Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 7:16 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 73  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 9:41 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
DE mi ve střílení přišlo, že je vyřešena velmi prakticky kombinace RPG a FPS - z FPS bylo převzata především rozdílná účinnost zbraní a dominantní vliv míření hráče na přesnost, z RPG zase vliv dovedností na rozptyl a 'pevnost' ruky a minoritní vliv na účinnost.

Bloodlines mělo podle mě katastrofální bojový systém skrz naskrz. Ale to je otázka pohledu. Hra nebyla ani vzdáleně o bojích. A ve všem, co bojové nebylo, byla perfektní! Snad jen ty bugy. Ještěže existují a stále se vylepšují Unofficial Patche (teď je tuším aktuální už verze 7.5).

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 9:44 am 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: ned říj 24, 2010 8:21 am
Příspěvky: 96
Myslel jsem si, ze jsem vuci enginu otrly, ale zobrazovani gore je neuveritelne a co vic dokonce nelogicke ::cry . To urcitel vymyslel nejaky creativec.

_________________
Tenhle net neni pro stary.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 10:17 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Carlos píše:
opravdu nedokážu pochopit, jak se Smejki mohl rozplývat nad čučením do dálky.

read again


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:11 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1249
Docela pekne je udelanej quest v REPCONNU Come Fly With Me ( jeste + ze je to docela vtipny) ...
| SPOILER
Ze zacatku jsem vyhubil vsechny mutanty a az pak jsem narazil na Dawisona, tak jsem pochopil ze to pujde i jinou cestou.... Load pokecam s Dawisonem .. prokecnu Ghoula a jdu hledat jeho pritelkyni.... Bohuzel Nightskini jdou po mne a tak jsem nucen zabit je i na konci Dawisona(kde je chyba kua dyt jsem se domluvil s Dawisonem.. uvedomuju si ze Nightskini nejsou zrovna chapavi tvorove) hmm musi to jit i jinak... Load.. Jeste dve prednasky ve skole a jdu to vyresit stealth cestou ::rock
Jen takovejch ukolu vic :-) ... Btw v REPCONNU jsem nasel poznamku o nejakym storage room, ktery drive byl mistnost s generatory (heslo r3pcon) ale nemuzu ji vubec najit :-) ... Nevite nekdo? ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:14 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
nightkinům se vyhneš s tichošlápkem... a pro dawisona musíš najít jeho přítelkyni...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:22 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1249
Smejki píše:
nightkinům se vyhneš s tichošlápkem... a pro dawisona musíš najít jeho přítelkyni...


Jj chystam se na to.... docela mne mrzi ze nemuzu sebou tahat ve stealth modu partaka... Jinak Boone je dobrej suchar :D , ale reflexy ma skveli ::knez


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:28 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
já ho teda tahat můžu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:34 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: úte říj 26, 2010 9:26 am
Příspěvky: 5
Včera večer jsem konečně zdárně došel do cíle a musím říct, že jsem na rozpacích. Když sem sledoval rozhovory s vývojáři kteří se rozplývali nad tím jak se pustina v NV bude lišit od CW jsem byl natěšený jak malé děcko. Výsledek? Kdyby byl začátek ve Vaultu tak nevidím prakticky žádný rozdíl. Jo pustina je hezky barevná, jo je pár nových věcí, ale větší změny mi přišli v datadisku F3 Point Lookout než v NV. Taky se mi nelíbí neviditelné bariéry to mě opravdu dost štve. Co mě vadí ještě víc jsou chyby v příběhu, nelogická řešení problémů. Na druhou stranu dialogy doznaly změnu k lepšímu, stejně tak, pro mě, povedený strip. Pomocníci jsou taky dost nápadití. Celkově sem měl při hraní strach udělat rozhodnutí sám na sobě abych nějak nepokazil příběh (např. zabití Ceasara). Určitě si dám druhé kolo a uvdím, třeba změním názor. Možná něco vylepší patche. Každopádně mi NV přijde jako krok k omezenému světu a jasně nalajnovanému příběhu. Toť můj názor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:35 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1249
No jo to taky muzu, ale nejak mi nefunguje pasivni mod, kdy pocka do ty doby dokud nezacnu strilet ja :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:45 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
ten nefunguje snad nikomu. oni střílí v momentě, kdy jsi detekovaný [nebezpečí]

musíš být pořád skrytý. zrovna u těch nightkinů je to docela sranda :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 12:52 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1249
Justy píše:
Sranda je, že příběh nepokazíš... on se prostě odvine od toho, co uděláš. Proto zcela dle svého vědomí a svědomí.

JJ to se mi libi .... zrusis npc a roli prebere nejaky jiny... a ohledne toho REPCONNU nevite, nevite kde by mohl byt storage room ? :-) to heslo co jsem ziskal je potom na nic dost ::zed a i cele moje prohledavani REPCONNU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 1:10 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:35 am
Příspěvky: 994
Bydliště: Earth
Hrál jste někdo s DLC ? nebo jsou zbytečné. Jinak, jak objemné je tam množství textu ? Přibližně jako ve Falloutu 2 ? abyych věděl, jestli si do toho mam nacpat nějakou tu češtinu, nebo jesstli to zvládnu.

_________________
Obrázekradiation disabled :( Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 1:40 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Smejki píše:
Carlos píše:
opravdu nedokážu pochopit, jak se Smejki mohl rozplývat nad čučením do dálky.

read again


Pravda, omlouvám se. Na mou obhajobu - recenzi jsem četl páteční noci a to ještě v práci na telefonu.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 4:09 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř zář 15, 2010 1:42 pm
Příspěvky: 43
Jimm.ik píše:
Včera večer jsem konečně zdárně došel do cíle a musím říct, že jsem na rozpacích. Když sem sledoval rozhovory s vývojáři kteří se rozplývali nad tím jak se pustina v NV bude lišit od CW jsem byl natěšený jak malé děcko. Výsledek? Kdyby byl začátek ve Vaultu tak nevidím prakticky žádný rozdíl. Jo pustina je hezky barevná, jo je pár nových věcí, ale větší změny mi přišli v datadisku F3 Point Lookout než v NV. Taky se mi nelíbí neviditelné bariéry to mě opravdu dost štve. Co mě vadí ještě víc jsou chyby v příběhu, nelogická řešení problémů. Na druhou stranu dialogy doznaly změnu k lepšímu, stejně tak, pro mě, povedený strip. Pomocníci jsou taky dost nápadití. Celkově sem měl při hraní strach udělat rozhodnutí sám na sobě abych nějak nepokazil příběh (např. zabití Ceasara). Určitě si dám druhé kolo a uvdím, třeba změním názor. Možná něco vylepší patche. Každopádně mi NV přijde jako krok k omezenému světu a jasně nalajnovanému příběhu. Toť můj názor


to jsi hral asi jinou hru, ja si po xhodinove parbe pustil okamzite F3 ze zvedavosti a je to uplne odlisny, jak vzhledem, tak konceptem cele krajiny - v F3 chodis proste po kopcich, ktere autori vytvorili bez nejakeho hlubsiho premysleni

v New Vegas se snazis jit celou dobu po silnicich s tim, ze sestoupit ze silnice je boj o zivot a kdyz uz sestoupis, tak jdes do krajiny, kde pri jejim modelovani nekdo premejslel - vsechno tam ma nejaky vyznam, vsechno tam je logicky usporadany a celkove to na me pusobi uhlazenejsim a uveritelnejsim dojmem - nepripadam si ze chodim po pravekejch kopcich, kde je sem tam nejaka ruina, ale ze opravdu chodim po zdevastovane krajine po silnici a kolem me se to v pisku hemzi ruznou haveti, asi tak nejak bych se pohyboval po postapo krajine i ve skutecnosti...

a jake neviditelne bariery mas na mysli?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecná plkárna
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 4:18 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř zář 15, 2010 1:42 pm
Příspěvky: 43
co me na FNV stve je to, ze pokud nekoho odkraglujete, ke komu byl vazanej nejakej ukol, tak se vam okamzite ukazou nazvy ukolu, ktere jste tim nesplnili a pritom jste ty ukoly ani nikdy nemuseli dostat... kazi to tak nejak celkovej dojem a kdyz se to objevuje, mam jako hrac pocit, ze o neco prichazim


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 73  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny