzdat v přesném či vyšším počtu na základnu. Na odevzdání těchto předmětů dohlíží zadavatel trestu.
Pokud bude někdo soustavně porušovat některé z pravidel, trest se bude zvyšovat až po konečné vyhození z gangu.

Pravidla se vztahují pouze na charaktery zapsané v terminálu gangu. Pokud má hráč vícero postav a některé jsou postavené mimo gang je pouze na něm, zda se těmito pravidly bude řídit nebo ne.

1.) Je přísně zakázáno bezdůvodné PK. Bezdůvodným PK je myšleno vraždění přátelských/neutrálních hráčů pro pobavení. Je také zakázáno vraždit hráče pouze pro jejich výbavu.

Jediné opodstatněné PK je, pokud na vás hráč útočí, okrádá vás nebo uráží vaši rasu či vyznání. Toleruje se chránit vaše vybavení a zabíjet potencionálně nebezpečné hráče (toto platí především pro náhodná setkání). Ovšem přehnaná paranoia není na místě.

Pozn.: Toto pravidlo se nevztahuje pro nepřátele. Kohokoliv na blacklistu můžete beztrestně popravit.

2.) Pokud je vám známa lokace základny, je zakázáno sdělovat její pozici komukoli dalšímu, kdo není zapsán v terminálu jako přítel, či nováček čekající na přijetí.

2.a) Vybavení, které je v základně a rádi by jste jej použili, tak platí jednoduché pravidlo. Cokoliv co si vezmete musíte nahradit předmětem podobné ceny. Vezmete si Metal Armor MKII, musíte výměnou dát například Assault Rifle (pouze opravené a v dobré kondici). To samé platí pro vše ostatní, kromě crafterských zásob. Stimpaky a ostatní drogy berte v rozumné míře.

3.) Každý hráč, který se chce aktivně podílet na gangovních akcích musí být schopen komunikovat skrze mikrofon. Znalost angličtiny je značnou výhodou. Aktuální komunikační program a server, který používáme bude vždy k nalezení v příslušném topiku members sekce.

Hráči, kteří chtějí fungovat například pouze jako medici, crafteři či obchodníci a chtějí být v gangu se nemusí aktivně zapojovat do komunikace přes mumble či jiné programy, ale každý je vítán a přecijen mluvené slovo je nejrychlejší komunikace.

_________________
Argumentum ad populum, niggas.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: úte bře 30, 2010 8:08 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř srp 19, 2009 9:29 pm
Příspěvky: 4
Cau, mel bych par dotazu tak doufam ze sem se strefil do spravnyho topicu ::help
Predem se omlouvam ze nepisu s diaktikou ale snad to nebude problem to prelouskat.

1)Chapu spravne ze na uziveni hlavni postavy (killer) budu potrebovat obchodnika +2 craftery?
2)Cetl sem ze stan vydrzi jen mesic, pokut ano jde prodlouzit postavenim novyho v te same lokaci nebo musim postavit novej a veci prenest?
3)Kdyz postavim stan napr na coordinatech 50x50 a nekdo pres ty coordinaty pujde muze me ho celej vykrast?
4)Pokut je odpoved na 3)Ne.....Jak "reknu" svym crafterum/obchodnikovy kde mam stan?
5)Zda se me to nebo i maly radskorpioni kteri by mely byz strasne pomaly "bezi" skoro stejne rychle jak ja?

Predem diky za odpoved.
Ne, za tu "Google ti odpovy" :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 755 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny