Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Betatest češtiny pro RP 2.3.3 - hlášení (ČEŠTINA KE STAŽENÍ)
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=36&t=12699
Stránka 1 z 7

Autor:  Ewil [ čtv črc 09, 2015 6:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Betatest češtiny pro RP 2.3.3 - hlášení (ČEŠTINA KE STAŽENÍ)

Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3 beta
Sem prosím hlaste chyby v překladu na které jste narazili během hraní.

Ke stažení:

- Fallout II Restoration Project 2.3.3 CZ - celá modifikace včetně češtiny. Verze z 30.8.2019
- NPC Armor Mod pro Fallout II Restoration Project 2.3.3 CZ - Společníci budou měnit vzhled podle zbroje. Instalujte jako poslední.

Texty ke stažení:

- Fallout II Restoration Project 2.3.3 EN (anglické texty).

------------------
Příklad hlášení:
------------------

Hlášení číslo X:

Anglický originál: Sex Appeal
Český překlad: Sex Appeal
Popis chyby screenshot: Nepřeložený charakterový rys. (Můžete vložit i screenshot což se doporučuje)
Navrhovaná změna: Přitažlivý

nebo (a tady by se hodil screenshot)

Hlášení číslo Y:

Anglický originál: nevím (Bylo by fajn kdybyste projevili nějakou aktivitu a našli větu v anglickém originálu (Texty jsou k dispozici ke stažení výše))
Český překlad: Teď vložíš sázku nebo mě nasereš býčím hovnem nějak víc? (Pokud nevložíte screenshot měl by být tento citát naprosto přesný a doplněn přesným popisem o jakou situaci šlo.)
Popis chyby screenshot: Nesmyslná odpověď Rozhovor s Drahouškem Nikki v kasínu v New Renu
Navrhovaná změna: nevím (Protože určitě víte jak dialog probíhal bylo by dobré kdybyste navrhli změnu sami.)

V tomto druhém případě buďto budete neaktivní a jen nesmysl nahlásíte (tak jak je to vyplněné teď) nebo si zahrajete na Sherlocka najdete anglický originál (texty jsou ke stažení výše) a sami navrhnete změnu.

Nejdříve vyhledáte český text v "Restoration_Project_2.3.3CZ\data\Text\English\" klasicky přes Alt+F7 v Total Commanderu a pak najdete anglický originál z odkazu výše.

Je to ten samý systém jako se dělal u bety 2.2 tady

---------------------------------------------
Známé problémy (Netřeba reportovat):
---------------------------------------------

- chybí dopřeložit nějaké nové cedule, především v EPA
- nefunkční mody jako je NPC Armor, Cassidy head atd - zatím není součastí balíku
- chybí diakritika u názvů lokací a v obrazovkách se smrtí - nelze změnit
- credits pochází z verze 1.2 - bude se dělat až úplně na konec
- některé odpovědi na sebe tak úplně nenavazují - s tím nic neudělám a ani RP tym s tim nic delat nebude
- některé věty jsou napsané v mužském rodě - pokud by vás napadlo, jak něco přepsat do neutrálního rodu, můžete navrhnout
- některé popisky akcí používají kulaté a některé zase hranaté závorky - RP tym to řešit nebude

-----------------
Co reportovat?
-----------------

- jakékoliv mezery, překlepy, nesmysly, divné názvy, rozdílné názvy věcí/lokací, errory, padání hry, přesahující text nebo naopak veliké mezery kvůli dlouhému slovu atd.
- přečnívající text v dialogu poznáte podle toho, že když na něj najedete kurzorem, tak konec zůstane zelený, kdežto zbytek normálně zežloutne.


Přejeme příjemnou zábavu :)


ZNÁMÉ PROBLÉMY:

Jestli vám nehraje ve hře hudba, máte pravděpodobně GOG nebo White Edition verzi hry.
Otevřete soubor fallout2.cfg a změňte
Kód:
[sound]
music_path1=data\sound\music\
music_path2=..\data\sound\music\

na

[sound]
music_path1=data\sound\music\
music_path2=..\sound\music\

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 12:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

technický problém
postupoval jsem s instalací podle návodu a ve hře není hudba.
Vyřešil jsem to překopírováním potřebných hudebních souborů do složky "Fallout 2\Restoration_Project_2.3.3CZ\data\sound"
mám F2 z GOGu

Autor:  Ewil [ pát črc 10, 2015 1:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Vsechna hudba nebo jenom ty 2 nove tracky? Pokud nemas nainstalovanou plnou verzi zakladniho F2 (slozka data/music musi obsahovat hudbu), tak je jasne, ze ti to nefungovalo, protoze RP si bere hudbu prave odtamtud. Samotne RP obsahuje jen ty 2 nove tracky.

Autor:  Evil ZioDog [ pát črc 10, 2015 2:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Můžu přemazat stávající soubory 2.3.2 nebo musím novou instalaci F2?

Díky

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 2:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Ewil píše:
Vsechna hudba nebo jenom ty 2 nove tracky? Pokud nemas nainstalovanou plnou verzi zakladniho F2 (slozka data/music musi obsahovat hudbu), tak je jasne, ze ti to nefungovalo, protoze RP si bere hudbu prave odtamtud. Samotne RP obsahuje jen ty 2 nove tracky.


Jak jsem to mohl vědět? GOG instalačka nic takovýho nenabízí.

Teď jsem narazil na další problém, který jsem řešil i u předchozí verze. Když vejdu do Denu, tak všude je tma, ani NPCčka nevidím.

Autor:  Ewil [ pát črc 10, 2015 2:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Evil ZioDog píše:
Můžu přemazat stávající soubory 2.3.2 nebo musím novou instalaci F2?

Díky


Udelej si radsi novou instalaci. Zase tak dlouho to netrva. 2.3.3 ma jinou strukturu souboru nez 2.3.2.


Wolfik píše:
Jak jsem to mohl vědět? GOG instalačka nic takovýho nenabízí.

Teď jsem narazil na další problém, který jsem řešil i u předchozí verze. Když vejdu do Denu, tak všude je tma, ani NPCčka nevidím.


To s tou hudbou je stejne celkem jedno, protoze cestina bude s nejvetsi pravdepodobnosti soucasti RP 2.3.4, tak jako je to s Rustinou. Hlavni je, ze jsi to vyresil :)

To s tim Denem nevim, vyresil jsi to nejak v 2.3.2?

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 2:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Ewil píše:
Wolfik píše:
Jak jsem to mohl vědět? GOG instalačka nic takovýho nenabízí.
Teď jsem narazil na další problém, který jsem řešil i u předchozí verze. Když vejdu do Denu, tak všude je tma, ani NPCčka nevidím.


To s tou hudbou je stejne celkem jedno, protoze cestina bude s nejvetsi pravdepodobnosti soucasti RP 2.3.4, tak jako je to s Rustinou. Hlavni je, ze jsi to vyresil :)

To s tim Denem nevim, vyresil jsi to nejak v 2.3.2?

Nijak...prostě jsem to odinstaloval a počkal na opravenou verzi :D
Stahuju originální instalačku, tak to zkusím přeinstalovat

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 2:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

tak jsem to nainstaloval, podle návodu nahodil restoration project, přetáhl savy, vstoupil do Denu a zas temno...když dám hru v Denu uložit a znovu načíst, tak soubor je poškozený...WTF

Autor:  Ewil [ pát črc 10, 2015 3:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Mas nejakou konkretni verzi z GoG nebo je jenom jedna? Zkusim si ji "sehnat" a porovnat s cd verzi.

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 3:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Ewil píše:
Mas nejakou konkretni verzi z GoG nebo je jenom jedna? Zkusim si ji "sehnat" a porovnat s cd verzi.


To bude problém u mě. Píšu, že jsem stáhl originální instalačku (US verzi), nainstaloval (1.0) a hned nahodil RP CZ 2.3.3 a stejný problém. Zkoušel jsem ze složky "2" jiný exáče (mám XPčka) a nepomohlo. Zkusil jsem se dostat do Modocu a město je v pohodě. Prostě ten Den je nějakej buglej a nevím proč.

Autor:  Ewil [ pát črc 10, 2015 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Tak to fakt netusim. Ma nekdo stejny problem?

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 3:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

mohli bychom porovnat soubory týkající se Denu? Jestli se nějak nepoškodili...

Autor:  valcik [ pát črc 10, 2015 3:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Den mi fachá úplne normálne, pred pár minútami som to schválne skúšal. Wolfik máš to rozbité, zmaž staré sejvy a prubni novú hru!

Autor:  Wolfik [ pát črc 10, 2015 4:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

schválně mi pošli svůj save v Denu jestli můžeš

Autor:  valcik [ pát črc 10, 2015 4:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Betatest češtiny pro Restoration Project 2.3.3

Pošlem, žiaden problém. Hoď mi do PM adresu!

---
@Ewil, tak to odštarujem!

Hlášení číslo 1:

Anglický originál:
Český překlad: nasouhlasila
Popis chyby screenshot: preklep; ACMynoc.msg
Kód:
{625}{}{Starší nasouhlasila. Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit byl násilím vyhnán z naší vesnice a jeho jméno už nesmí být nikdy mezi námi vysloveno. Když byl vyhnán, složil přísahu pomsty. Pomsty našemu kmeni a obzvláště tobě.}

Navrhovaná změna: nesouhlasila

OPRAVENO

---
Hlášení číslo 2:

Anglický originál:
Český překlad: část města, který
Popis chyby screenshot: preklep; KCBOB.msg
Kód:
{350}{}{No, vzadu v Lovecké čtvrti kousek na západ od centra je část města, který je úplně zamořený krysami. Čím jseš dál, tím jsou větší. Dokonce se říká, že je tam jedna velká krysa, která je jejich vůdcem. Některý lovci už tam ani nechtěj zůstat, protože je to prej moc nebezpečný.}

Navrhovaná změna: část města, která

Tohle je schvalne jako nespisovna mluva (vsimni si, ze i zbytek textu je nespisovne). Jen zmenim krysami na krysama a Lovecke na Lovecky, at je to cely nespisovne :)

EDIT: OPRAVENO na která

Stránka 1 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]