Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je ned dub 28, 2024 7:26 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sierra marde/dead money
PříspěvekNapsal: pon úno 28, 2011 5:08 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Justy píše:
Eh... cože? Kdes to tam prosímtě vykoumal?

Cituji tě: "2.) Myslím, že my dva se Smejkim bychom na to stačili..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: pon úno 28, 2011 5:08 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Morty - fixd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra marde/dead money
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 3:58 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Smejki píše:
Zítra bude vydána novinka, která situaci s češtinou k Dead Money ujasní. Mám už nějaké info

Bude soubor sólo češtiny který děláte (info na home) volně stáhnutelný, řekněme tady z fóra, nebo bude pouze a jenom součástí zakoupeného DLC - DM / CZ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 5:29 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
ne-vim, tomku, ne-vim. my odpovídáme za obsah. jen a pouze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 5:55 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Smejki píše:
ne-vim, tomku, ne-vim. my odpovídáme za obsah. jen a pouze

Nezlob se, tohle zavání mlžením... nejste tedy pány svého překladu?
Dobře, (bez výmluv na zdroják :-) ), ten "obsah" bude mít svůj výsledek, řekněme XYZ.esp (u profi i + nějaký to bsa).
Ty nejsi schopen říct, jestli to dáte i na Brahmínu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 6:12 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
tomku, překladatel knihy nemám vliv na to, jestli bude mít kniha formát A4 nebo A5. stejně tak nemá vliv na kvalitu papíru, na prodejní místa, na podobu obalu knihy, na cenu. má vliv jen na převod původní jazyk->cílový jazyk. Nic jiného. My jsme nezpochybnitelnými autory češtiny, vlastníkem češtiny je firma SoftLoc smluvně svázaná se Cenegou. Vlastníkem a správcem souborů (a "servismanem" hry) je 1C (můžeš číst jako Cenega), potažmo Bethesda, potažmo Zenimax.

výsledkem méé práce není XYZ.esp, ale přeložený export. přeložený export se pošle Ceneze, cenega importuje, rozhodne o datové podobě češtiny.,výsledek vydá.

jak to bude vypadat, mohu jen hádat. Očekávám ale, že to bude stejné jako u ZH. Neslibuji, netvrdím... hádám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 7:01 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Smejki píše:
tomku, překladatel knihy nemám vliv na to, jestli bude mít kniha formát A4 nebo A5. stejně tak nemá vliv na kvalitu papíru, na prodejní místa, na podobu obalu knihy, na cenu. má vliv jen na převod původní jazyk->cílový jazyk. Nic jiného. My jsme nezpochybnitelnými autory češtiny, vlastníkem češtiny je firma SoftLoc smluvně svázaná se Cenegou. Vlastníkem a správcem souborů (a "servismanem" hry) je 1C (můžeš číst jako Cenega), potažmo Bethesda, potažmo Zenimax.

výsledkem méé práce není XYZ.esp, ale přeložený export. přeložený export se pošle Ceneze, cenega importuje, rozhodne o datové podobě češtiny.,výsledek vydá.

jak to bude vypadat, mohu jen hádat. Očekávám ale, že to bude stejné jako u ZH. Neslibuji, netvrdím... hádám.

Už rozumím... tedy business...
Teď nevím, dokončit či nedokončit překlad DM na kterém děláme, byl by venku asi dřív, jak ten Cenegy, ale: a) byl by pro celkem malý okruh lidí, b) nemůže dosáhnout továrních kvalit, c) a i když nebude tovární cz volně na Brahmíně, stejně jí někdo vytáhne a na netu bude.
No, hlavně aby se neopakovala situace jako u předešlých DLC, Cenega nemá bohužel tu nejlepší pověst, co se termínů týká.
Máš přehled, mohl bys aspoň odhadem vyvrátit omyl co je na netu, že DM česky bude, ale až jako "balík" všech tří DLC?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 7:40 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
když už na něčem děláš, tak to dokonči. ;) lidem se ta naše čeština beztak stáhne potom sama.
Tomek píše:
Máš přehled, mohl bys aspoň odhadem vyvrátit omyl co je na netu, že DM česky bude, ale až jako "balík" všech tří DLC?

stále čekám na soubory (=nepracujeme) a čeština je objednaná. to je všechno, co vím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 9:38 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
procházím si skripty v dead money a koukám, že se něm dělalo už minimálně od června 2010...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2011 11:52 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki píše:
procházím si skripty v dead money a koukám, že se něm dělalo už minimálně od června 2010...

To znamená co?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2011 12:22 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
nic, zajímavost. Už jsem našel i komentář z května. Strašně se mi líbilo, jak byli všici nasraný u Mafie, že je seřezaná a za odřezky se platí. Jak všici tvrdili, že slušný vývojář začne vyvíjet DLC až po vydání nebo těsně před. No a tady je krásně vidět, že na tomhle se začalo "rukama" dělat už pět měsíců před vydáním FNV. preprodukce tedy musela začít ještě o pár měsíců dřív. To jen aby každý viděl, že vývoj relativně titěrného DLC je taky pekelně dlouhý


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2011 4:26 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Myslím, že DLC-čka vznikajú často z "odpadu", ktorý zostal po uzávierke a vydaní základnej hry. ::)
Autori majú určite kopu nápadov, ktoré sú zdokumentované, možno k nim dokonca existujú i skripty a modely objektov, ale do finálnej verzie sa nedostanú buď z dôvodov časových, alebo hocijakých iných. Potom, keď je hra už vydaná a veselo sa predáva, stačí tieto rozpracované myšlienky pomaličky dokončiť a vypustiť ako DLC.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 9:31 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 02, 2011 5:49 pm
Příspěvky: 27
u některých DLC to tak určitě je , ale na některých si dali autoři určitě záležet

_________________
For the Brotherhood ...of NOD? ...of Steel!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2011 7:23 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Moment, ja predsa nevravím, že toto DLC je špatné. Uvažujem len nad tým, prečo vznikalo súčasne so základnou hrou. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sierra madre (dead money)
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2011 3:21 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Když už je řeč o DLCčkách, tuším přesně, jak probíhala tvorba těch pro Mass Effect 2:

Manager: "OK, tenhle, tenhle a tenhle quest vyhoď."
Tvůrce: "Proč? Vždyť to jsou dobrý questy."
Manager: "No právě, čím si asi myslíš, že budeme dojit lidi, až to vyjde?"

Pro F3 to nejspíš probíhalo v podobném duchu - akorát teda původní idea zřejmě byla vzrůstající 'coolovitost'.
Z F:NV mám dojem, že Obsidian plní spíš jen marketingový plán, než že by chtěli hráče ojebat.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny