Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv dub 18, 2024 6:23 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mody
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 6:02 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř říj 27, 2010 5:52 pm
Příspěvky: 9
ahoj, chtel jsem zkusit nejaky mody do FNV jenze zadny se mi nenacetli:-/ klacisky si to nakopiruju do data a pak v menu zaskrtnu jenze pri spusteni hry se neobjevi, vi nekdo cim to muze byt? diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 6:12 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pon lis 02, 2009 4:36 pm
Příspěvky: 55
1) na mody existuje samostatná část fora
2) jak nezobrazí ? mody buď fungují a dělají co mají nebo nefungují a nedělají co mají


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: čtv led 12, 2012 11:32 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 12, 2012 10:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: ŽižkOFF
Mám stejný problém. V GECKU vytvořím plugin, nic velkého jen interiér malého krytu, teleportem spojím s dveřmi, které originálně vedou do bezvýznamné zasypané chodby, uložím, v FOMM (zkoušel sem i origoš launcher přes data files) zaškrtnu, spustím, otevřu zmíněné dveře a čučím jen do zasypané chodby, dokonce ani nefunguje COC do nového cellu (na cocmarkerheading jsem nezapoměl), hra se chová jak kdybych žádný plugin nezapnul. Stejný problém nastává u jakéhokoliv modu co jsem namátkou stáhnul (mody měnící interface, pozice kamery atd normálně fungují - týká se to pouze modů které přidávájí nové celly nebo nové objekty do stávajících cellu).

Kdokoliv jakýkoliv nápad kde udělali soudruzi chybu?

a něco k tomu železu amd 3.6 dualcore, leadtek winfast GT 440 1024MB ddr3, 5GB ramky

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: pát led 13, 2012 7:49 am 
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 14, 2011 6:38 pm
Příspěvky: 13
Nainstaluj si poslední verzi Fallout Mod Manager alias FOMM (asi máš) a v něm pořeš pořadí načítaných modů. Vítezí POSLEDNÍ načtený mód. Takže, pokud se Tvé mody načítají například před oficiálními češtinami a ty obsahují i tebou změněné objekty, zvítězí čeština a mód se neprojeví. Navíc některé módy vyžadují New Vegas Script Extender (NVSE) (je to u nich ale VŽDY uvedeno) a bez něj nefungují.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 1:53 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 12, 2012 10:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: ŽižkOFF
SirKorax píše:
Vítezí POSLEDNÍ načtený mód. Takže, pokud se Tvé mody načítají například před oficiálními češtinami a ty obsahují i tebou změněné objekty, zvítězí čeština a mód se neprojeví. Navíc některé módy vyžadují New Vegas Script Extender (NVSE) (je to u nich ale VŽDY uvedeno) a bez něj nefungují.


tak falloutnv má pořadí 00, camerafix 01, a muj úkryt 02 (pro jistotu jsem i naklik load last v preferencích) a chová se to stejně jako předtim... zkusim reinstal nebo ::zed

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 2:33 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 31, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 398
ten mod musis pomoci FOMM dat na posledni misto

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 3:14 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 12, 2012 10:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: ŽižkOFF
vitekc45c píše:
ten mod musis pomoci FOMM dat na posledni misto

Obrázek

řekl bych, že to tak je ale nic to neřeší :-(

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 3:51 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Mrkni pre istotu na stránky Bethesdy, či máš poslednú verziu editora.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 4:05 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
valcik píše:
Mrkni pre istotu na stránky Bethesdy, či máš poslednú verziu editora.

Poslední asi má, ale Korax mu radil instalovat NVSE a to tam rozhodně nemá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 5:33 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 12, 2012 10:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: ŽižkOFF
Tomek píše:
valcik píše:
Mrkni pre istotu na stránky Bethesdy, či máš poslednú verziu editora.

Poslední asi má, ale Korax mu radil instalovat NVSE a to tam rozhodně nemá.

psal že je to u některých modů, ten bunkr jsem dělal já a nic spešl jsem nepřidával jen místnosti pár skříni postel atd
ale zkusim a uvidim

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 7:09 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 12, 2012 10:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: ŽižkOFF
wha pecka ::shock

po zpustení toho script extendru vse nabehlo jakože ok, zpustím
a tesně před načtením textu menu aplikace provede neplatnou operaci a je nutno ji zavřít
heh asi na to peču... z NV jsem byl nadšenej, že si konečně užiju 3d pustinu tak jak jí znám no nic zlatej Fonline a teď navíc po wipu...
de se vydělávat na outpost ::rock

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2012 7:41 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 31, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 398
a nezapomen ze ted uz dou i UPGRADY ohnist ::rock

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody
PříspěvekNapsal: ned led 15, 2012 4:56 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 12, 2012 10:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: ŽižkOFF
vitekc45c píše:
a nezapomen ze ted uz dou i UPGRADY ohnist ::rock

To jo no, ušetří zpoustu času běhání do města ke stolu kde to vyrobíš a cestou zpět tě voberou :-D Ranec předmětů má nový vlastní skiny no je to fakt pěkný...

kdyžtak operujem v okolí junktu a hubu, jméno Executor tak se ozvy když se potkáme ::beer

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny