Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Obecná plkárna
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=39&t=1420
Stránka 3 z 73

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 9:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

DE mi ve střílení přišlo, že je vyřešena velmi prakticky kombinace RPG a FPS - z FPS bylo převzata především rozdílná účinnost zbraní a dominantní vliv míření hráče na přesnost, z RPG zase vliv dovedností na rozptyl a 'pevnost' ruky a minoritní vliv na účinnost.

Bloodlines mělo podle mě katastrofální bojový systém skrz naskrz. Ale to je otázka pohledu. Hra nebyla ani vzdáleně o bojích. A ve všem, co bojové nebylo, byla perfektní! Snad jen ty bugy. Ještěže existují a stále se vylepšují Unofficial Patche (teď je tuším aktuální už verze 7.5).

Autor:  Gandi1 [ úte říj 26, 2010 9:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Myslel jsem si, ze jsem vuci enginu otrly, ale zobrazovani gore je neuveritelne a co vic dokonce nelogicke ::cry . To urcitel vymyslel nejaky creativec.

Autor:  Smejki [ úte říj 26, 2010 10:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Carlos píše:
opravdu nedokážu pochopit, jak se Smejki mohl rozplývat nad čučením do dálky.

read again

Autor:  Amaroun [ úte říj 26, 2010 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Docela pekne je udelanej quest v REPCONNU Come Fly With Me ( jeste + ze je to docela vtipny) ...
| SPOILER
Ze zacatku jsem vyhubil vsechny mutanty a az pak jsem narazil na Dawisona, tak jsem pochopil ze to pujde i jinou cestou.... Load pokecam s Dawisonem .. prokecnu Ghoula a jdu hledat jeho pritelkyni.... Bohuzel Nightskini jdou po mne a tak jsem nucen zabit je i na konci Dawisona(kde je chyba kua dyt jsem se domluvil s Dawisonem.. uvedomuju si ze Nightskini nejsou zrovna chapavi tvorove) hmm musi to jit i jinak... Load.. Jeste dve prednasky ve skole a jdu to vyresit stealth cestou ::rock
Jen takovejch ukolu vic :-) ... Btw v REPCONNU jsem nasel poznamku o nejakym storage room, ktery drive byl mistnost s generatory (heslo r3pcon) ale nemuzu ji vubec najit :-) ... Nevite nekdo? ::scratch

Autor:  Smejki [ úte říj 26, 2010 11:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

nightkinům se vyhneš s tichošlápkem... a pro dawisona musíš najít jeho přítelkyni...

Autor:  Amaroun [ úte říj 26, 2010 11:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Smejki píše:
nightkinům se vyhneš s tichošlápkem... a pro dawisona musíš najít jeho přítelkyni...


Jj chystam se na to.... docela mne mrzi ze nemuzu sebou tahat ve stealth modu partaka... Jinak Boone je dobrej suchar :D , ale reflexy ma skveli ::knez

Autor:  Smejki [ úte říj 26, 2010 11:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

já ho teda tahat můžu...

Autor:  Jimm.ik [ úte říj 26, 2010 11:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Včera večer jsem konečně zdárně došel do cíle a musím říct, že jsem na rozpacích. Když sem sledoval rozhovory s vývojáři kteří se rozplývali nad tím jak se pustina v NV bude lišit od CW jsem byl natěšený jak malé děcko. Výsledek? Kdyby byl začátek ve Vaultu tak nevidím prakticky žádný rozdíl. Jo pustina je hezky barevná, jo je pár nových věcí, ale větší změny mi přišli v datadisku F3 Point Lookout než v NV. Taky se mi nelíbí neviditelné bariéry to mě opravdu dost štve. Co mě vadí ještě víc jsou chyby v příběhu, nelogická řešení problémů. Na druhou stranu dialogy doznaly změnu k lepšímu, stejně tak, pro mě, povedený strip. Pomocníci jsou taky dost nápadití. Celkově sem měl při hraní strach udělat rozhodnutí sám na sobě abych nějak nepokazil příběh (např. zabití Ceasara). Určitě si dám druhé kolo a uvdím, třeba změním názor. Možná něco vylepší patche. Každopádně mi NV přijde jako krok k omezenému světu a jasně nalajnovanému příběhu. Toť můj názor

Autor:  Amaroun [ úte říj 26, 2010 11:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

No jo to taky muzu, ale nejak mi nefunguje pasivni mod, kdy pocka do ty doby dokud nezacnu strilet ja :)

Autor:  Smejki [ úte říj 26, 2010 11:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

ten nefunguje snad nikomu. oni střílí v momentě, kdy jsi detekovaný [nebezpečí]

musíš být pořád skrytý. zrovna u těch nightkinů je to docela sranda :-D

Autor:  Amaroun [ úte říj 26, 2010 12:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Justy píše:
Sranda je, že příběh nepokazíš... on se prostě odvine od toho, co uděláš. Proto zcela dle svého vědomí a svědomí.

JJ to se mi libi .... zrusis npc a roli prebere nejaky jiny... a ohledne toho REPCONNU nevite, nevite kde by mohl byt storage room ? :-) to heslo co jsem ziskal je potom na nic dost ::zed a i cele moje prohledavani REPCONNU

Autor:  Perry [ úte říj 26, 2010 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Hrál jste někdo s DLC ? nebo jsou zbytečné. Jinak, jak objemné je tam množství textu ? Přibližně jako ve Falloutu 2 ? abyych věděl, jestli si do toho mam nacpat nějakou tu češtinu, nebo jesstli to zvládnu.

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 1:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Smejki píše:
Carlos píše:
opravdu nedokážu pochopit, jak se Smejki mohl rozplývat nad čučením do dálky.

read again


Pravda, omlouvám se. Na mou obhajobu - recenzi jsem četl páteční noci a to ještě v práci na telefonu.

Autor:  _John_ [ úte říj 26, 2010 4:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

Jimm.ik píše:
Včera večer jsem konečně zdárně došel do cíle a musím říct, že jsem na rozpacích. Když sem sledoval rozhovory s vývojáři kteří se rozplývali nad tím jak se pustina v NV bude lišit od CW jsem byl natěšený jak malé děcko. Výsledek? Kdyby byl začátek ve Vaultu tak nevidím prakticky žádný rozdíl. Jo pustina je hezky barevná, jo je pár nových věcí, ale větší změny mi přišli v datadisku F3 Point Lookout než v NV. Taky se mi nelíbí neviditelné bariéry to mě opravdu dost štve. Co mě vadí ještě víc jsou chyby v příběhu, nelogická řešení problémů. Na druhou stranu dialogy doznaly změnu k lepšímu, stejně tak, pro mě, povedený strip. Pomocníci jsou taky dost nápadití. Celkově sem měl při hraní strach udělat rozhodnutí sám na sobě abych nějak nepokazil příběh (např. zabití Ceasara). Určitě si dám druhé kolo a uvdím, třeba změním názor. Možná něco vylepší patche. Každopádně mi NV přijde jako krok k omezenému světu a jasně nalajnovanému příběhu. Toť můj názor


to jsi hral asi jinou hru, ja si po xhodinove parbe pustil okamzite F3 ze zvedavosti a je to uplne odlisny, jak vzhledem, tak konceptem cele krajiny - v F3 chodis proste po kopcich, ktere autori vytvorili bez nejakeho hlubsiho premysleni

v New Vegas se snazis jit celou dobu po silnicich s tim, ze sestoupit ze silnice je boj o zivot a kdyz uz sestoupis, tak jdes do krajiny, kde pri jejim modelovani nekdo premejslel - vsechno tam ma nejaky vyznam, vsechno tam je logicky usporadany a celkove to na me pusobi uhlazenejsim a uveritelnejsim dojmem - nepripadam si ze chodim po pravekejch kopcich, kde je sem tam nejaka ruina, ale ze opravdu chodim po zdevastovane krajine po silnici a kolem me se to v pisku hemzi ruznou haveti, asi tak nejak bych se pohyboval po postapo krajine i ve skutecnosti...

a jake neviditelne bariery mas na mysli?

Autor:  _John_ [ úte říj 26, 2010 4:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Obecná plkárna

co me na FNV stve je to, ze pokud nekoho odkraglujete, ke komu byl vazanej nejakej ukol, tak se vam okamzite ukazou nazvy ukolu, ktere jste tim nesplnili a pritom jste ty ukoly ani nikdy nemuseli dostat... kazi to tak nejak celkovej dojem a kdyz se to objevuje, mam jako hrac pocit, ze o neco prichazim

Stránka 3 z 73 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]