Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte dub 16, 2024 5:00 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 9:42 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Erina píše:
VATS je jen uboha nahrazka stareho soubojoveho systemu


Ubohý bojový systém (F2) má ubožejší náhražku (F3 - V.A.T.S.), tudíž je pro mě korunovanej F.NV, kde je spousta zbraní, pohled přes mířidla a chová se to vcelku jako střílečka - V.A.T.S. používám jen, když házím dynamit nebo granáty.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 9:53 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Ktorý systém súbojov z roku 1997 ti pripadá lepší, Kocoure?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 11:11 am 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 1:59 pm
Příspěvky: 85
Bydliště: Vidím město veliké...
VATS, si myslim dělali pro konzolisty.
Z prvního pohledu je hraní FNV a F3, podle mě zábavnější – momenty překvapení, nutnost rychlý reakce, přesnost atp.
Navíc když AI zná pouze taktiku kamikadze, jsem za každý překvapení rád.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 12:24 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Honza píše:
Z prvního pohledu je hraní FNV a F3, podle mě zábavnější – momenty překvapení, nutnost rychlý reakce, přesnost atp.

A práve toto je pre mňa najväčším záporom celej hry. :P
Človek musí byť v strehu. Jedna ruka na myši, druhá na klávesnici (prípadne obe na hernom ovládači) a celé je to prd platné, pretože od realizmu má FPS ešte stále ďaleko. Namiesto periférneho videnia máme v hrách akési kompasy s červenými šipkami. Stačí si v špatnej chvíli pošpárať v nose a lup! Deathclaw vám odšklbne polovicu trupu. :D
Hrám kvôli relaxu, nie preto, aby ošklivé Gamebryo so svojou rotujúcou 3D kamerou znásilňovalo moje úbohé oči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 2:11 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 1:59 pm
Příspěvky: 85
Bydliště: Vidím město veliké...
Jasně, každýmu vyhovuje něco jinýho.
O realismus ve hrách mi moc nejde, jenom vyřešení komplikované situace mě baví víc.
Já hraju z vypnutým HUDem (když něco potřebuju, tak se kouknu do PipBoye), a z pohledu první osoby na HC.
Musim se víc rozhlížet, dávat si bacha, víc předvídat a zapamatovat si věci pro orientaci. Ale to je pro mě součástí hry.
Ale trendy jsou jiné např. v koridorovce RAGE, kde je pár lokací je mapka s ukazatelem směru a není možnost si vypnout zaměřovací kříž.
Naštěstí v DE:HR šlo hodně věcí povypínat, ale v základním nastavení mě blikající dveře fakt dostali.

A jak jsi říkal o tý klavesnici, myši a FPS, zajímalo by mě jestli to nějak netrénuje mozek.
Mě chytacímu megaantitalentu se poslední dobou stává, že chytnu padající/letící věc v letu i když jí vidím jenom periferně.
A to člověku, který si vybíjenou pamatuje jenom jako míč, tma, míč, tma přijde jako zázrak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 2:47 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
valcik píše:
Namiesto periférneho videnia máme v hrách akési kompasy s červenými šipkami.
To není problém her ale tvé výbavy. Kup si tři monitory a periferní vidění budeš mít jako na dlani :-D

Ale v RPG taky preferuju neakční mechanismy (nejen v boji, ale třeba i v rozhovorech, kdy je třeba rychle reagovat - zaklínač 2, Alpha protocol)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 2:51 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 20, 2011 11:35 am
Příspěvky: 4
Bydliště: Subway Town
Ako IMHO je systém VATS založený na skilloch, čož nemá absolútne nič spoločné s tým ako vie človek rýchlo reagovať (ak sa rýchla reakcia nevzťahuje na stlačenie tlačítka pre VATS v pravej chvíli) takže presne - na hádzanie granátov je fajn.
Trošku ma však mrzí že v pôv. hre (požívam mod Project Nevada) je strielanie o tom kto skôr umrie po naládovaní olova - žiadne krytie, žiadne reakcie na strelu - proste príšerka len "papá" olovo a pak zdochne (poprípade sa rozletí).
Ach jo, my sa asi nikdy nedočkáme čohosi čo by kombinovalo engine z RAGE a a fallout ako taký so všetkým čo doň patrí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 3:55 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Honza píše:
A jak jsi říkal o tý klavesnici, myši a FPS, zajímalo by mě jestli to nějak netrénuje mozek.

Podľa mňa áno, tak ako každá činnosť, ktorej sa človek venuje pravidelne. Výrazný tréning to ale asi nebude, pretože svojho času som strávil hodiny pri multiplayeri v Unreale a keď sa dnes mochlem rozospaný po byte, všetko mi padá z rúk až hanba. ::lol

Smejki,
ty veľkomestský kapitalisto! Na také predražené hobby nemám priestor, ani prostriedky. :D

Perézko píše:
.. žiadne krytie, žiadne reakcie na strelu - proste príšerka len "papá" olovo a pak zdochne

Mne celkom vyhovuje, keď treba do hry zapojiť aj predstavivosť. Možno je to tým, že som sa takýmto spôsobom hrával dávno pred tým, než sa v našich končinách objavili prvé počítače. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2011 5:01 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 1:59 pm
Příspěvky: 85
Bydliště: Vidím město veliké...
Ach jo, my sa asi nikdy nedočkáme čohosi čo by kombinovalo engine z RAGE a a fallout ako taký so všetkým čo doň patrí.[/quote]

To je taky můj sen
Aspoń tu Ai by z Rage mohli vykrást. Nebo i z DE:HR.
Tyto enginy, ale nezvládaj Sandbox, rozlehlou plochu.
Takže zbývá Skyrim engine a z toho co jsem viděl staré schéma zůstalo.
NPC koukali a když si šlápnul na trigger tak se střemhlavě rozeběhli.
Přitom na Nexusu jsem zahlídl mod, kde se NPC chovali v různých souvislostech
– vytáhneš zbrań zautočí/ jsou slabší vzdají se atp.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: pát říj 21, 2011 8:27 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 25, 2010 4:51 pm
Příspěvky: 51
valcik píše:
Ktorý systém súbojov z roku 1997 ti pripadá lepší, Kocoure?


Jakýkoliv ve kterém bych nemusel čekat až se protivník uráčí odehrát svůj tah. Takže real time soubojový systém. Ten se ve hrách objevoval určitě i dříve než vroce 97, nebo aspoň pseudo realtime jako F tactics ten byl rozhodně zábavnější. Já se ale na věci nekoukám s pohledu roku 97 ale z pohledu roku 2011 a to co se mě třeba v roce 97 přišlo jakžtakž snesitelný mi dnes už prostě přijde jako sračka. Proto se nikdy nekoukám na filmy který se mi kdysi líbyly a nehraju hry který se mi kdysi líbily znovu protože by se mi zhnusily.

_________________
Zbraň není argument, kdo jí vládne, argumenty nepotřebuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: pát říj 21, 2011 9:18 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
KOCOUR píše:
Jakýkoliv ve kterém bych nemusel čekat až se protivník uráčí odehrát svůj tah. Takže real time soubojový systém.

Aha, jednoducho nemáš rád ťahovky. To ale neznamená, že Jagged Alliance alebo Fallout majú zlé súboje, jednoducho to iba nie je tvoja šálka kávy. ;)

KOCOUR píše:
Proto se nikdy nekoukám na filmy který se mi kdysi líbyly a nehraju hry který se mi kdysi líbily znovu protože by se mi zhnusily.

::shock
To je ale chyba! Práve minulý mesiac som si opäť pozrel staré vojnové filmy, ako boli nemecký Das Boot, Most cez rieku Kwai, Sedem samurajov alebo Rudovous. Tie boli natočené takmer pred pol storočím a podľa mňa sa im žiadna moderná superakčná sračka len tak nevyrovná. To isté platí o knihách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: pát říj 21, 2011 12:44 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: pát črc 29, 2011 2:13 pm
Příspěvky: 108
OT: Most přes řeku Kwai je megasračka. Ani ne tak kvůli zpracování, ale kvůli příběhu, kterej se sice tváří jako že je "based on true story", ale ve skutečnosti ji překroutili víc než sovětskej válečnej film (i když lví podíl na tom má ten Francouz, co napsal knižní předlohu. Mám pocit, že ho dokonce příbuzní toho velícího plukovníka zažalovali, jelikož ve skutečnosti to nebyl žádnej kolaborantskej sráč, ale válečnej hrdina, co měl na zničení toho mostu velkej podíl). Takže než takovýhle "kvalitní" filmy, tak to radši nějakou bezduchou z prstu vycucanou akční srágoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: pát říj 21, 2011 1:35 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Celovečerné filmy som nikdy za historický dokument nepovažoval, historické fakty by som hľadal skôr v literatúre. Čo hovoríš na kameru, hudbu, rekvizity, alebo vykreslenie charakterov?

shane píše:
..tak to radši nějakou bezduchou z prstu vycucanou akční srágoru.

No, už mi začína byť jasné, prečo sa FO3 tak dobre predával. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: pon říj 24, 2011 5:07 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
valcik píše:
shane píše:
..tak to radši nějakou bezduchou z prstu vycucanou akční srágoru.

No, už mi začína byť jasné, prečo sa FO3 tak dobre predával. :D


To záleží... Já se s nebetyčnou radostí dívám na zcela bezcenné slátaniny, špatně zpracované literární předlohy, neuvěřitelně debilní triky (60's-80's - minimum PC věcí, maximum hardwareu a spousta slizu ::love2 ), zcela ploché charaktery a naprosto převídatelné příběhy. A Fallout 3 se mi nelíbil :-D
Jde mi o to, že film není interaktivní a tak u něj chci jen odpočívat, v žádném případě nechci víc (proto budu vždycky cenit víc Tarantina než Bergmana), občas se podívám na něco hodnotného, ale to tak 1-3x v měsíci (vyjma dokumentů - přírodovědných apod., to se podívám klidně i častěji). Hry jsou interaktivní a tedy chci se podílet na něčem, co mi přijde hodnotné.

--------------------------------------------------------

Mimochodem - co se týká bojových systémů tahovek - JA2 a F:BoS jsou u mě na prvním místě pro hry simulující nějakou míru realismu (alespoň trošku). V F1,2 jsem souboje vyloženě přetrpěl - až na pár vyjímek. Celkově mě z TBS nejvíc uchvátily Heroes (III, V) a Worms (I, Armageddon, World Party). Pro Fallout považuju FPS pohled na věc za nejlepší možné řešení - je to způsob jak maximálně vyždímat atmosféru, jak nejlépe přenést survival žánr a vůbec pocity přeživšího na hráče - vidět pustinu z vlastních očí, vylekávat se apod., to je podle mě nejspolehlivější a nejlepší cesta.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nemáme rádi Fallout3, sezóna 3, díl 10
PříspěvekNapsal: úte říj 25, 2011 10:07 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Carlos píše:
(60's-80's - minimum PC věcí, maximum hardwareu a spousta slizu ::love2 )

Akčné filmy zo sedemdesiatych rokov sú výborné, napríklad taký Votrelec, mmm.. ::slint

Carlos píše:
Pro Fallout považuju FPS pohled na věc za nejlepší možné řešení - je to způsob jak maximálně vyždímat atmosféru, jak nejlépe přenést survival žánr a vůbec pocity přeživšího na hráče - vidět pustinu z vlastních očí, vylekávat se apod. ..

Ja to vidím presne opačne. Dokážem ešte pochopiť, že pre niekoho sú trojrozmerné súboje pekne intenzívne a zábavné, pretože mnohé FPS hry som si užíval presne z rovnakého dôvodu. (Unreal, Project IGI..)
Ak ale plníš úlohu, pri ktorej treba odniesť predmet z jedného konca budovy na opačný, v blúdení 3D interiérmi nevidím nič pozitívne. Pri prvom hľadaní blúdiš, pri druhom už poznáš cestu a tak len bezhlavo utekáš, aby si to mal čím skôr z krku. Je to namáhavé pre zrak, pre hardvér a výsledok je skôr nudný než zábavný, zvlášť ak musíš z nejakého dôvodu hru loadnúť a opakovať celú trasu znova. (bug, CTD ap.)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny