Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon srp 26, 2019 10:08 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 262 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 7:53 am 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Justy píše:
Já preferuju hru bez VATS, ale gamebryo je z toho úplně v prdeli, fyzika střelby byla udělaná na koleně v pěti
minutách, a tak je jedno, jestli střílíš na deset nebo sto metrů, furt to lítá nějakýma záhadnýma cestama. :-)


a aby toho nebylo malo, tak kdyz se clovek prikrci za prekazkou, tak i kdyz se diva pres miridla primo na svuj cil, tak to kolikrat napali do sutru pred sebe.

Abych ten bojovy system ale jen nehanil, tak treba pohyb paracu je ve F:NV paradni, je to opravdovy predator. A kdyz to clovek nehraje ve VATS, tak tam zazije i adrenalin, kdyz se na neho riti x potvor a musi jim uhybat a pritom se je snazit pozabijet (pokud se riti x paracu, tak to ani nema cenu :-D ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 9:36 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
no, já myslím, že je pořád ale třeba brát v úvahu dobu, kdy hra vznikla a to, co přináší konkurence, tedy to, jaké hry, na jaké úrovni a na jaké obtížnosti. Do určité míry jsou autoři hrdinové, když si dovolili udělat takovou hru v době, kdy v jiných hrách je hrdina prakticky nesmrtelný, kdy se ani nemusí dívat na monitor a střílet, kdy dialogy jsou k ničemu a úkoly debilní. To si myslím že je odpověď kritice těch, kterým vadí jednoduchost hry v některých věcech. Ono ve hře je hodně věcí, (i když zrovna třeba nábojů jsem neměl příliš mnoho na začátku hry), člověk najde i účinější zbraně relativně brzy, ale stejně mu to nestačí na silnější monstra. A prostě je to hra a autoři ji také chtějí i prodávat a pokud by jí udělali hodně obtížnou, nejspíše by to hodně lidí odradilo. Ono i tak je ta hra poměrně složitá, především obsahově, na dnešní dobu. Mě osobně se to líbí a je to důvod, proč se mi líbí hra jako celek, ale zjevně prodejnost her ukazuje na opačný trend, tedy lidé zbožňují věci stupidní (teda asi).

Boj je slabinou hry. S odstřelovací puškou je to trochu zábavnější, celkově to ale není žádná senzace. VATS je podle mě na nic a je zbytečné jej používat, dokonce bych řekl, že při hraní s odstřelovací puškou je nevýhodný, protože je mnohem menší šance zasáhnout a vzhledem k jeho jiným vlastnostem je pak úplně zbytečné jej používat. Největší "adrenalin" tak člověk zažije především ze začátku hry, kdy ještě nemá lepší zbraně. Takové hejno škorpionů, hořících po zásahu plamenometem) dokáže docela hráče znervóznit :), zvláště, když se mu opravdu povede je zabít, utře si pot z čela a hrdina vzápětí chcípne na otravu :). Nehloupější boje ve hře jsou s lidmi.

Pokud bych měl napsat věci, které se mi nelíbí:
Nejspíše systém dialogů, ten mohl být o něco lepší a překvapivější. Ono opravdu znát přesně požadavky na danou odpověď a vůbec vědět o té odpovědi i přesto, že nemám potřebnou inteligenci/řeč je divné. Celkově na volby mohlo mít vliv více vlastností a navíc by byla stanovena hranice minimální u těchto vlastností, kde se o to hrdina vůbec může pokusit (tj zobrazí se mu možnost dialogu) a pak hranice maximální, kterou pokud má, uspěje vždy. Pokud se bude pohybovat někde mezi, tak by mělo hrát roli spíše štěstí. Pochopitelně by navíc neměl mít ani tušení, jaké podmínky k dané volbě dialogu jsou a pokud nesplňuje ani minimální podmínky, neměl by o oné možnosti prostě ani vůbec vědět.

Podle mě lidé se chovají nelogicky, v tom světě. (tedy alespoň částečně). Ono pochopil bych, že menší vesnice a místa prostě opustí a bude v nich bordel. Lidé by se pak měli podle mě v takové situaci seskupovat do větších komunit, kde ale by měli mít zajištěnou ochranu před okolním světem a také by zde nejspíše měli mít pořádek a uklizeno. Částečně to tak ve hře je, někdy je to ale trochu divné.

Legie obecně nedává příliš smysl. Jejich výskyt a význam je z hlediska herního příběhu nelogický. Všude hra tvrdí, že legionářů je mnohem víc, než vojáků NCR, ale že NCR je lépe vybavena. Válku o přehradu pak NCR vyhrála proto, protože je lépe vybavena, legie je ale i přesto velkou hrozbou, jelikož jich je hodně a mohou se kdykoliv kdekoliv objevit a zaútočit.

Legionáři by měli být víceméně divoši, se skládání dohromady do jedné armády, měli by se nejspíše vyznat v divočině a měli by pustinu jako takovou umět použít ve svůj prospěch. Proti nim by měla stát NCR, která o pustině mnoho neví, ale která má na své straně technologii. Takže by bylo částečně logické, kdyby například legionáři uměli používat/ochočit například zvěř z pustiny a poslat je na vojáky NCR. (například by mohli umět ochočit škorpiony atd), ale neměli by umět nebo mít vyspělou technologii. Tam, kde v přímém boji umře jeden voják NCR, by mělo umřít 5 legionářů a boj by měl být neustále vyrovnaný. Tedy tak by to podle mě mělo být a bylo by to i logické a zajímavé. (legie by pak už nebyla jen banda magorů a dokonce by nemuslei působit jako ti špatní). Byl by to prostě souboj dvou různých světů/civilizací. Ve hře to ale probíhá většinou tak, že se po světě potuluje několik legionářů (většinou tři) a pokud narazí na vojáky NCR, tak je vojáci prostě postřílí jdou dál. Legionářů celkově je ve hře jen málo a pro NCR by neměl být problém je zlikvidovat během chvilky. Například legionáři v zátoce by neměli mít šanci a není tam nic, co by bylo těžké porazit. S tím se váže i ta část světa, kde je legie a kde má svůj hlavní tábor. I zde mě to trochu zklamalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 12:01 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob lis 13, 2010 11:27 pm
Příspěvky: 3
mohl tam bejt i poker


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 12:22 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Milhaus píše:
Pokud bych měl napsat věci, které se mi nelíbí:
Nejspíše systém dialogů, ten mohl být o něco lepší a překvapivější. Ono opravdu znát přesně požadavky na danou odpověď a vůbec vědět o té odpovědi i přesto, že nemám potřebnou inteligenci/řeč je divné. Celkově na volby mohlo mít vliv více vlastností a navíc by byla stanovena hranice minimální u těchto vlastností, kde se o to hrdina vůbec může pokusit (tj zobrazí se mu možnost dialogu) a pak hranice maximální, kterou pokud má, uspěje vždy. Pokud se bude pohybovat někde mezi, tak by mělo hrát roli spíše štěstí. Pochopitelně by navíc neměl mít ani tušení, jaké podmínky k dané volbě dialogu jsou a pokud nesplňuje ani minimální podmínky, neměl by o oné možnosti prostě ani vůbec vědět.


Presne tak, s tou "napovedou" v rozhovorech staci mit perk, co docasne pridava 20 po precteni brozury. Se zasobou techto brozur pak projdete strasnou spoustou rozhovoru, protoze vzdy budete vedet, co je potreba pro uspech

Jeste mi vadi jedna vec, ze NPC nepoznaji, kdyz jim slohnete veci a pak je pred nimi pouzivate nebo jim je prodate.

Uvedu priklad, prijdete s Vercou do BoS bunkru. Verca ma na sobe jen ty jeji hadry, tak zajdete k Haradinovi a slohnete mu jak zbroj tak kladivo a hodite to na Veroniku. A plesatej Haradin si niceho nevsime.

Ja mit na stole brneni a na policce zbran a najednou je tam nemam a zenska, co tam prisla v hadrech, se najednou poflakuje presne v tom brneni, co mi zmizelo, tak ji budu alespon trochu podezrivat, ze mi to s kamosem stipla, ne ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 12:36 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 25, 2010 6:59 am
Příspěvky: 169
Bydliště: Zwittau
no pokud to nema podepsany a je to standartni vybaveni tak proc by to mel poznat, muze to mit od kohokoliv, spis mi prijde ujety to ze nekomu muzes podstrcit odjistenej granat nebo minu připadne ze nekomu ukradnes z invetare neco co neni zrovna nejlehci a stejne si toho nevsimne nai to nepostrada " hmm proc mam najednou ten bagl o 10 kilo tezsi" proste budme radi ze to je tak jak to je a ze to nedopadlo jako F3 ::scratch

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 12:54 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Swen von Walhallion píše:
no pokud to nema podepsany a je to standartni vybaveni tak proc by to mel poznat, muze to mit od kohokoliv, spis mi prijde ujety to ze nekomu muzes podstrcit odjistenej granat nebo minu připadne ze nekomu ukradnes z invetare neco co neni zrovna nejlehci a stejne si toho nevsimne nai to nepostrada " hmm proc mam najednou ten bagl o 10 kilo tezsi" proste budme radi ze to je tak jak to je a ze to nedopadlo jako F3 ::scratch


Tak ve F2 mohl clovek strazim u obchodnika v NCR slohnout i Bozar a pak to obratem strelit :)

Kdyby NCP neco "vlastnila", tak by to slo ohlidat, takhle ale je ten Haradinum armor jen vybaveni mistnosti, ktere ma pro nej (tu NCP) stejnou hodnotu jako lopata v Goodpsrings.

Jak jsem napsal uplne v prvnim postu, F:NV je super, jen tam je spousta veci, co sly udelat lepe. Pokud ale Obsidian udela noveho Fallouta v minimalne stejne kvalite jako New Vegas, se stejnym enginem a par vychytavkama navic, tak se myslim nikdo z nas zlobit nebude. A Bethseda by mela dostat dozivotni ban na Fallouta ::knez


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 1:01 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
s tím okrádáním to fungovalo i ve falloutu2 a to dokonce člověk ani nemusel umět příliš dobře krást. I tak měl reálnou vysokou šanci, že například stráži, která hlídá obchod a je v pohotovosti ukradne bozar (tj těžkou palnou zbraň vážící jak kráva). Ale zase zde po až takové realitě neprahnu :). Ono obecně chtít po hrách, aby byli reálné je hloupé. Já spíš chci, aby byly hry uvěřitelné, nemusí být přímo reálné. Simulátory mě osobně příliš obecně nebaví, ať už se jedná o simulátor čehokoliv :), v tomto ohledu jsem spíše jednoduší a raději mám hru prostě zábavnou, než reálnou. A zrovna třeba ona možnost dát do batohu postavě minu, je prostě zábavná. :). Pokud bychom to brali do úplných důsledků, tak ta hra je nereálná jako celek, v podstatě nic v ní není reálné a ve skutečnosti by určitě probíhalo jinak. Například Caesara a ty jeho poskoky ve stanu dá dá odstranit pomocí C4 všechny zmačknutím jednoho tlačítka a nikomu z nich vůbec nevadí, že jsi právě k jeho nohám vyhodil C4 :). Když bych se do toho vžil, mě osobně by to asi vadilo, být na jejich místě :D. Ale ve hře je to prostě zábavné, neboť lítají, ani křídla nemají. Po odpálení jsou různě rozseti po celém táboře legie.

edit. hups, pozdě :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 1:10 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Milhaus píše:
...Já spíš chci, aby byly hry uvěřitelné, nemusí být přímo reálné.


tohle je svata pravda, ale realnost jde ruku v ruce uveritelnosti. Prece Ti nepripada uveritelne, ze prijdes k nejakym ostrilenym vrahounum, vytrousis tam par C4, na rozloucenou je jeste prokecnes a pak odejdes to vklidu odpalit ? ::scratch

Mozna se jen vsichni bavime o hratelnosti, ktera se z techto faktoru sklada. A nekomu k "hratelnostni nirvane" staci kopec zabavy, nekomu realita a nekomu neco mezi.

A ja bych za sebe rekl, ze prave Tebou zminena rozlucka s Caesarem tu hratelnost snizuje, tak samo jako nezajem NCP o deni kolem. Ale treba na jednoho typka meho razeni pripada 9 typku, ktere by to spise obtezovalo, tak Obsidiani vyhoveli tem 9-ti :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 1:23 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
no, já jsem někde mezi. V určitých věcech chci, aby hra byla spíše reálná, jelikož to je základ uvěřitelnosti, na druhou stranu v jiných na tom přímo nebazíruju, není to pro mě důležité, aby na mě hra působila uvěřitelně. Uvěřitelnost pro mě stojí hlavně a hodně na postavách, jejich charakterech, dialogách a jejich příbězích a světě, úkolech v nich a podobně. Prostě pokud potkám postavu, která jen tak pro nic za nic je někde - v nějaké lokaci, kde i ona lokace je tam prostě jen tak pro nic za nic a tedy ani lokace, ani postava nemá smysl a logiku a vlastně se zde vyskytují jen proto, aby mi mohli říct jednu větu, nebo dát jeden úkol (kterýžto pak je také nesmyslný), tak to na mě uvěřitelně nepůsobí. Postava, veškeré dění ve hře působí uměle a nepřirozeně. Naopak, pokud má postava třebas nějakou minulost, existují nějaké vazby světa, lokace, postavy, úkolu a jejich celkové propojení, pak to prostě působí uvěřitelně (ačkoliv reálné to není).

Ale zase řešit věci, jako to, že jsem někde ukradl brnění a postava na mě prdí, to je takové. Ono by se to dalo udělat a vyřešit, aby postavy opravdu reagovali přiměřeně na cokoliv, co hrdina udělá, jenže by to bylo hodně náročné na HW a stejně se nedá počítat se vším. A význam pro hru by nebyl zas tak velký. Ono pokud už člověk uvažuje takto, tak by si mohl stěžovat, jak je možné, že každé brnění, které najdu ve světě, mi přesně sedí a je ušité mi na míru a jak je možné, že když jej obleču o dvě hlavy menčí holce, také jí sedí. Nemělo by se to nějak vyřešit, aby to bylo reálné? Asi mělo, ale nebylo by to prostě zbytečné a není lepší onu reálnost dosahovat prostě právě onou historií, osobními příběhy, propracovanými a smysluplnými úkoly atd a v těch jiných věcech prostě nechat spíše volnost.

Co se týče Caesara a C4, tam je to hodně relativní. Pravda, moc reálné to, že postavy nereagují není. Na druhou stranu tento způsob vyčistění jeho stanu asi nenapadně většinu lidí a zjevně ani nenapadl autory hry. Prostě s tím nepočítali, že to hráč udělá. Ono při tvorbě hry nejde počítat s každou situací, která může nastat. V podstatě lze počítat jen se situacemi, které autoři přímo naplánují, přímo hráči podstrčí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 1:32 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Co se tyce uveritelnosti sveta, tak ten ma u me jednu chybu a to, ze je totalne staticky. Je super, ze postavy maji sve pribehy, ze kazda dira tam ma svou historii a tak, to je vsechno super, ale nic se tam nehybe. Vsichni cekaji na to, az tam prijde hrdina. Kdybys prisel do Primmu po deseti letech, tak tam ti trestanci budou porad a NCR si bude stezovat, ze nema posily.

nejsem prilisnym zastancem ukolu na cas, ale kdyby ve F:NV bylo, ze kdyz do tydne nevyresim Primm, tak trestanci to tam cele pozabijeji nebo ze bez meho zasahu by se v Goodsprings pozabijeli bandite s obyvateli, tak by to bylo zajimave.

Mozna by to trochu hrace nutilo jit nalinkovanou cestou ale bylo by to uveritelnejsi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2010 2:01 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
to ano, na druhou stranu dosáhnutí uvěřitelnosti a reálnosti touto cestou by znamenalo nutně omezit svobodu volby a možností hráče. Museli by ho doslova donutit do Primmu jít a donuti ho, aby to tam vyřešil, nepustit ho třeba dál atd. Protože jinakby se hráči mohlo stát, že mine všechno, s čím si dali autoři práci. A pak, pokud by dali do hry takováto omezení, by hra působila hloupě.

Ono si vem celkově hry a to jak se dělají. Nejprve autoři vymyslí situace/úkoly atd, které hráč má splnit. Pak vymyslí možnosti, jak je může vyřešit a čím šikovněji je do hry zapasují, tím lépe. Pak jsou dva možné přístupy. Buď omezit hráči jakékoliv jiné možnosti a prostě mu nedovolit udělat cokoliv jiného, než dané možnosti, které vymysleli, takže by úkol/situace byla řešitelná jen tím, co hráči dali na výběr. A nebo je možnost nechat hráči volnost, nenutit a neomezovat ho v jeho činnostech, což ale logicky znamená, že někteří hráči přijdou na varianty, se kterými autoři nepočítali. Řekněme 95 % hráčů použije to, co hráči autoři připravili, 5% přijde na úplně jiné řešení, se kterým není ve hře počítáno, ale i tak je ho možné udělat. Při té první variantě většinou djde pak k tomu, že je hra čistě lineární, takže pokud něco neuděláš, nedostaneš se dál. Jakmile to vyřešíš, můžeš jít dál. Tím si autoři zajistí, že splníš to, co si vymysleli. Druhá varianta je časová neomezenost a volnost. Tak to prostě ale bývá a dost těžko to lze nakombinovat. Ono by stačilo, aby si omylem vyrazil jiným směrem z města, nešel do toho správného a prostě bys nesplnil úkol v něm a takto by se ti to mohlo stát všude, protože svět by byl dynamický a měnící se, ale bohužel by před tebou měl jaksi náskok :). Teoreticky by se to dalo řešit nějakými spouštěči událostí, například dojdu porpvní do Primmu, což spustí událost, že začne konflikt mezi neřády a vojáky. Nyní mám možnost jej vyřešit a všichni mě k tomu budou motivovat. Pokud se na to vyprdnu, mám smůlu a dojdu až k vyřešené situaci, kterou nemůžu ovlivnit. Teoreticky by to tak šlo, ale ne vždy a všude, no.

Obecně se také většinou stává, že pokud hra obsahuje nějaký realistický prvek, tak ten prvek je super jenom chvíli. Jenže postupem času se z něj stane prvek jen velmi otravný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 1:08 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4525
Bydliště: Cajzl City
ve hledání volných a skvělých příběhů pokračujte zde viewtopic.php?f=12&t=1646


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 9:08 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Nastvala me ta slavna Legie, ze ktere je cele NCR pripodelane. Caesar si me pozval, tak si rikam, ze se podivam, jak si tam zija a tudiz se necham dovezt do jeho zakladny. Hned u vstupu po me chcou, at odevzdam zbrane. Pokud by ti sasci slyseli, co se stalo tem v kasinu, co to na me se zbranemi zkouseli taky, tak by drzeli klapacky. Rekl jsem jim teda, ze jen pres mou mrtvolu. Trochu jsme se postekali a kdyz jsem je presvedcil, ze sve zbrane zasadne neodkladam, tak jsem prisel k Caesarove stanu. Chtel jsem se ho zeptat, co ze to po me chtel, ale kdo vi proc na me hned vsichni vyjeli :) No byli trochu tuzsi, ale taky se dalo. Tak a ted je Caesar mrtvej, cela ta jeho banda taky a ja se ptam KDE JSTE, NCR ? Kdyz uz se tam celou dobu mluvi o zaverecne bitbe mezi NCR a Legii, tak by clovek cekal, ze se nenechaji zlikvidovat dvema slecnama v Power Armorech.

Timto jsem ziskal pocit polobozstvi a obavam se, ze moje od prirody zvrhla povaha dovede celou Pustinu ke zkaze (no mozna BoS to moje besneni prezii, mam pro ne slabost) A to mam 20. level a hraju na Hard.

Takze zaverem : obtiznost mohla byt v nekterych lokacich x nasobne tuzsi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 11:07 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 21, 2010 6:38 pm
Příspěvky: 47
Kreny píše:

Takze zaverem : obtiznost mohla byt v nekterych lokacich x nasobne tuzsi


Jsi normální?
A jako Amíci mají hrát co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jake veci Vas na F:NV stvou ?
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 11:21 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4525
Bydliště: Cajzl City
Zklidni hormon, pivní antiami


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 262 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny