Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon čer 16, 2025 8:40 pm




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 563 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pát lis 20, 2009 4:51 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Jarkeld píše:
Ředitel pro vědu?


http://www.google.ie/search?hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENIE347&q=%22%C5%98editel+pro+v%C4%9Bdu%22&btnG=Search&meta=&aq=f&oq=

viky píše:
Vědecký ředitel.


http://www.google.ie/search?hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENIE347&q=%22V%C4%9Bdeck%C3%BD+%C5%99editel%22&btnG=Search&meta=&aq=f&oq=

a vyhrává Ředitel pro vědu. Děkuji

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 8:58 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Ředitel vědy imho stačí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 11:28 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř lis 11, 2009 4:31 pm
Příspěvky: 21
Hej, je to "Riaditeľ vedy" aneb "Riaditeľ vedeckého oddelenia" (-nie doslova-)

To je taká dilema inak? :) Ako to ide s tou CZ mimochodom?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 12:11 pm 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 6946
RnDr. :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 1:39 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Say [Bot] píše:
Ředitel vědy imho stačí.

Asi to změním na "ředitel pro vědu a výzkum ", to zní fakt dobře.

metallik píše:
To je taká dilema inak? :)

Je, nechci, aby tam byly nesmysly.

metallik píše:
Ako to ide s tou CZ mimochodom?

Dobře, první betatest se rozjede příští víkend, to dostanou češtinu ti, co překládali. Zatím bez předělaných dvou cedulí do češtiny (nikdo se do toho nehrne je dokončit) a jen základní čeština s High Resolution Patchem, bez přídavných modifikací.

Dominus et Deus s0f píše:
RnDr. :P
voe :mrgreen:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 6:24 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř lis 11, 2009 4:31 pm
Příspěvky: 21
Paráda...

Good Job !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 9:31 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12183
JaW píše:
Zatím bez předělaných dvou cedulí do češtiny (nikdo se do toho nehrne je dokončit) a jen základní čeština s High Resolution Patchem, bez přídavných modifikací.

ak som dobre pochopil podstatu, prípona musí byť .frm a nie _1.frm, aby tie názvy sedeli,
vytiahol som teda z .frm pôvodné .bmp súbory, ktoré som zmazal (vytvorili sa aj .inf súbory, ktoré obsahujú info z hlavičky súboru)
bráchove upravené _1.bmp súbory prepísal na .bmp a tie spätne skonvertoval do .frm ::rock
teraz už stačí len vložiť tie .frm súbory do pôvodného .dat súboru, čo sa mne ale nedarí, neviem prečo,
takže to už naozaj musí urobiť niekto druhý :: oddane pozerá na JaWa ::

Filename: tiles_radnice.rar
File description: frm files for Fallout 2 radnice
File size: 7.64 KB

http://www.megaupload.com/?d=XT5X76YB

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 9:47 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
toudi_sk píše:
JaW píše:
Zatím bez předělaných dvou cedulí do češtiny (nikdo se do toho nehrne je dokončit) a jen základní čeština s High Resolution Patchem, bez přídavných modifikací.

ak som dobre pochopil podstatu, prípona musí byť .frm a nie _1.frm, aby tie názvy sedeli,
vytiahol som teda z .frm pôvodné .bmp súbory, ktoré som zmazal (vytvorili sa aj .inf súbory, ktoré obsahujú info z hlavičky súboru)
bráchove upravené _1.bmp súbory prepísal na .bmp a tie spätne skonvertoval do .frm ::rock

teraz už stačí len vložiť tie .frm súbory do pôvodného .dat súboru, čo sa mne ale nedarí, neviem prečo,
takže to už naozaj musí urobiť niekto druhý :: oddane pozerá na JaWa ::

Filename: tiles_radnice.rar
File description: frm files for Fallout 2 radnice
File size: 7.64 KB


[url]http://www.megaupload.com/?d=XT5X76YB[/url]


Jestli jsi postupoval podle toho postupu od Continuum, tak by to mělo být ok.

Nevím přesně, o jakém DAT souboru mluvíš, ale stačí, když mudeš mít nainstalovaný Restoration Project a soubory nakopíruješ do Fallout2\data\Art\tiles\


Soubor mi nejde stáhnout
The file you are trying to access is temporarily unavailable.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 9:59 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12183
300 megový master.dat, z nejakým programom som do toho kukol a boli tam hentie súbory (VCRD019.FRM atď)
a konvertoval som to podľa tohoto readme:

ružovým sú moje súbory, to som kopíroval do cmd | SPOILER
Fallout 2 FRM <-> BMP Converter documentation (revised on Apr 9,1999)

What's New:

FRM2BMP can read an external palette file (*.PAL in MASTER.DAT) when
generating .BMPs. If you believe some FRMs use different palettes,
use -p option to specify the palette file.

Example Usage:

Please following the steps:

1.Generate BMP and FRM header info files:

C:\>FRM2BMP art_inven_vminigun.frm

FRM2BMP VCRB016.FRM
FRM2BMP VCRB017.FRM
FRM2BMP VCRB018.FRM
FRM2BMP VCRB025.FRM
FRM2BMP VCRB026.FRM
FRM2BMP VCRB027.FRM
FRM2BMP VCRD009.FRM
FRM2BMP VCRD010.FRM
FRM2BMP VCRD011.FRM
FRM2BMP VCRD012.FRM
FRM2BMP VCRD017.FRM
FRM2BMP VCRD018.FRM
FRM2BMP VCRD019.FRM


2.Use your favorite painter program to modify art_inven_vminigun.bmp
Be sure to not change palette and dimensions of the image.

3.Convert BMP back to FRM:

C:\>BMP2FRM art_inven_vminigun.bmp

BMP2FRM VCRB016.bmp
BMP2FRM VCRB017.bmp
BMP2FRM VCRB018.bmp
BMP2FRM VCRB025.bmp
BMP2FRM VCRB026.bmp
BMP2FRM VCRB027.bmp
BMP2FRM VCRD009.bmp
BMP2FRM VCRD010.bmp
BMP2FRM VCRD011.bmp
BMP2FRM VCRD012.bmp
BMP2FRM VCRD017.bmp
BMP2FRM VCRD018.bmp
BMP2FRM VCRD019.bmp


4.Done

------------------------------------------------------------------
NOTES:

1. You cannot convert any BMP to FRM. You can only convert BMPs
generated by FRM2BMP or at least having the same dimensions.
The reason is:

I. Palette. Palette info is not stored in FRM; FO2 uses a
global palette.
II. Header info. FRM2BMP now saves FRM header info (74-byte)
to INF files, which are vital to successfully converting
BMP back to FRM:

abc.BMP + abc.INF = abc.FRM

2. BMP2FRM cannot process FRMs of multiple frames (i.e. FRMs in
CRITTER.DAT)
------------------------------------------------------------------------
by Borg Locutus

Email: dystopia@iname.com

Homepage of this program: http://140.112.30.58/~b2506017/f2/

Above email address accepts English and Big-5 Chinese, but don't expect
swift responses from me since I am on active service and have very limited
Internet access.


no a toť je to na ulož.to
http://www.uloz.to/3136062/tiles-radnice.rar

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 10:18 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
toudi_sk píše:
300 megový master.dat, z nejakým programom som do toho kukol a boli tam hentie súbory (VCRD019.FRM atď)
a konvertoval som to podľa tohoto readme:

[spoiler=ružovým sú moje súbory, to som kopíroval do cmd]

No, tak to je bohužel všechno špatně. Musíš postupovat přesně podle toho návodu od Continuum. Teď to vypadá takhle:

Fakt hustej obrázek!

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2009 11:58 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Ještě bych chtěl objasnit prioritu souborů ve Falloutu 2, tzn. které soubory čte jako první, soubory s nejvyšší prioritou.

Nejvyšší prioritu má soubor patch000.dat
Další v pořadí je adresář DATA v hlavním adresáři hry
a nejmenší prioritu mají soubory master.dat a critter.dat

Uvedu příklad:
Máme soubor VCRB016.FRM pro Council / Radnici, který jsou defaultně v master.dat v adresáři ART/TILES
Fakt hustej obrázek!
a chceme ho nahradit modifikovaným souborem. Máme dvě možnosti.

Buďto ho nakopírujeme do adresáře DATA v hlavním adresáři hry (musíme zachovat stejnou cestu, jako v master.dat, tzn. DATA/ART/TILES), tím bude mít vyšší prioritu než tem v master.dat a zobrazí se nám ve hře právě ten modifikovaný soubor.

Druhá možnost je umístit soubor do datového souboru patch000.dat (opět musíme zachovat stejnou cestu, jako v master.dat, tzn. DATA/ART/TILES). Tohle je nejlepší možnost, protože má patch000.dat nejvyšší prioritu, pokud ovšem nepoužíváte instalaci s volitelnými modifikacemi (případ Restoration Projectu). V takovém případě, je lepší použít první možnost, adresář DATA v hlavním adresáři hry.

Tady jsou moje poznámky k tvorbě datového souboru pomocí DAT2Frame.exe | SPOILER
DAT2Frame by Jargo
GUI for DAT2 packer/unpacker by TeamX
Build 1.0 - 11.05.2005
FMC - fmc.prv.pl
=======================

DAT2Frame is a GUI for DAT2 packer.
DAT2 is dos command line program that can create Fallout 2 Dat files.
For many writing commands in dos is just not the way.
This little app is a graphical interface for DAT2.

INSTALLATION:
-------------

Unpack DAT2Frame.exe to folder where you installed DAT2.


HOW TO USE
-------------

1) Run DAT2Frame.exe.
2) Select source files folder(where you put all your mod files - c:\mymod)
3) Select Dat filename with dir like that: C:\MyMod.dat
4) Press Build DAT button.

Wait

That's all folks. ;D

If encounter any problems mail me: jargo3@wp.pl
or
ask at NMA modding forum http://www.nma-fallout.com/forum/.

-------------------------------------------------------------------------------------------

I make this such way (example based on making patch000.dat file for LH mod in my distribute)

I have
c:\Fallout2

c:\Last Hope Patches\Patch v1.03\Data\<all>

in Dat2 Gui Frame tool I take
as source:
"c:\Last Hope Patches\Patch v1.03\Data"

as destination:
c:\Fallout2\patch000.dat


Clikck on button and wait.
The patch000.dat file will appear in my c:\Fallout2 directory.
Remeber that you must to delete old patch000.dat form c:\Fallout2 directory, because DAT2 does not overwrite files, but adds!

Read my short tutorial very slow, watch at any small issues. Its important!

And do not set readonly for items and critters protos if you will use them for patch000.dat!

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: stř lis 25, 2009 3:24 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12183
som u bracha a riesime napis radnica, vyslo z neho, ze tie .bmp maju 24-bitovu hlbku ::kawaii

ale aj tie origo bmp pribalene k frm mali taku paletu, kebyze maju 256 farieb, asi by to bolo dobre :mrgreen:
idem vyskusat tym frm2bmp.exe vypreparovat jedno .bmp, aku bude mat paletu, aby som v tom mal jasno ::bez_chlupu

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: stř lis 25, 2009 3:32 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
toudi_sk píše:
som u bracha a riesime napis radnica, vyslo z neho, ze tie .bmp maju 24-bitovu hlbku ::kawaii

ale aj tie origo bmp pribalene k frm mali taku paletu, kebyze maju 256 farieb, asi by to bolo dobre :mrgreen:
idem vyskusat tym frm2bmp.exe vypreparovat jedno .bmp, aku bude mat paletu, aby som v tom mal jasno ::bez_chlupu

No, ty původní BMP, co jsem uploadoval, tak ty jsou špatně, protože jsem nepostupoval podle toho návodu od Continuum.
Good Luck ::ano

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: stř lis 25, 2009 3:37 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12183
cim si teda preparoval tie .bmp subory, tym frm2bmp.exe?
ak ano, tak tie zle programy odtial vyhod, nech sa to nemyli

ja to vyskusam ale az zajtra, mam f piici prave zapastie, som u brata na kompe
a zle sa mi na nom robi, skusim potom u seba, lebo ruka este dost boli

podstatne ale je, ze bracho je ochotny tie .bmp-cka prekreslit,
len mu musim dodat obrazky v spravnej palete :mrgreen:

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: stř lis 25, 2009 3:45 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
toudi_sk píše:
cim si teda preparoval tie .bmp subory, tym frm2bmp.exe?

jo... (sem nevěděl, že to nebude tak jednoduché, protože kdysi jsem zkoušel dělat nějaké věci/předměty pro Resurrection a tam nebyl žádný Frame Animator potřeba)

toudi_sk píše:
ak ano, tak tie zle programy odtial vyhod, nech sa to nemyli

a jak pak bez toho uděláš FRM z BMP? Nevím, nezkoušel jsem ten návod.

toudi_sk píše:
ja to vyskusam ale az zajtra, mam f piici prave zapastie, som u brata na kompe
a zle sa mi na nom robi, skusim potom u seba, lebo ruka este dost boli

V pohodě. První betu chci vypustit o víkendu a ty ji dostaneš taky, protože se s tím tak hrozně musíš mučit ::hladit

toudi_sk píše:
podstatne ale je, ze bracho je ochotny tie .bmp-cka prekreslit,
len mu musim dodat obrazky v spravnej palete :mrgreen:
Jestli se vám to povede dát do kupy, tak máte oba čestné místo v Credits! :mrgreen:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 563 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 38  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny