Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpovědi
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=36&t=12711
Stránka 9 z 13

Autor:  Mirak [ pát led 15, 2016 8:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

enza píše:
A k tomu mému problému asi žádnou radu nemáte že? Nikdo se s tim nepotkal? U F1, F1.5 ani F2 se mi tohle nikdy nestalo.


Mám pocit, že už jsem to někde viděl, zkus trochu pogooglit, případně projet fórum na NMA týkající se RP.

Autor:  enza [ pát led 15, 2016 11:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

Po googlu a mutantech jsem hledal, ale odpověď jsem nenašel. Dneska už mě to fakt nas*alo, protože jsem rozehrál novou hru a výsledek byl stejný i při různých nastaveních grafiky. Hru jsem instaloval pomocí instalačního baličku, který jsem stáhl z jednoho nejmenovaného trackeru. Obsahoval jak F2 tak RP i češtinu. Zkusil jsem tedy nainstalovat F2 vezri GOG a do té jsem manuálně vložil RP s češtinou odsud a ono to funguje! Takže kdyby měl někdo podobný problém tak tohle je řešení. Má to jen jednu chybu. Ted sice hra jako raková funguje jak má ale časy LOAD/SAVE se pohybují kolem 20 sekund :D Ještě vyřešit tohle a bude to pecka.

Autor:  Ewil [ pát led 15, 2016 3:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

Aha, ty jsi pouzil nejaky nestandardni release. Tak to se pak nediv ;)

Autor:  valcik [ ned led 17, 2016 6:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

enza píše:
.. časy LOAD/SAVE se pohybují kolem 20 sekund :D Ještě vyřešit tohle a bude to pecka.

Stiahni si DatExplorer alebo nejaký podobný nástroj a rozpakuj súbory master.dat a critter.dat, nahrávací čas to skráti aspoň o polovicu. Otestované už dávno, na 200 MHz CPU pod Win 95, 1998 léta Páně! :D

Autor:  JaW [ ned led 17, 2016 6:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

SAVE/LOAD 20 sekund? to mi nedělalo ani v roce 2000. To bude problém někde jinde než v hardware.
Nějaké šachování se souborama bych taky moc nedoporučoval.

Autor:  Mirak [ pon led 18, 2016 9:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

valcik píše:
enza píše:
.. časy LOAD/SAVE se pohybují kolem 20 sekund :D Ještě vyřešit tohle a bude to pecka.

Stiahni si DatExplorer alebo nejaký podobný nástroj a rozpakuj súbory master.dat a critter.dat, nahrávací čas to skráti aspoň o polovicu. Otestované už dávno, na 200 MHz CPU pod Win 95, 1998 léta Páně! :D


Tohle by se mi na přelomu tisíciletí na obdobné konfiguraci tenkrat dost hodilo :-D

Autor:  enza [ úte led 19, 2016 4:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

JaW píše:
SAVE/LOAD 20 sekund? to mi nedělalo ani v roce 2000. To bude problém někde jinde než v hardware.
Nějaké šachování se souborama bych taky moc nedoporučoval.


No právě, takovou dobu sem nečekal ani na starých PC a prvních falloutech. Ze to zajímavé. Resurrection mi jel na tomto konkrétním systému uplně v klidu a ten neoficiálni release byl v tomto taky v poho. To co psal valcik bych prave resil na nejakem slabem pc nebo tabletu ci telefonu ale čtyřjádro a SSD disk nemůže mít problém s rozbalováním. Je tam možno ještě něco měnit v tom ini souboru? Je k němu někde popis?

Autor:  JaW [ úte led 19, 2016 4:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

enza píše:
Je tam možno ještě něco měnit v tom ini souboru? Je k němu někde popis?

jestli myslíš sfal, tak popis je přímo v tom souboru.

Tady popisují stejný problém a je to kvůli antiviru. V jejich případě Kaspersky http://www.gog.com/forum/fallout_series/fallout_2_loading_times_windows_7

Autor:  Ewil [ pon úno 01, 2016 3:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

Tak killap se konecne ozval, takze snad dodela tu 2.3.4 a bude to hotovy :)

Autor:  Necro [ úte úno 02, 2016 1:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

Hraju vůbec poprvé za postavu bijce ve Falloutu a nefunguje sčítání poškození u boxera s ostmi. Prostě dávám stejné poškození jak v boji s prázdou pěstí tak s boxerem. Akorát teď nevím, jestli to tak je i v původním Falloutu 2 nebo to blbne jenom v Restoration projektu.

Autor:  Ewil [ úte úno 02, 2016 2:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

O tom jsem nikdy neslysel, ale zkus to vyreportovat tady: http://falloutmods.wikia.com/wiki/Resto ... ug_reports

Autor:  SaPéR [ ned úno 21, 2016 4:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

enza píše:
Zdravím fšechny. Nesetkal se někdo s problémem, že po vstupu do Denu má místo světa jen šedou plochu s vlastní a Sulikovou postavou? V Modocu je to v pohodě ale u Umbra Tribe je to tež nevykreslené. Nepomohl mi přeinstal ani hra z dřívější pozice. W8.1, RP2.3.3. Díky moc.


Tohle se mi dělo taky. Po týdenním přeinstalačnim voseru, kdy jsem to konečně rozběhal, jsem dával tady na fóru tuhle odpověď: "zkusil jsem to ještě jednou přeinstalovat, ale použil jsem RP 2.3.2 exe instalátor přímo z NMA fóra a češtinu překopíroval ručně a teď mi to běží správně"

btw. já mám originálku Fallout Trilogy na cd, takže kdo ví v čem je vlastně problém. Load/save mi funguje normálně.

Autor:  JaW [ ned úno 28, 2016 9:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

Ewil píše:
O tom jsem nikdy neslysel, ale zkus to vyreportovat tady: http://falloutmods.wikia.com/wiki/Resto ... ug_reports

Jak se tak dívám, tak příští RP update by se mohl klidne jmenovat Ewil's update :D 90% hlášení je od tvých ::ano

Autor:  Ewil [ ned úno 28, 2016 9:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

To jsou vetsinou jenom chyby v textech :)

Autor:  Jarkeld [ čtv zář 15, 2016 1:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Restoration Project 2.3.3 CZ - otázky a odpově

Sice se to netýká českého RP, ale lepší topic jsem nenašel.

Na čistý F2 jsem nainstaloval RP 2.3.3 přímo od Killapa a chtěl bych si změnit vzhled postavy, ale netuším jak.
V ddraw.ini jsem našel:
Kód:
;To change the default and starting player models, uncomment the next four lines.
;The default models can also be changed ingame via script
;MaleStartModel=hmwarr
;MaleDefaultModel=hmjmps
;FemaleStartModel=hfprim
;FemaleDefaultModel=hfjmps

ale nevím, jaké hodnoty tam zapsat, je k tomu někde nějaký popis?

V sfall-readme.txt je:
Kód:
v1.13
>You can now change the start and default player models
>Added new script functions (set_dm_model, set_df_model)

to vypadá, že by se to dalo měnít přímo ve hře, ale nevím jak se takové skripty používají.

A to co jsem našel tady je asi úplně mimo, co?

Stránka 9 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]