Milhaus píše:
Skutečný HC mód by ale nejspíše měl znamenat, že pokud hrdinu něco trefí ze dvou metrů do hlavy brokovnící, že chípne hned a na místě, atd. Jenže na to zas nestačí engine hry a hráč by neměl moc možností (jedině snad trefít se první :) )
Toto by hru kurevsky ulehčilo, jelikož na to není stavěný engine. Nemám zájem na tom abych dával všechny enemy na jednu ránu...jak jsem řekl nedalo by se to hrát...
U HC modu by stačilo odebrat ty tuny žrádla/vody/nábojů z pustiny a...hned by to bylo o něčem jiném...
U survivor hry (kterou fallout není) bych si představoval, místo přehnaných nároků na stravu apod jednoduchý nedostatek všeho potřebného. Aby byl hráč vděčný za jakoukoliv zbraň, konzervu, náboj co najde...to by bohatě stačilo. nemoci nejsou také špatný nápad, ale nepřeháněl bych to...