Forum Vaultu Šílené Brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=36&t=1065
Stránka 2 z 3

Autor:  Thanes [ pon čer 07, 2010 1:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Zkoušel jsem nastavovat jak 8bit tak 16bit, bez rozdílu... S rychlostí mapy to ještě pozkouším, ale celkově mi ta hra prostě přijde pomalejší a trhanější... zkusim kdyžtak udělat novou instalaci a porovnat to...

Autor:  casino [ pon čer 07, 2010 1:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Nehal si sa trabárs v sfalle zo shadrami?

Autor:  toudi_sk [ pon čer 07, 2010 1:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

v každom prípade skús novú inštaláciu, najlepšie niekam úplne že inde, mne sa to osvedčilo (keď mi Fallout 2 blbol)

Autor:  Thanes [ pon čer 07, 2010 5:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Tak s tou rychlostí na mapě se to má takhle - v ddraw.ini se musí nastavit

Kód:
;Set to 1 to use the fallout 1 code to control world map speed
WorldMapFPSPatch=0

Autor:  valcik [ pon čer 07, 2010 5:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Keď to máš pomalé, zapni si 8bitový grafický režim. V súbore ddraw.ini pohľadaj sekciu [Graphics] a parameter Mode nastav na hodnotu nula:
Mode=0

Pri 8bitovom režime sa pohyb po mape ráta na základe nejakej vstavanej funkcie CPU; čím rýchlejší procesor teda máš, tým rýchlejšie to pobeží. Potom sa môžeš pohrať s tým patchom, ktorý si už spomenul:
WorldMapFPSPatch=1
WorldMapDelay2=66
Pomocou zvýraznenej hodnoty môžeš meniť rýchlosť; menšia hodnota znamená rýchlejší pohyb.

Autor:  casino [ pon čer 07, 2010 6:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

valcik píše:
Keď to máš pomalé, zapni si 8bitový grafický režim. V súbore ddraw.ini pohľadaj sekciu [Graphics] a parameter Mode nastav na hodnotu nula:
Mode=0

Nemá to ten istý dopad ako zmenit to v nastavení High Res. patchu?

Autor:  valcik [ úte čer 08, 2010 7:04 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

..neviem, casino. Hrám v základnom rozlíšení a do nastavení hi-res patchu som zasahoval iba pri Megamode (kvôli okrajom na mapách). Grafický režim teda mením cez sfall/ddraw.ini a nie som si istý, či 16-bitové farby v hi-res patchi predstavujú to isté, ako nastavenie DirectX režimu v sfall. (dobrá otázka, hneď ju posuniem na NMA a ak sa Mash vyjadrí, doplním presnú odpoveď)

Autor:  Rajo [ úte čer 08, 2010 9:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Dík chaloši, tak nakoniec som zmenil hodnotu WorldMapDelay2 na 33 a ide to krásne aj na 16-bit farbách. Nemusel som nič ďalšie robiť.

Autor:  valcik [ čtv čer 10, 2010 7:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Medzitým som zistil, že nastavenie grafického režimu cez sfall/ddraw.ini je odlišné a nadradené nastaveniu cez hi-res patch. Jedná sa teda o dve odlišné funkcie. Nastavenie 16-bitových farieb v hi-res patchi slúži len pre anglickú verziu hry, s ktorou nespolupracuje sfall.

Na niektorých operačných systémoch sa vo Falloute objavovali chyby v zobrazení farieb. V americkej verzii hry to vyriešil sfall použitím režimu DirectX9.0; v anglickej verzii hry sa to dá obísť nastavením 16-bitových farieb v hi-res patchi.

Ak teda používate americkú verziu hry spoločne s modom sfall, nastavenie 16-bitových farieb v hi-res patchi sa nijako neprejaví. Práve naopak, toto nastavenie je nekompatibilné s grafickým režimom DirectX9.0, ktorý sa dá aktivovať cez sfall. Aby autor hi-res patchu zabránil chybám pri špatnom nastavení, zabudoval do hi-res patchu automatickú kontrolu - pri spustení hry si hi-res patch overuje, či je prítomný sfall a v akom grafickom režime sa spúšťa. Ak je v ddraw.ini nastavený režim DirectX9.0, hi-res patch automaticky zruší používanie 16-bitových farieb a spustí sa v základnom nastavení.

Podčiarknuté a zhrnuté: ak používate sfall, nastavenie 16-bitových farieb v hi-res patchi sa nijako neprejaví, pretože rovnaká funkcia je zabudovaná priamo v nadradenom mode sfall.

príspevok od autora hi-res patchu na NMA

Autor:  Rajo [ stř čer 16, 2010 3:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Narazil som na jeden zákys. Konkrétne v EPA v najnižšom poschodí - blue level neviem otvoriť skrinky, v ktorých predpokladám by mali byť tie inhibítory, aby som mohol vytiahnuť tých ľudkov z nádrží. Skúšal som azda všetko aj na generátor v tej miestnosti aj na počítače aj na skrinky samotné. Skrinky stále dávajú hlášku, že odtiaľto sa nedajú otvoriť, tak ako? Vďaka

Autor:  valcik [ stř čer 16, 2010 5:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Inhibitor (ERSI canister) si musíš vyrobiť, v skrinke nie je. :wink:

Autor:  Rajo [ stř čer 16, 2010 5:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Ej boha! To ma nenapadlo...

Autor:  Rajo [ stř čer 16, 2010 5:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

A ako si to mám vyrobiť? Mr.Chimmie mi takú možnosť neponúka...

Autor:  valcik [ stř čer 16, 2010 5:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Hm, je tam potrebná vysoká veda - myslím že spodná hranica je 101% (neviem presne). Nadopuj sa mentatmi.

Autor:  Rajo [ stř čer 16, 2010 5:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.0 - Otázky a odpovědi

Ja mám vysokú vedu, ale kde si to mám vyrobiť je moja otázka?

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]