JaW píše:
Sabiaq píše:
JaW píše:
Sabiaq píše:
JaW píše:
Tak jsi to asi špatně zeditoval a nebo má patch000.dat vyšší prioritu než soubory v data adresáři (teď už si nepamatuju přesně, jak to bylo). Ještě můžeš udělat jednu věc, rozbalit patch000.dat do adresáře data a smazat z něj 00000350.pro. Smazat samozřejmě i patch000.dat.
tak som to skusil, zvuk bozaru je povodny, len som nic needitoval takze neviem ci ten patch funguje. je nejaky sposob podla ktoreho by som zistil ci ide hra uz s patchom?
Teď ti nerozumím.
rozbalil som ten patch do data, zmazal som ten patch000.dat a zvuk bol ako bez patchu, ale neviem ci to nebralo subory z master.dat namiesto zo zloziek. mal som najprv rozbalit master.dat a vymazat a potom patch 000.dat a prepisat tie z master.dat?
Ne, hlavní prioritu mají soubory ve složkách a až pak master.dat a critter.dat
Pokud je tam ještě patch000.dat, tak ten má myslím nejvyšší prioritu (ale tím si teď nejsem 100% jistý). Každopádně pokud budu dělat příští update, už nebudu vytvářet patch000.dat, ale hodím to rovnou do složek, tak jak to dělá Killap.
tak sa mi to tusim podarilo spravadzkovat, cele som to rozbalil do zloziek, vymazal dany subor, zmenil to cele len na citanie a este vymazal patch000.dat a tvari sa to ze to funguje.
je nejaka zmena ktoru ten patch spravil co sa da oproti povodnej verzii rychlo zistit? napriklad ceny u toho ghula v gecku co mu chyba mumia?