Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Jaké věci vás na F:NV štvou ?
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=39&t=1619
Stránka 13 z 18

Autor:  BenAsh [ pát bře 02, 2012 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Si připadám jak prvotřídní lama, nemůžu najít kam se FNW v pc nahrála (DATA) instalace byla z cd ale přes Steam (mám ho opravdu rád ::roll )
-----------------------
Sem lama:
Program Files\Steam\SteamApps\common\fallout new vegas enplczru\Data
::twisted

Autor:  toudi_sk [ pát bře 02, 2012 9:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

veď to je "logické", nie?

:: spomína na časy, keď hry ukladali sejvy do vlastnej zložky a adresára SAVE ::

Autor:  BenAsh [ pát bře 02, 2012 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Tak jsem nainstaloval mod manager, vyzkoušel jsem level cap100 ten mi funguje už jsem byl ny 30. úrovni a teď se zase začala přidávat zkušenost, pak jeden mod na opravy zbraní šrotem a pod taky funguje, ale ten Novac Home updated funguje napůl. Přidal krb do pokoje a nějaké skříně s popisy čímž mi zmizely zbraně co už tam byly uložené, to nic nahraju si ze sejfu, ale nad postelí je jakýsi arztefakt tvaru trojúhelníkus vetknutým červeným válcem a ten krb se nedá použít. Taky jsem chtěl zkusit One HUD ale při pokusu o instalaci z balíčku mi spadne modmanager.

Autor:  BenAsh [ pát bře 02, 2012 11:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

toudi_sk píše:
veď to je "logické", nie?

:: spomína na časy, keď hry ukladali sejvy do vlastnej zložky a adresára SAVE ::

Logické to je, ale je taky zajímavé že hra má lokálně uloených jen nějakých 8 pozic F3 měla na lokále všechny. čím dál tím víc se všechny ty krámy snažej z nás udělat co největší trubky, všechno je schované, nepřehledné....

Autor:  Erina [ sob bře 03, 2012 12:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

BenAsh, kasli na upravu pokoje, ten je dobrej dost, stahni si na Nexu ten mod na ohniste, sebehnes jen po schodech a muzes varit, Jmenuje se Novac Campfire.

Autor:  BenAsh [ sob bře 03, 2012 2:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Jasan už jsem si ho přidal, on teda ten mod na úpravu pokoje je docela pěknej. mrzí mne že mi nejde ten One HUD, nepotřebuje to k běhu ještě něco? já su s tou angličtinou naštíru.

Autor:  SirKorax [ sob bře 03, 2012 7:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

BenAsh píše:
nejde ten One HUD, nepotřebuje to k běhu ještě něco?

Potřebuje to:

New Vegas Script Extender (NVSE)
A
The Mod Configuration Menu

Autor:  BenAsh [ sob bře 03, 2012 9:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Pane!
Ano pane!
Děkuji pane!
----------------------
Ve skutečnosti jsem si tu jejich stránku prošel znova hned v zápětí co jsem tu psal, a ty dvě věci doplnil, jenom už bylo půl třetí tak jsem s tím neotravoval. No a dnes jsem se dostal k PC až teď. Ještě bych měl dotaz, jestli náhodou ten OHUD není někde počeštěnej. Ještě jsem neměl čas ho prolízt, ale koutkem oka po rozchození jsem koukal, že těch nastavovátek je tam dost, tak se mi nechce úplně pokus omyl testovat.

Autor:  Houp [ ned bře 04, 2012 1:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Pravděpodobně tu mnohé už zaznělo, nečetl jsem celou diskuzi :

1) Neviditelné stěny. Chápu, že autoři chtějí, aby se hráč nemohl vyhnout určitým územím, ale často je tím zabráněno jít do mírného kopce. Kdyby alespoň postava vždy při kolizi s neviditelnou stěnou prohlásila "tudy to nepůjde, sypký písek", tak by to šlo.

2) Bug, kdy ztratí člověk svojí výzbroj uloženou u svých spolubojovníků, když vejde do kasina. Přišel jsem o ní, i když jsem nechal spolubojovníky čekat před kasinem. Musel jsem je vyhodit a znova najmout.

3) Max 50xp za potvoru? Pro mě nepochopitelné, že tlustorožec má stejně xp jako kazadoři, či párači.

4) Často divný karma systém vzhledem ke krádežím. V některé chatrči je to ok, v jiné ne..

5) Mapa! Ani ne ta globální, ale ty lokální. Mnohdy ztraceně bloudím, např. v tom Vaultu s radiací a ghouly jsem se furt ztrácel. Hodilo by se něco jako je v Diablu, možnost vidět mapu a hráče zároveň.

6) Další možnosti třídění mimo základních cca 4 tříd by se hodily. Alespoň umožnit řadit předměty dle váhy/ceny.

7) Pak klasické problém u RPG, který moc asi nejde řešit. Jako neznámé osobě vám skoro kdokoliv, koho vidíte poprvé, svěří svůj srdceryvný příběh a dá vám úkol.

8) S tímhle asi souhlasit nebudete, ale sám bych uvítel rychlé cestování i po lokální mapě. Na druhou stranu bych buď nedovolil rychlé cestování, když mezi startovním a cílovým místem je skupina nepřátel, nebo bych to dovolil, ale cestování by se u nepřátel zastavilo.

To je asi vše, co mě teď napadá. Jinak hru beru jako zábavnou, jen má dost věcí, které by šly udělat jinak a některé z nich i velice snadno (viz třídění inventáře)

Autor:  Smejki [ ned bře 04, 2012 1:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Houp píše:
4) Často divný karma systém vzhledem ke krádežím. V některé chatrči je to ok, v jiné ne..
jde o to, jestli věc někdo vlastní. navíc karma nemá na hru žádný vliv
Houp píše:
8) S tímhle asi souhlasit nebudete, ale sám bych uvítel rychlé cestování i po lokální mapě. Na druhou stranu bych buď nedovolil rychlé cestování, když mezi startovním a cílovým místem je skupina nepřátel, nebo bych to dovolil, ale cestování by se u nepřátel zastavilo.
to by se leveldesignéři posrali, kdyby měli všechno tohle označkovat

Autor:  Houp [ ned bře 04, 2012 1:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Smejki píše:
to by se leveldesignéři posrali, kdyby měli všechno tohle označkovat


Já myslel cestování na lokální mapě mezi vchody do jiných území. Umožnit cestovat mezi tím, co už v mapě je. (ke vchodům/východům)

Autor:  Smejki [ ned bře 04, 2012 2:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Zkus si představit, jak by se to muselo technicky řešit. Pomineme, že ten engine neumí generovat multi-level mapy
a) vytvářet značky v místech výskytu potvor (ručně nebo automaticky)
b) vytvořit trajektorii pohybu postavy a sledovat kolize s potvorami

nehledě na tohle složité a zbytečné řešení něčeho, co není problémem, by ses musel ještě vypořádat s následujícím:
1) jak řešit, kde se má hráč při encounteru objevit? polovina lidí si akorát bude stěžovat, že je to plivlo na nevhodné místo a kompletně to zkurvilo jejich taktický postup.
2) jak řešit, že hráč mine důležité předměty uložené někde v levelu? Polovina lidí si zas bude stěžovat, že se proquicktravelovali levelem a úkol "najdi přístupovou kartu" stále není vyřešen.
3) jak řešit možnosti stealth skillů a postupů?

Autor:  Houp [ ned bře 04, 2012 4:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

a) a jak myslíš, že je teď řešeno, když někam jdeš, tak najednou je tam potvora? tady by to bylo totéž
b) dejme tomu, že by bylo hloupé udělat cestování po vzdušné čáře. Tak by akorát někdo musel rozmístit "pár" checkpointů do mapy na silnice a cesty. Práce pro jednoho max na týden - není to nereálné.

1) Rychlé cestování je jen možnost postupu, ne nutnost. A nevidím nic špatného na tom, že by měla i nějaké nevýhody. Z Falloutu 2 si pamatuji, že mě taky hodili do místa, kde bych se stěží sám objevil - z jedné strany malá jeskyně, z druhé obklíčen párači, přes které jsem musel uniknout. A jinak jak bych to řešil? Hráč by vždy při rychlém přesunu došel k nejbližšímu checkpointu ve směru chtěné cesty, poté by se přesunoval mezi checkpointy až k poslednímu(viz třeba Everquest 2, tam to šlo). Kolize by se samozřejmě nedělala s jednotlivými monstery, ale s kolizní koulí o přibližném průměru jako je dáno vnímáním postavy. Tedy hráče by to vyhodilo na cestě v momentě, kdy poprvé mohl spatřit nepřátele.

2,3) možná jsem byl špatně pochopen, ale nemá to sloužit k udělání hry "klik sem, klik tam", má to sloužit k přesunu po mapě, kterou člověk už x-krát prošel. Tuším, že i původní Fallouty měly, že si člověk mohl při putování do místa na globální mapě zvolit lokální místo uvnitř(např. nemusel dojet do SF na kraj města, ale rovnou k lodi) Rozhodně to neznamená, že když se tam člověk může rychle přesunout, tak že musí toho využít. Tyhle dvě námitky asi nechápu.

Autor:  Radiaw [ ned dub 01, 2012 7:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Justy píše:
Ono ani není dost možné udržet ve světě s volným pohybem konzistentní obtížnost po celou dobu hry.
O to se pokusila Bethesda v Oblivionu svým neslavným level scalingem a dopadlo to strašně.
Vývojáři neovlivní, kam hráč půjde dřív a kam později, a i tak síla nepřátel musí aspoň trochu odpovídat jejich vybavení.


Vývojář to ovlivní, právě tim, že některý lokace budou pro lowíky a některy pro drsný hochy ... jako v Gothic 1, klepali se mi kolena když jsem se ocitl poblíž hranice se skřety.., né že si tam pujdu a hra ovlivní že skřeta dám tim co mám hned po ruce. A taky mě doela štvalo, že jsem dostal možnost nosit energozbroje, koupil jsem si T-51b a v turánu, hoší z NCR nosili fešné obleky s maskou, někteří nosili T-45, a místo Geckonů byli Ohnivý Geckoni ... tohle akorát dokáže naštvat, nevidim pak ani důvod shánět lepší věci ...

Autor:  Aranelka [ čtv dub 26, 2012 11:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?

Jsem si naprosto jista, ze tohle vsechno uz tu nekdo psal, ale stejne :D

Me prijde hrozna zabavne, jak si drepnu uprostred mistnosti na bobek, vezmu pistolku s tlumicem a muzu v klidu vsechny postrilet a ikdyz se nekdo podiva mym smerem, tak se nic nedeje, dokud nade mnou sviti [hidden]. To je proste nelogicke, kdyz nekdo streli kamarada, byt potichu, tak se aspon rozhlidnu okolo, ne? Ale nikdy nic, vsichni jsou v klidu.
Taky je zabavne, kdyz clovek nekoho sejme sniperkou (treba parace), tak ostatni nejprve dobehnou k mrtvole a pak teprve resi co a jak, coz dava neskutecne mnozstvi casu je taky sestrelit a taky to setri cas, protoze vetsinou vylezou odnekud, kde na ne nevidim.
Stve me, ze hraju za zenskou s charisma 9 (nebo 10, ted si to nepamatuju), ale polovina poznamek smeruje na Veroniku s kapi na hlave v energozbroji. Ale na druhou stranu, musi se nechat, ze tam urcity posun od F3 je, pobavilo me kdyz mi bordelmama ve westside sdelila, ze pro me misto nema. Ale jinak na interakci v postate nema vliv, co ma moje postava na sobe, nocni kosilka nebo energozbroj, to same.
Pak jsem jeste neprisla na to, jak si "privolat" spolecniky, kdyz je nekde zapomenu. Jsem si jista, ze na to bude nejaky figl.
Lezeni po kopcich, to je taky porod. Ikdyz se mi povede dostat se na okraj nejakeho skaliska, stejne me to nepusti. Schod o vysce 30 cm je neprekonatelna prekazka. Nevyskocim aniz bych nestala na necem uplne rovnem a obcas proste nejde skocit dopredu, ikdyz je clovek dost vysoko.
Taky mi prijde, ze ikdyz mam hodne vysokou reputaci u jedne frakce, znepratele frakci je to uplne jedno.

Stránka 13 z 18 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]