Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Hra za mutanta :-)
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=36&t=12787
Stránka 1 z 2

Autor:  SneezeCheese [ stř říj 14, 2015 2:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Hra za mutanta :-)

Ahoj,

zkouseli jste hrat za mutanta?

Limited to heavy weapons,...?

Nevim, jestli uz se to tady nekdy resilo, hraju nejnovejsi RP... Vzal sem si do party Obrázek, sehnal mu zbroj, zabil ho (timto:Obrázek) a oblekl si zbroj, co v popelu zbyla...

voila.. mutie-run ;)

Autor:  valcik [ stř říj 14, 2015 4:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Srandovný bug, to sa mi ešte nepodarilo. ::)

Autor:  cheky [ stř říj 14, 2015 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Ty jsi zastřelil Marcuse! :-( ::evil

Autor:  SneezeCheese [ čtv říj 15, 2015 8:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

chekotay píše:
Ty jsi zastřelil Marcuse! :-( ::evil


Jak se to vezme... Dal sem si par ::beer ve Skum pittu a pak jsme s Cassidym blbli. ::scratch


pridavam ulovek :)

Obrázek

Autor:  JezeveC222 [ úte čer 26, 2018 11:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Zdravím,

nechci kvůli tomu zakládat nové téma, tak se při*eru sem. :-D

Nevíte někdo o nějakém módu, který by byl kompatibilní s Restoration Project a zvyšoval obtížnost hry? Nepřátelé by lépe mířili, měli více životů, větší odolnost, stráže ve městě by byli ještě více tužší, ale zase ne nepřemožitelný, hůře se kradlo, atd. Zkrátka mnohem větší výzva ve všech ohledech. Podobně vybalancované jako je to v Resurection, klidně ještě o 50-75% těžší.
Osobně jsem nenašel nic ani na originál, jsem z toho zatím zarmoucen.

Autor:  valcik [ úte čer 26, 2018 12:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Skús tento, od jedného z autorov modifikácie sfall:
http://www.nma-fallout.com/threads/econ ... od.193578/

Autor:  JezeveC222 [ úte čer 26, 2018 1:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Nejsem si jistý jestli je to přesně to co hledám, jsem se zapomněl zmínit aby to fungovalo i s češtinou. Tohle očividně zasahuje i do textů.
Ale zkusím a uvidím.
Díky a klidně nahoďte něco dalšího. ;)

Autor:  Ladislav R [ úte čer 26, 2018 10:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

cheky píše:
Ty jsi zastřelil Marcuse! :-( ::evil

To mi připomíná moje překvapení z prvního hraní při použití séra. :D

Ale jednou jsem si dal hru jako mutantí challange. Moje postava se jmenovala Nightkin s inteligencí 4. Všechny questy ve prospěch Gecka, Světloplachů a Broken Hills. Military Base zůstala ušetřena, což se už nedá říct o metropolích typu Reno, Vault City, NCR a SF. Všechno skončilo epickou bitvou v Enklávě, kde ani nebylo potřeba použít save/load, aby mi přežil Markus. Mimo jiné jsem tenkrát prvně zjistil, že v místnosti s elektrickou podlahou nemá stráž zbraně. Celá hra maximálně s róbou. No dobře, tou od strážce mostu, 3x perkem toughness a spoustou drog i operací z Vault City, takže taková divočina to zas nebyla. Mí společníci Markus, Lenny a Skynet. Myrona jsem zastřelil.
Mám v plánu si to dát někdy nanovo, ale začít s inteligencí 3, takže se z mutanta stane lumen. V tomhle směru mi chybí perky jako byly v Resurrectionu pro superdebilní mlátičky. Od 18. levelu mě pořád Lystra napomínala, že slintám. Co je to za doktorku, sakra? ::scratch

Autor:  JezeveC222 [ sob čer 30, 2018 3:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Tak mód vypadá, že funguje. Části které přidávají předměty, úkoly a asi postavy jsem neinstaloval.
Ale ty souboje stejně nejsou zrovna moc těžké. Proto jsem hledal dál a našel FO12 critters editor.
Což je přesně co hledám. Například mravencům zvýším HP a zlepším i trochu skill. To bych si postupně udělal u všech postav.
Akorát pro import do hry je pravděpodobně potřeba editovat soubor critter.dat. (možná i master.dat)
Bohužel nevím jak na to. Víte o nějakém návodu, nebo nějaké utilitě která to udělá automaticky? Případně někdo trpěliví, kdo mi to vysvětlí. :-D

Autor:  valcik [ sob čer 30, 2018 4:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

V critters.dat sú len grafické *.frm súbory, ten editovať nemusíš. Súbory s prototypmi nájdeš v proto\critters\ v master.dat, ktorý sa dá pohodlne rozpakovať napríklad nástrojom DAT Explorer. Editované súbory nechaj v adresári Fallout2\data\proto\critters, hra ich z rozbaleného adresára načíta s vyššou prioritou a do master.dat ich vkladať nemusíš. Akurát im nastav atribút read only, pretože hra občas všetky nespakované proto súbory vymaže.

Autor:  JezeveC222 [ sob čer 30, 2018 4:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Dobře, děkuji.

Jen ještě otázka.
Když to chci tedy i s RP. Tak ten sám obsahuje také Fallout2\Restoration_Project_2.3.3CZ\data\Proto\Critters. Mám editovat i tyto, nebo stačí jen ty v základní hře?
Asi by mělo stačit jen v základní hře, to je tedy jak píšeš: Fallout2\data\proto\critters

Autor:  valcik [ sob čer 30, 2018 4:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Keď máš celý RP v adresári Fallout2\Restoration_Project_2.3.3CZ, aj upravené proto súbory daj do Fallout2\Restoration_Project_2.3.3CZ\data\proto\critters. Neuvedomil som si, že máš počeštenú verziu, killap samostatný adresár pre RP nevytvára.

Autor:  JezeveC222 [ sob čer 30, 2018 4:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Očividně dělám něco špatně. Udělal jsem na zkoušku overpower mravence s 500HP a ve hře ho stejně zabiju na jednu dvě rány.
Připadá mi, jako by ta hra o tom nevěděla, nebo to ignorovala. I když to nakopíruju do obou umístění.

RP_CZ mám nainstalovaný podle návodu. Jak to dát do jedné složky netuším. Třeba by to šlo prostě jen přesunout a přepsat.

Autor:  valcik [ sob čer 30, 2018 6:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Žiadne adresáre nepresúvaj, potom by zase nesedeli cesty zadané vo fallout2.cfg!

Pred chvíľkou som si do českého RP pridal superodolného mravca s 500 HP, funguje to. Keď nakopíruješ do adresára Fallout2\Restoration_Project_2.3.3CZ\data\proto\critters upravený proto súbor, ktorý pridáva mravcovi 500HP a spustíš hru, všetky mravce v chráme majú maximálny počet životov nastavený na 500, ale aktuálny počet životov zostal rovnaký ako predtým - pri preskúmaní cez binokulár vyskočí hláška, že mravec je takmer mŕtvy. Na to, aby sa hodnoty z proto súbora priradili všetkým mravcom na mape, treba v mapperi otvoriť mapku arcaves.map a znova ju uložiť pod tým istým názvom do adresára Fallout2\Restoration_Project_2.3.3CZ\data\maps.

Autor:  JezeveC222 [ sob čer 30, 2018 11:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hra za mutanta :-)

Jo, je to tak.

Akorát mi nejde ani jeden mapper co je na madbrahmin. Ten orig. od Blackisle píše při spuštění, že nemohl najít/nahrát fonty a ten druhý, od teamuX se spustí, ale při načítání mapy hodí chybu o nějakém zakázaném přístupu na adrese XXXXXX.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]