No jo, strajkař, to se máš
To i párače a kazadory dáváš s prstem v nose?
Vyzkoušej si nějakou rebalance modifikaci. Třeba tu od JE Sawyera, je v download sekci
Stejně tak se vrhni na DLCčka, ta jsou vesměs docela těžká
Dalt píše:
vystrilet behem 10 minut vault plnej dablu na 14 levlu mi prislo taky celkem divny
nikdo po tobě nechce vybít vault, pouze zabít jejich vůdce. Do vaultu se lze dostat i mírově, lze tu najít postřeleného rangera, kterému lz pomoct, jdou osvobodit vězni...). Skutečně je pouze tvůj problém, že to hraješ stylem "blow all that shit up"
Dalt píše:
zcasti v to doufam - ted prochazim pustinu, resim jiny questiky - ale do ty tretiny hry se lze dostat po nakych 3, 4 hodinach hrani....a nerikej ze te hra nevede za rucicku...
Do téhle fáze se dá dostat poměrně rychle, ale stejně... kudy jsi šel proboha? Goodsprings zabere dvě hodiny, Primm taky, Mohavská stanice dokonce ještě víc, pokud se člověk začne zabývat trestnicí a pokud se plně vrhne na Nipton. Potom normálně následuje cesta do Novacu, kde spřízněné questy (hlavně ten s ghouly) zabeou další dvě tři hodiny. Pak ještě menší potyčka v Boulder City a dá se jít do Vegas. Sakum prdum, pokud tohle všechno člověk absolvuje jinak, než že všechno vykydlí, nic nečte a sere na explore (který s sebou nese dfalší tuny questů) tak se dostane na nějakých 12-15 hodiny hraní. A to je člověk ve třetině pouze z hlediska struktury hlavní linie (která je těžce nelineární), ne z hlediska herní doby. Nehraješ to celé jako counter strike?
A že tě hra vede za ručičku? Jak tě může nelineární hra, kde lze skoro každý quest plnit nejméně třemi cestami a vztahy mezi jednotlivými entitami tvoří síťovou strukturu, vodit za ručičku? To jako že máš mapu a na ní jasně vyznačeno místo, kam máš dojít? Dojít != dohrát, a dohrát != vystřílet a sebrat tři jabka pro babku kořenářku. Veškeré podpůrné prvky (rozpis jednotlivých fází úkolu, questmarky) můžeš ve většině případů vesele ignorovat a chovat jen podle informací získaných ze zdrojů herního světa (NPC, logy atd.).
Dalt píše:
5. mas pravdu - za poskozeny zbrane je penez malo, ale ve hre se toho valej takovy hromady
ze je to k placi - ostetne cisla mluvej za sebe - su ve tretine hry a mam kolem 35 tisic vicek (a to nejsu zadnej silenej sberac)
jo, ekonomika hry je docela nevyvážená
Dalt píše:
7. nevim, her jsem hral hromady, ale az takhle markantni to niky nebylo...
taky žádná hra není tak rozsáhlá a komplexní
Jinak ja tu hru uplne neodsuzuju - ma i svetly momenty - ja byl puvodne natesenej z recenzi, jak se nam vraci starej dobrej fallout a mel jsem velky ocekavani...nicmene (pro me!) tam z ty stary falloutovsky atmosfery nic moc nezbylo...[/quote]atmosféry? je jiná, ale ty tu celou dobu tu mluvíš soubojích a o herním designu. Struktura hry s Fallout2 téměř shodná.