Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=36&t=1065 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Thanes [ pon čer 07, 2010 1:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Zkoušel jsem nastavovat jak 8bit tak 16bit, bez rozdílu... S rychlostí mapy to ještě pozkouším, ale celkově mi ta hra prostě přijde pomalejší a trhanější... zkusim kdyžtak udělat novou instalaci a porovnat to... |
Autor: | casino [ pon čer 07, 2010 1:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Nehal si sa trabárs v sfalle zo shadrami? |
Autor: | toudi_sk [ pon čer 07, 2010 1:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
v každom prípade skús novú inštaláciu, najlepšie niekam úplne že inde, mne sa to osvedčilo (keď mi Fallout 2 blbol) |
Autor: | Thanes [ pon čer 07, 2010 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Tak s tou rychlostí na mapě se to má takhle - v ddraw.ini se musí nastavit Kód: ;Set to 1 to use the fallout 1 code to control world map speed
WorldMapFPSPatch=0 |
Autor: | valcik [ pon čer 07, 2010 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Keď to máš pomalé, zapni si 8bitový grafický režim. V súbore ddraw.ini pohľadaj sekciu [Graphics] a parameter Mode nastav na hodnotu nula: Mode=0 Pri 8bitovom režime sa pohyb po mape ráta na základe nejakej vstavanej funkcie CPU; čím rýchlejší procesor teda máš, tým rýchlejšie to pobeží. Potom sa môžeš pohrať s tým patchom, ktorý si už spomenul: WorldMapFPSPatch=1 WorldMapDelay2=66 Pomocou zvýraznenej hodnoty môžeš meniť rýchlosť; menšia hodnota znamená rýchlejší pohyb. |
Autor: | casino [ pon čer 07, 2010 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
valcik píše: Keď to máš pomalé, zapni si 8bitový grafický režim. V súbore ddraw.ini pohľadaj sekciu [Graphics] a parameter Mode nastav na hodnotu nula: Mode=0 Nemá to ten istý dopad ako zmenit to v nastavení High Res. patchu? |
Autor: | valcik [ úte čer 08, 2010 7:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
..neviem, casino. Hrám v základnom rozlíšení a do nastavení hi-res patchu som zasahoval iba pri Megamode (kvôli okrajom na mapách). Grafický režim teda mením cez sfall/ddraw.ini a nie som si istý, či 16-bitové farby v hi-res patchi predstavujú to isté, ako nastavenie DirectX režimu v sfall. (dobrá otázka, hneď ju posuniem na NMA a ak sa Mash vyjadrí, doplním presnú odpoveď) |
Autor: | Rajo [ úte čer 08, 2010 9:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Dík chaloši, tak nakoniec som zmenil hodnotu WorldMapDelay2 na 33 a ide to krásne aj na 16-bit farbách. Nemusel som nič ďalšie robiť. |
Autor: | valcik [ čtv čer 10, 2010 7:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Medzitým som zistil, že nastavenie grafického režimu cez sfall/ddraw.ini je odlišné a nadradené nastaveniu cez hi-res patch. Jedná sa teda o dve odlišné funkcie. Nastavenie 16-bitových farieb v hi-res patchi slúži len pre anglickú verziu hry, s ktorou nespolupracuje sfall. Na niektorých operačných systémoch sa vo Falloute objavovali chyby v zobrazení farieb. V americkej verzii hry to vyriešil sfall použitím režimu DirectX9.0; v anglickej verzii hry sa to dá obísť nastavením 16-bitových farieb v hi-res patchi. Ak teda používate americkú verziu hry spoločne s modom sfall, nastavenie 16-bitových farieb v hi-res patchi sa nijako neprejaví. Práve naopak, toto nastavenie je nekompatibilné s grafickým režimom DirectX9.0, ktorý sa dá aktivovať cez sfall. Aby autor hi-res patchu zabránil chybám pri špatnom nastavení, zabudoval do hi-res patchu automatickú kontrolu - pri spustení hry si hi-res patch overuje, či je prítomný sfall a v akom grafickom režime sa spúšťa. Ak je v ddraw.ini nastavený režim DirectX9.0, hi-res patch automaticky zruší používanie 16-bitových farieb a spustí sa v základnom nastavení. Podčiarknuté a zhrnuté: ak používate sfall, nastavenie 16-bitových farieb v hi-res patchi sa nijako neprejaví, pretože rovnaká funkcia je zabudovaná priamo v nadradenom mode sfall. príspevok od autora hi-res patchu na NMA |
Autor: | Rajo [ stř čer 16, 2010 3:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Narazil som na jeden zákys. Konkrétne v EPA v najnižšom poschodí - blue level neviem otvoriť skrinky, v ktorých predpokladám by mali byť tie inhibítory, aby som mohol vytiahnuť tých ľudkov z nádrží. Skúšal som azda všetko aj na generátor v tej miestnosti aj na počítače aj na skrinky samotné. Skrinky stále dávajú hlášku, že odtiaľto sa nedajú otvoriť, tak ako? Vďaka |
Autor: | valcik [ stř čer 16, 2010 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Inhibitor (ERSI canister) si musíš vyrobiť, v skrinke nie je. |
Autor: | Rajo [ stř čer 16, 2010 5:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Ej boha! To ma nenapadlo... |
Autor: | Rajo [ stř čer 16, 2010 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
A ako si to mám vyrobiť? Mr.Chimmie mi takú možnosť neponúka... |
Autor: | valcik [ stř čer 16, 2010 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Hm, je tam potrebná vysoká veda - myslím že spodná hranica je 101% (neviem presne). Nadopuj sa mentatmi. |
Autor: | Rajo [ stř čer 16, 2010 5:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi |
Ja mám vysokú vedu, ale kde si to mám vyrobiť je moja otázka? |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |