Anger píše:
Btw ty si myslis jakoze kdyby se nesnizovali expy u zakladnich monster ze by mazaci houfne zacali vrazdit krysy?Ja myslim ze ne a toto opatreni postihne pouze zacinajici hrace coz je podle meho spatne.V teto chvili mi prijde ze pro vysoke levely je hra az prilis jednoducha a pro nizke neni zrovna dvakrat sranda kdyz nezacinas ve skupine.
To sem nikdy neřekl...říkal sem, že za havět by neměly bít expy vůbec, nebo naprosté minimum (v duchu zvyšování obtížnosti)....to že je snižování, tim sem chtěl naznačit, že počáteční hodnota je až moc vysoká, tím admini dávaj šanci začínajícím hráčům...
A jednoduchá je zatím jen pro fightery na vysokém levlu bo těm se na kentaurech expi relativně dobře...crafteři sou omezení těžbou...
P.S. Pokud se ti hra zdá moc těžká, zkus si udělat pro začátek "gorylu" (hodně životů, perky a skilly na ruční boj), pozabíjej pár brahmin, přelogni se na craftera (se science aspoň 40) udělej si stan...natěž flint, nadělej si vybavení expi craftera (ideální mít 3 postavy- Gunsmita, armorera, doctora)...až budeš mít vybavení až pak udělej fightera (sniper je teď zvyhodněnej critičákama, oproti tomu fastshooter má nevýhodu kvůli nefungujícím perkům), doporučuju big guns...
Pokud nejsi v gangu, s jednou postavou si nevystačíš...armorera, gunsmita a doktora expi jen do zístkání 3 levelu profesí až budeš mít vybavení pusť se do expení profi fightera (dbej hlavěn na odolnost, vnímavost, sílu, obratnost a štěstí, na intelekt, charisma nech na drogách)...