Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Enkláva-polemika
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=39&t=1471
Stránka 2 z 2

Autor:  Thror [ čtv lis 04, 2010 2:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Mne sa stále zdá, že Enkláva by nechcela vládnuť nad čímkoľvek čo vzišlo z pustiny. Každý ich plán zatiaľ zahrňoval totálnu anihiláciu všetkého obyvateľstva. Enklávania brali kohokoľvek kto prišiel do styku s kontaminovaným prostredím za mutanta, napriek tomu že vyzerá rovnako, ako oni. Jediní ľudia ktorých považujú za "čistých" sú oni samí, a ešte bývalí obyvatelia Vaultu 13 (ktorých sa ale ani nepokúsili zverbovať... experimentovali na nich s FEV). Ich cieľom bolo vyhladiť všetkých "mutantov", a obnoviť "čisté" U.S.A. Prvýkrát pomocou FEV uvoľneného vzduchom z Vertibirdov, druhýkrát pomocou FEV uvoľneného do washingtonskej zátoky (ale Fallout 3 bol fail, takže nás skôr zaujíma ich prvý dôvod).

Proste predstava Enklávy ktorá by sa zmenila natoľko, že by začala špiónovať a ovládať ľudí, ktorých oni pokladajú za chamraď a špinu, sa mi nepozdáva. Enklávania sú blbí vojaci, namyslení politici a priposratí vedci, ktorí hovoria "fujky" keď sa k nim načiahne ktokoľvek bez gumených rukavíc... aspoň teda tak si ich ja predstavujem. Žili v izolácii, vychovaní aby si mysleli že všetko vonkajšie je zlé a treba to vyhubiť.

Autor:  Milhaus [ čtv lis 04, 2010 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

no to si právě myslím, že by to takto být nemuselo. Jednak ta frakce, která měla toto v myslích byla vyhubena, jednak se posunul čas a vývoj a prostě mohli pochopit, že když to nejde jednoduše, musí to jít jinak. Tam už by záleželo na tom, jak by byli do hry vložení a jak by se měnili, nebo upravovali jejich cíle. V podstatě by mohli být v každém díle jakožto přímá součást universa, podobně, jako bratrstvo a mohli by prostě měnit svoje cíle, respektive ne cíle, ale postupy k jejich dosažení. Pokud by chtěli vyhubit veškerý lid, pak by případná válka legie a NCR ve Vegas, byla naprosto ideální příležitost, jelikož se situace změnila, NCR se stala příliš silná, takže pokud by se vzájemně divoši z pustiny a NCR oslabili, bylo by snadnější je zlikvidovat :). Mohli by mít ale cíle úplně jiné. Jde o to, aby se nevyskytovali běžně, aby o nich nevěděla každá postava, od farmářky na poli až přes majitele kasína. Ono třeba o existeci bratrstva vědí zřejmě všichni. (což taky není úplně optimální).

Autor:  Amaroun [ čtv lis 04, 2010 2:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Thror píše:
(ale Fallout 3 bol fail, takže nás skôr zaujíma ich prvý dôvod).


To by byla zajímavá anketa... ptát se jestli zahrnujete události s F3 do fallout universa nebo je to považujete za FAIL :-)

Osobně mi to s popisu fallout wiki nějak nevadí....

Autor:  Thror [ čtv lis 04, 2010 2:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Echt, nechcem to tu zvrhnúť na diskusiu o Fallout 3. Dosť sa o ňom už narozprávalo vo fóre ktoré mu je vymedzené.

Milhaus, ináč z toho čo píšeš mám pocit, že by sa Enkláva dala do hry pridať ako quest mod. Po pravde, fakt začínam uvažovať nad tým, že by som sa dal na modding.

Autor:  ramon.dexter [ čtv lis 04, 2010 5:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Z toho by se rozhodně dal udělat MOD. Ale asi by to chtělo ještě pár lidí, pro jednoho by mohlo bjt moc veliký sousto.

Autor:  Thror [ čtv lis 04, 2010 5:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Vedel by som napísať scenár, charaktery, dialógy aj s možnosťami. Vedel by som nahrať dabing v angličtine a v slovenčine (viem hovoriť plynule česky, ale nezniem ako čech). Neviem ako sa pracuje v GECKu. :)

Autor:  Amaroun [ pát lis 05, 2010 6:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Thror píše:
Vedel by som napísať scenár, charaktery, dialógy aj s možnosťami. Vedel by som nahrať dabing v angličtine a v slovenčine (viem hovoriť plynule česky, ale nezniem ako čech). Neviem ako sa pracuje v GECKu. :)


Znát tyhle věci je nejlehčí ... udělat něco kvalitního v Gecku ... to už je horší ...

Autor:  Thror [ pát lis 05, 2010 7:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Amaroun píše:
Znát tyhle věci je nejlehčí ... udělat něco kvalitního v Gecku ... to už je horší ...

Tomu verím. Učím sa GECK. :)

Autor:  Gorax [ stř bře 06, 2013 11:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Enkláva-polemika

Enkláva se mi celkem líbí, ale bohužel je s ní více méně konec. O F3 psát nechci, moc sem to nehrál tak nemohu posoudit.

Podle mě byly téměř vyhubeni v F2, přežilo jen pár osamocených jednotek a základen. Většinu toho co měly na území Kalifornie nakonec zabrala NCR a BoS. S BoS jsou technicky skoro srovnatelní a NCR se nemůžou rovnat počtem.

Hlavní báze Enklávy, zdroj technologií, zdrojů a moci měly totiž na Poseidon Oil, která na konci F2 vyletěla do povětří. To co bylo na pevnině jsou jen drobnosti. (Nějaké veritrbty, energozbroje, těžké zbraně ano, ale bez možnosti je masově vyrábět.) Top inženýři, mechanici, dělníci byli na plošině.

President, generalita, velení také a bez toho to moc nejde.

Jak jde čas dál, ani NCR není už tak primitivní. Sice se Enklávě ani BoS technicky nevyrovná, ale to nahrazuje masování a počtem. Dojdou nám dřív náboje, než NCR vojáci.

Zabrání Navara a dalších = boost pro NCR. A i když se tomu NCR bránila někteří z přeživších Enklávy se časem asimilovaly do NCR. (Do BoS k vůli jejich uzavřenosti nemohly)

Mimochodem kolik členů enklávy přežilo? A kolik velitelů, nebo žen? A jak dál, bez zdrojů Poseidon Oil, posil a s nepřáteli na každém kroku? Bez nabírání lidí z vnějšího světa?

Hodně podobný problém vidím i s BoS. Když nepočítám F3, tak v F:NV přežilo válku mezi NCR a BoS tak 100 členů BoS. Nenabírají nijak masově z vnějšku a ani s tím nehodlají začít = během pár let vyhynou. Každá ztráta je bolí, jelikož nahradit jednoho padlého paladina s výcvikem trvá 20-30let.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]