Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je ned dub 28, 2024 7:39 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GECK
PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2011 12:26 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř črc 07, 2010 5:47 pm
Příspěvky: 12
Dobrej. Potřebuji pomoc s programem GECK, když v něm chci editovat nejaký interier tak se mě v něm víc jak 90% věcí nezobrazí nevi někdo čím to je ?



Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2011 9:08 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Silver Rush se mi zobrazuje úplně stejně... úplně stejně blbě ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2011 11:04 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř črc 07, 2010 5:47 pm
Příspěvky: 12
Aha jenže me se takhle zobrazuje poměrně i dost jinejch interieru tak sem se chtěl zeptat jestli je to jen muj problém nebo má někdo stejnej.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 12:01 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: úte lis 09, 2010 10:49 am
Příspěvky: 20
::scratch ze by to byl nejaky druh anti-lame ochrany? :D

_________________
Moje Gauss Rifle střílí odjakživa 2mm EC projektily a tvá?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 5:16 am 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 1:59 pm
Příspěvky: 85
Bydliště: Vidím město veliké...
Mám to samý, a vím že se to u F3 nestávalo. Je to fakt divný...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 7:49 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Hm, na toto som natrafil náhodne, pri sledovaní diskusií o FoNV na NMA.

| ČTI
#1 - G.E.C.K. Interior Rendering Failures
Right now, the G.E.C.K. fails to render quite a few interiors correctly. The current belief is that the failures are caused by room markers, or at least that they are related to the problem. In a thread about the issue, sesom posted a simple but tedious workaround.

Open the cell and the 'Show/Hide' shortcut window
Enable 'Portal & Rooms'
Take a note how the Roommarker and the Portals are placed (Position x,y,z & Rotation)
After you have all coordinates of them select them and move them out of the way so that these marker doesn't cover the hidden area anymore.
Save your esp & leave Geck.
Open Geck again with your esp.
Make the changes to your cell. The 'hidden' areas are now visible.
After this is done set all Roommarkes and Portals back to their original position.


It is also possible to simply delete the room markers then use FNVEdit later to undelete them (removing the deletions from your .ESP). Keep an eye on that thread for more investigation and/or solutions.

Edit (12/28/10): RegentEagle found a much better solution that solves this rendering issue as well as issues with lighting and Havok (#4 below) in the G.E.C.K. Just open GECKCustom.ini (in /Documents/My Games/FalloutNV) and change bUseMultibounds=1 to bUseMultibounds=1. Save the file and you're done.

GECK nepoužívam, nemôžem to teda overiť, ale vyzerá to, že stačí nastaviť parameter bUseMultibounds=1 v súbore GECKCustom.ini; ak si nájdete čas, otestujte to.

--edit:
Tu je ešte odkaz na Bethfórum. (Nech nás svatý Atóm ochraňuje od takého zla!)
http://forums.bethsoft.com/index.php?/t ... interiors/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 12:20 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
valcik píše:
and change bUseMultibounds=1 to bUseMultibounds=1
::scratch
tak jak?
0->1 nebo 1->0?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 12:45 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
..neviem, povedal by som, že tam patrí jednotka, tiež som sa nad tým pozastavil. Ako sa to správa, nepomáha ani nula, ani jednotka?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 1:02 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Heh? Jestli je tam defaultně nula, tak to změňte na jedničku a naopak, ne? ::fuck

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 1:30 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Jasné, teba mrknúť aká je tam hodnota a nastaviť opačnú. Ak nič nepomôže, tož napíšeme Toddovi, nech si to opraví. ::bez_chlupu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 8:49 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: úte lis 09, 2010 10:49 am
Příspěvky: 20
Smejki píše:
valcik píše:
and change bUseMultibounds=1 to bUseMultibounds=1
::scratch
tak jak?
0->1 nebo 1->0?


Jak se rika chytremu napovez..ma tam bejt 0..ted uz jen pozor na napachani zbytecnych skod.. :-D

_________________
Moje Gauss Rifle střílí odjakživa 2mm EC projektily a tvá?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 4:33 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř črc 07, 2010 5:47 pm
Příspěvky: 12
Super funguje to, dík za námahu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 4:50 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Paráda! Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 9:44 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 1:59 pm
Příspěvky: 85
Bydliště: Vidím město veliké...
Ahoj
Mám problém s Geckem mám verzi 1.1.0.262
Ale najednout přestal loadovat esm a esp.
Vím, že byla nějaká aktualizace, ale nevím její číslo,
tak nemůžu porovnat kde je chyba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GECK
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 10:14 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Honza píše:
Ahoj
Mám problém s Geckem mám verzi 1.1.0.262
Ale najednout přestal loadovat esm a esp.
Vím, že byla nějaká aktualizace, ale nevím její číslo,
tak nemůžu porovnat kde je chyba.

Stáhni si novou verzi 1.3.0.452
A jestli používáš a nemáš, tak i NVSE 0.1.0.10


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny