Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je stř dub 17, 2024 12:47 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 7:15 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1255
Tak co jak jste na tom byli na konci ? :-) A chtěli jste to tak ? :-)
Já asi takhle:
| SPOILER
- dohrál jsem to za NCR
- Velký chány jsem vyvraždil
- Bos se usmířilo s NCR
- Granátníci mi pomohli a potom žili pokojně dál
- Stát Tabithy zanikl a mutanti odešli
- Jacobstown přežil a našlo zde místo pro život spoustu mutantů
- úkoly jsem dodělal pro Cass veroniku a Lily
- Karmínova karvana a Van graffovy jsem zníčil
- s Powder rangerama jsem nic nedělal a dělali potíže i potom
- Leniuse jsem zabil, docela tuhej bastard a hlavne nepříjmenej
Trošku mne udivilo, že hlavní boss neni César. Hodně úkolů a míst jsem si nechal na druhý hraní

Musim ale uznat,že hlavní kampaň byla kurevsky krátká, oproti času strávenýho u vedlejších úkolů
Trošku mne taky mrzela role Pana Hause... Celou dobu jsem pořád přemýšlel, nad tím kde můze být schovanej. Když jsem zjistil,že Vault 21 je zabetonovanej, tak jsem to tipoval tam. A on byl v Lucky 38 ::shock. Udělanej byl dobře, jak charakterově tak i jako zrůdička stál zato, ale 1) přišel na scénu moc rychle 2) čekal jsem něco misterioznějšího, okolo něj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 8:08 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:46 pm
Příspěvky: 160
Závěr jsem měl podobný a celkově hlavní linii nehodnotím moc kladně...když to srovnám s "pyčoefektem" jaký jsem měl když jsem v F1 nebo F2 se potkal s Vůdcem nebo Frankem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 8:47 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Kein píše:
když jsem v F1 nebo F2 se potkal s Vůdcem nebo Frankem...
přesně takové věci považuju za příběhový hnůj... On ten Lanius svou ehmvostí je stejná chujovina


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 9:40 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:46 pm
Příspěvky: 160
Nesouhlasím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 12:06 am 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 7:35 pm
Příspěvky: 16
Bydliště: Jižák
NCR konec má jednu nevýhodu...chudák Arcade musí utéct:-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 9:10 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1255
Bossy si užívám, ikdyž je fakt že supersilný uslintaný monstrum je v skoro každý hře. Velice dobře tohle řešily v HL2, kde byl jenom Breen a sposusty příšer ::rofl. Lenius byl zvlaštní boss...
To Smejki: Možná, že za Legii nebude žadný protivník boss :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 9:16 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: úte říj 26, 2010 12:07 pm
Příspěvky: 31
Za Legii ve finále likvidujete NCR generála a jeho obrněnou jednotku (desert rangeři a těžkooděnci s plamenometem/ superkladivem).

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 10:42 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pát říj 22, 2010 9:35 am
Příspěvky: 69
Tak hra samozrejme tlaci k tomu to dohrat za ncr, tedy jako ve skutecnosti je to nejjednodussi - alespon me o tak prislo, ale nakonec me prislo nejlepsi to dohrat za hause :) - ten jedinej ze vsech mel plan a vedel co dela :). Bohuzel k cezarovi jsem se nikdy nedostal, protoze jsem chtel udelat boonuv quest nez ho odhodim, ale ten se nikdy nespustil, takze mozna i ten cezar by byl volba :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 2:01 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: pon lis 08, 2010 1:53 pm
Příspěvky: 1
Podle mě je nejlepší to dohrát sám za sebe.Zabít pana Hause.Z armádou robotů rozprášit legii a zabít generála NCR.Vegas zůstane samostatný pod vašim velením a jako bonus armáda robotů k tomu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 4:27 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pon říj 25, 2010 3:52 pm
Příspěvky: 12
já to dohrál s kyválkem přitom jsem byl jednou u rnk pak sem se připojil k legii a pak když jsem dělal pro kyválka tak zase od legie jsem utekl :D Takže jsem to tak střídal až jsem se dostal ke konci s kyválkem :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 4:33 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pát říj 22, 2010 9:35 am
Příspěvky: 69
Fordzy píše:
Podle mě je nejlepší to dohrát sám za sebe.Zabít pana Hause.Z armádou robotů rozprášit legii a zabít generála NCR.Vegas zůstane samostatný pod vašim velením a jako bonus armáda robotů k tomu.
To je samozrejme moznost, ale me bylo proti srsti ho zabit i jen odpojit (coz je to stejne).

Bighead: tak to bych rad taky nejak nakombinoval at udelam maximum questu pro vsechny, ale prijde me, ze u tech hlavnich to moc nejde, ze jsou moc proti sobe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: úte lis 09, 2010 7:10 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1255
Justy píše:
House je megalomanská svině. Taky mi bylo proti srsti to dělat, ale odpojil jsem ho a ukázal mu, že to jde i líp a lidštějc. :-)


A jen tak mimochodem jako vedlejší efekt si získal Strip ::lol , ale to není to duležítý.. to nikoho nezajímá ::cool


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: úte lis 09, 2010 7:30 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
Bohužel, musím říct, že ač reputace u jednotlivých frakcí ze začátku působila uvěřitelně, postupem času ztratila jaksi na významu a efektu a i lesku a pak se to jaksi celé zvrhlo, nejspíše asi proto, že se autoři snažili dát hráči skutečně na výběr, za koho chce dohrát, ačkoliv ten se rozhodl již dávno, aniž by o tom věděl, svými činy. Prostě to konečné rozhodnutí může udělat hráč, nezávisle na tom, co dělal do té doby a jakou reputaci získal a to ještě ta práce s reputací je poněkud zvrhlá.

Například hráč může celou dobu hrát pro NCR, splnit všechny úkoly pro NCR, pomoci všem jejich táborům, hlídkám, zlikvidovat všechny legionáře v dohledu, osvobodit vězně, přesvědčit velké chany, aby byli proti legii, nebo se do boje nepletli, může si vytvořit relativně nepřátelskou reputaci u legie, ačkoliv většina úkolů proti nim u nich reputaci nezhoršuje, pokud člověk přímo nezabíjí jejich vojáky. Logicky by tak člověk čekal, že když hráč dělá tolik věcí proti legii, že legii zaujme, že si to legie nenechá líbit, že třeba najme žoldáky, nebo sama pošle vojáky - zabijáky, kteří budou chtít hrdinu zlikvidovat tiše a nenápadně někde v pustině, nic takového se ale nestane a hráč může dělat jeden krok za druhém proti nim a zesilovat a posilovat pozice NCR.

Pak v jeden okamžik dojde ke změně, díky hlavním úkolům. Najednou je všechno zlo smazáno, hráč musí jít do tábora Legie, ať už chce, nebo nechce a i když dělá věci proti legii a čekal by tak, že jít do tábora bude znamenat tuhý boj, není tomu tak. Legie si jej naopak pozve do tábora, vymaže mu veškeré hříchy a začne s ním s novým listem. Pokud tak člověk sebou nemá Booneho, může se promenádovat po jejich táboře, jakoby se nechumelilo, zašpásovat s Césarem, dokonce udělat nějaké vedlejší úkoly pro zdejší bosse, jako opravit houfnici (která je určena na odstřelování vojáků NCR, aniž by to znamenalo zhoršení reputace u NCR). Může se s Césarem domluvit, že zničí zdejší armádu robotů, která je pod pevností a bude v klidu puštěn do bunkru s roboty, kde si může dělat co chce. Již zde je to zajímavé, jelikož pokud má César zájem na zničení robotů a má k tomu veškeré potřebné věci, proč je nezničí sám, aby měl jistotu. Hráč tak tedy jde do bunkru, kde aktualizuje roboty, což vytvoří hluk, díky tomu i samotný César věří, že byli roboti zničeni, ačkoliv ti jen čekají, kdy budou vypuštěni. Tím je možné splnit i úkol pro něj.

V tuto fázi lze tedy být oblíbený u Cesara, NCR hráče upřimně a bezelstně miluje, Cháni jej zbožňují, Bratrstvo by za něj položilo život, bombarďáci budou ochotni vybombardovat naprosto cokoliv, na co hrdina ukáže a pokud si člověk vezme i perk přátelství ze zvířaty, zbožňuje ho iveškerá havěť na tolik, že je za něj ochotna položit život. V podstatě téměř není do čeho střílet, jelikož je hrdina doslova zbožňován celou mohavskou pustinou.

A Nyní to příjde. Každá frakce zadá úkol, kde má pořešit ostatní frakce. Nejrpve všichni chtějí, aby hráč získal na svojí stranu bombarďáky. To už udělal a tak může všem oznámit, že je získal. Kýválkovi může dokonce oznámit, že se vypořádal se všemi frakcemi a tím jeho úkol s frakcemi splnit. Ostatní frakce začnou pouze vyhrožovat, jelikož mají "spoustu špehů", kteří se dozví všechno, nic víc. Úkol s bombarďáky je také možné splnit pro všechny a ještě to projde. Každá frakce chce to stejné a každé je možné oznámit, že je hráč získal na svojí stranu. Následuje úkol s odstraněním pana Majitele. Každá ze stran, tedy kýválek, NCR a Legie jej chce zabít. Tedy mají společné cíle :). Pokud hráč oznámí zabití Majitele Kýválkovi, znepřátelí si strany obě, tedy jak NCR, tak Legii a již pro ně není možné plnit úkoly. Jelikož mají "špehy" všude a tak ví o rozhovoru mezi kýválkem a hrdinou. Pokud hráč nejprve oznámí zabití majitele jedné z frakcí NCR, nebo Legie, znepřátelí si jen jednu stranu. Pokud tedy například hráč oznámí v dobře střeženém táboře legie Césarovi, že majitele odstranil, špehové NCR se to dozví a i když NCR není nepřátelská, již mu nezadávají úkoly (tj není jim možné oznámit zabití pana majitele). Stejně tak pokud člověk oznámí zabití pana Majitele plukovnici NCR, dozví se to Legie a již není mžné oznámi Legii zabití pana majitele a dokončit tak tento úkol. Ať už si člověk vybere kteroukoliv ze stran, může pro ně plnit úkoly i dál a tedy může pro ne "zničit" bratrstvo. (pro kýválka mohl zničit bratrstvo již dřív). Stejně tak může vyřešit chany, nebo tu rodiny ve Stripu. Po splnení úkolů pro jednu nebo druhou stranu pak může jít za kýválkem a oznámit mu smrt pana majitele, což se dozví špehové a bude tak ukončeno kamarádství i se zbývající stranou. Po té se může ještě hráč rozhodnout, co společně s Kýválkem podniknou. (v podstatě se může rozhodnout, jestli bude pro NCR, nebo pro Legii).

Celkově se tak systém reputace u frakcí, které si člověk buduje celou hru, v podstatě rozpadne kvůli jednomu rozhodnutí, respektive kvůli tomu, že autoři chtěli dát možnost se hrdinovi rozhodnout na konci hry, nezávisle na tom, co dělal do té doby. Trochu škoda, no. Sice odůvodnění, proč je Legie najednou neutrální, dává ve hře smysl, odůvodnění, proč najednou nechcou s hráčem nic mít jak legionáři, tak NCR, krapek smrdí (tedy to se špehy).

Reputace u těch menších frakcí je pak víceméně jen spíše něco navíc, moc velkou roli to nehraje, hráč je vždy může víceméně vykuchat, nebo pro ně pracovat. Snad až krom bombarďáků, které by měl získat. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: úte lis 09, 2010 7:44 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1255
Ikdyž se to blíží puvodním falloutum hodně.. je to pořad mainstreamova hra ::scratch ... Určité zadní vrátka tam pořád pro sváteční hráče musí být.... Mne by taky vyhovovalo, kdyby se například Legie snažila získat chip pomocí agentů a tvym eliminováním. Vlastně kdybych měl možnost překopal bych toho hodně :-). Ale pořád lepší situace mezi F3 a FNV než mezi G2 (i G3) a Arcanii ? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konce hry (Spoilery)
PříspěvekNapsal: úte lis 09, 2010 8:03 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
ta reputace dost připomíná gothic3. Ale zde to funguje lépe, respektive zde to funguje.

Fallout: NV navíc je mnohonásobně lepší, co se úkolů týče a dialogů a prostě všech tady těch věcí, než třeba gothic3.

Co se týče bugů a technických problémů, jsou na tom zhruba stejně.

Fallout: NV mě ale baví více, i když Gothic3 měl lepší a zajímavěhší svět na zkoumání. Přece jen nápadité úkoly a hezké dialogy jsou víc.

Boj je jiný v obou hrách, ale u obou se dá tvrdit, že to v zábavnosti nevyhrál.

Rozdíl mezi falloutem 1/2 a falloutem: NW je, ale to je dáno hodně i tím, že hra je z jiného pohledu, že je ve 3d, že se změnili celkově systémy fungování, že se posunula i doba a tak. Co se týče dialogů, možností voleb a úkolů, jsou na tom ale podobně, ačkoliv to nemůžu tvrdit jistě, jelikož NV jsem ještě nedohrál a ještě jsem jej nehrál za špatnou stranu (tedy s negativní karmou), jestli to vůbec jde.

Gothic1/Gothic2 již byli ve 3D, systém je tedy podobný, jako v gothic3, ačkoliv zde došlo ke změně engine a tím se hodně systémů nenávratně podělalo. Na druhou stranu obsahově, jako třeba dialogy, úkoly a podobně, jsou od sebe hodně vzdálení. Gothic3 má hodně plytký nic neříkající děj (dáli se to vůbec nazvat dějem), zatímco gothicy byli hodně zaměřené právě na děj, ač hodně lineární, tak prostě dění a atmosféra byla tím hlavním. Gothic3 má hodně úkolů, leč všechny na stejné brdo, gothic1/gothic2 má méně úkolů, ale zase hezčích.

Ono zde s tou reputací ve falloutu4 je to asi tak, že pokud by hráč opravdu hrnul co nejrychleji na Strip a co nejryhleji za Bennym, tak by mu to asi nepřipadlo divné, jelikož rozhodnutí by udělal relativně brzo. Jenže já jsem zvyklý dělat všechno důsledně a nespěchat, a tak sem to dopracoval do takto podivné situace :).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny