Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je ned dub 28, 2024 5:08 am




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 563 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 12:51 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
a včil? (soubor přepsán)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 12:56 pm 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 6473
Obrázek

::ano


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 1:44 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki píše:
a včil? (soubor přepsán)

včil to vypadá bohovsky ::bez_chlupu
Včera sem to zkoušel ve hře a dělá to nějaký bordel. Teď musím zjistit proč ::ble
Předpokládám, že by ta cedule měla být ořezaná, uvidíme, co s tím.

Do tohoto se ti asi nechce, co? :-(
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=38&start=101

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 2:43 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
to už je na render...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 2:49 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki píše:
to už je na render...

na render?

Ta mámina cedule dělá zatím bordel a snažím se přijít proč.
Image
Image
originál
Image
Nastavil jsem transparentnost a přepsal původní soubor, tak proč se to posunulo celé doleva???

Nevíte, co je tohle za mapu? Ta bez cedule je Denres1.map a tato?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 5:32 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
to je zvláštní. já se bál jen toho, že nebudou podporovány barvy z nápisu sirotčinec. zbytek je totiž cele převzat z původního obrazu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 5:36 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki píše:
to je zvláštní. já se bál jen toho, že nebudou podporovány barvy z nápisu sirotčinec. zbytek je totiž cele převzat z původního obrazu

Ve hře to vypadá líp než ten ta anglická cedule...ta má moc syté barvy.

Ohledně toho problému jsem už kontaktoval odbornou pomoc, tak se mi snad brzo ozve. Zkoušel jsem snad všechno, ale problém bude někde v konverzi z/na FRM formát.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: ned lis 15, 2009 11:34 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Tak mě tak napadá...má fallout engine pevně definovanou paletu barev, anebo jen jednotlivým grafickým prvkům neumí přisoudit paletu širší než 256 různých barev? zajímá mne to především proto, že při nastavení na 256 barev z klasické palety (rovnoměrné rozložení) to nekteré barvy dost drasticky překopalo.

jinými slovy, platí toto?
Citace:
V případě nízkých barevných hloubek je hodnota většinou indexována v určité barevné mapě nebo paletě. Barvy použitelné v paletě mohou být dány hardwarem nebo modifikovatelné. Pro modifikovatelné položky palety lze zvolit barvu z definované množiny barev. Např. pro zobrazovací zařízení VGA má tato množina 218 = 262144 možných barev.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 12:58 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki píše:
Tak mě tak napadá...má fallout engine pevně definovanou paletu barev, anebo jen jednotlivým grafickým prvkům neumí přisoudit paletu širší než 256 různých barev? zajímá mne to především proto, že při nastavení na 256 barev z klasické palety (rovnoměrné rozložení) to nekteré barvy dost drasticky překopalo.

jinými slovy, platí toto?
Citace:
V případě nízkých barevných hloubek je hodnota většinou indexována v určité barevné mapě nebo paletě. Barvy použitelné v paletě mohou být dány hardwarem nebo modifikovatelné. Pro modifikovatelné položky palety lze zvolit barvu z definované množiny barev. Např. pro zobrazovací zařízení VGA má tato množina 218 = 262144 možných barev.
Jasně, že má svojí paletu http://www.google.ie/search?hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENIE347&q=Fallout+2+palettes&btnG=Search&meta=&aq=f&oq=

http://modguide.nma-fallout.com/
http://falloutmods.wikia.com/wiki/Pal_files
http://fkmoddingstudio.4t.com/Palettes.htm

Zítra si to musím sám pročíst.

To ale nic nemění na tom, že nevím, proč se to ve hře zobrazuje jinde než má :-(
Zítra kontaktuju raději ještě jednoho moddera, protože mě to fakt zajímá a to jakože HNED :mrgreen:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 9:03 am 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11658
ten screen Central Council je 1:1? keby bol taký aj Senát (kvôli pozadiu), tak D by sa snáď dalo
zbastliť, ostatné písmená sú v pôvodnom názve, "len" to poskladať v Painte do kopy a rozkúskovať
na jednotlivé .bmp a spraviť .frm

EDIT: tak Central Council je 1:1, Senát som si típol z hry a tu mám zbastlené pozadie systémom ŽáVeS (žádné velké sraní)

Obrázek

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 10:12 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
toudi_sk píše:
ten screen Central Council je 1:1? keby bol taký aj Senát (kvôli pozadiu), tak D by sa snáď dalo
zbastliť, ostatné písmená sú v pôvodnom názve, "len" to poskladať v Painte do kopy a rozkúskovať
na jednotlivé .bmp a spraviť .frm

EDIT: tak Central Council je 1:1, Senát som si típol z hry a tu mám zbastlené pozadie systémom ŽáVeS (žádné velké sraní)

Obrázek


Toudi, nejsem si jistý, že to rozkouskovat bude tak jednoduché. Podle mě bude problém to rozsekat na úplně stejné části. Sem přemýšlel, že by to bylo asi nejlepší hodit každý ten kousek do jiné hladiny, poskládat to do celku a pak to upravovat.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 10:14 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Tady je odpověď od Continuum, ohledně toho problému s pozicí cedule:

It's Frames Offset problem:

Obrázek

Look at different "position" of both bitmaps.

If you're editing any of existing FRMs (walls/scenery/critters) use Frame Animator for it. IIRC, it's the only program which is able to adjust Frames Offset.

How to do that:

- open FRM in Frame Animator,
- save file as FPR,
- edit BMP file,
- create FRM back again.

or

- convert FRM to GIF,
- edit GIF file,
- open FRM in Frame Animator,
- click "Add Frames" button (ctrl + A),
- delete first frame (original one),
- create FRM.

Editory potřebné k práci s FRM: http://ulozto.net/3078675/editory.zip

Každopádně teď, když už vím, kde se stala chyba, jsem klidný a můžu se zase soustředit na opravy v textech :-D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 10:34 am 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11658
keby sa spravila maska na párne a nepárne kúsky, tak by sa to snáď dalo odtiaľ vytiahnuť,
musím ešte vytvoriť D na Radnice, prípadne potom M na Městská Rada (tak ešte ˇ na E) ::scratch
asi bude stačiť tá RADNICE :mrgreen: špekuloval som nad fontom, ale prehlásim ho za Arial ::fuck

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 10:38 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
toudi_sk píše:
keby sa spravila maska na párne a nepárne kúsky, tak by sa to snáď dalo odtiaľ vytiahnuť,
musím ešte vytvoriť D na Radnice, prípadne potom M na Městská Rada (tak ešte ˇ na E) ::scratch
asi bude stačiť tá RADNICE :mrgreen: špekuloval som nad fontom, ale prehlásim ho za Arial ::fuck
Určitě bude stačit RADNICE. Pokud to budeš chtít vyzkoušet ve hře, tak musíš postupovat podle toho návodu od Continuum (a chvíli to doplním editory, které jsou pro práci s FRM třeba). Já to teď řešit nebudu. Mám ještě před sebou dost práce s texty.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout II Restoration Project 1.2 CZ - překládáme
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2009 11:06 am 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11658
takže ranná betaverzia nápisu :mrgreen:

Obrázek

asi by sa mali dorobiť spodky písmen, niektoré sú také moc urezané ::scratch

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 563 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny