Carlos píše:
Já jsem náhodou byl rád přínosem perků typu Bug Stomper apod. Jsou reálný a mají smysl - když trávím svoje odpoledne tím, že zabíjím hmyzáky, dřív nebo později se stanu lepším killerem hmyzu. Na druhou stranu bych uvítal výzvu ohledně chemikálií - třeba častým užíváním konkrétních (nejméně dvou) chemikálií možnost vytvořit 'double-effect' (dvounásobné trvání nebo účinnost), ale sólo chemikálie mají jen polovinu výdrže - protože zkušená smažka si prostě už na samotným morfiu (aka Med X) tolik neujede.
Stimpaky, voda a jídlo jsou mimo hru - jsou to tupé achievmenty.
Mimochodem, co dostanu za odměnu, když hru dokončím v hard core modu? Dokončil jsem, ale ničeho jsem si nevšiml...
Ano, reálnost a smysluplnost úkolů, to je přesně ono. Nejmíň 10 lidí tady by bylo schopno je navrhnout, jenomže hrajeme hru - autoři se "podepsali". Už jen tím, že jsem se tady o nich zmínil jsem bohužel zkazil hru Troudimu, to mě mrzí... snad to s tím "delete FNV" nemyslel vážně. Na druhé straně, pokud na hru přistoupím, tak se vším všudy, mám rád "čistý stůl" a pokusit se splnit vše, co autoři do hry vložili. Ale ne jen vedlejší úkoly, ty hráč může nebo nemusí plnit, má na výběr, ale i hlavní děj má někdy nutnost rozhodnout a ani jedna z možností se mi nelíbí. Třeba to kruté dilema v závěru LR.
Za odehrání v hardu myslim nezískáš nic, jen za dokončení Drsňáka ti na Steamu naskočí Achievement :-) . Jenže, i kdyby si získal, k čemu by to bylo? Hra končí nahoře na přehradě (tam by naskočilo splnění), legálně nejde dál pokračovat a z dané hry a save nejde žádný úspěch přenést do nové.
Mimochodem, všechny Výzvy v GRA nikdo v jedné hře nemůže splnit, i kdyby byl větší blázen, než já :-).