Treed píše:
Mě ty questy taky zajímají, ale nehodlám už strávit večer nahráváním pozic, protože oba dva super-rychlostí naběhnou přímo před turrety a nevydrží ani 5 sekund.
no, já to hraji jakožto první hru na normální obtížnost a bez HC módu, jelikož jsem si říkal, že první hru se budu zajímat o úkoly a dialogy a prostě o všechno okolo obsahu a nebudu zbytečně blbnout a že případně další hry, až budu vědět, co a jak a kam chodit a kam nechodit, budu hrát na těžší. Takže mě společníci neumírají a obecně se dá říct, že jsou v boji užiteční (hlavně ze začátku je opravdu poznat, že jsem silnější). I když je pravda, že občas některé jejich akce působí dost komicky.
Co ale hlavně, na co se hodí mimo dialogy, je to, že fungují jako nosiči. Ono obecně nosnost mě docela irituje a půlku hracího času trávím tím, že přemýšlím, co s čím opravit, co použít, co vyhodit, co dát společníkům, což navíc díky nepřehlednosti inventáře je docela dost nezábavné. Takže ti dva společníci jakožto ti nosiči jsou k nezaplacení, ačkoliv je pravda, že tuto funkci by klidně mohl mít i brahmín s vakama, jak mají karavany, kdyby se jej dalo někde koupit :). To bybylo vůbec nejlepší, po venku by hrdinu doprovázel a před vstupem do interiéru by prostě automaticky zůstal stát venku
. (navíc by byl smrtelný, třeba a pomalý).
Ale hlavní jsou prostě ty dialogy s nimi.