- | SPOILER
Dzunginka píše:
Chápu, že Vám to spíš z Vašeho hlediska příjde úsměvné, protože chápu, že tam má jít o přežití a ženské cerepetičky jsou spíš takovou trapárnou, přiznávám. Kdybych věděla jak na to, asi bych sem nepsala a něco si vyrobila sama. Manžel má módy hlavně na zvětšení obtížnosti, což bych asi nezvládla - nezkoušela jsem ani hardcore, myslím, že na to nemám. Přesto bych ráda reagovala na některé věty v diskusi:
1. Nepotřebuju mít bejvák čistý jak zrcadlo, prostě to, že je to PA neznamená, že za tu dobu lidi nic neopravili a musí být všechno rozmlácený, okna zatlučený apod.
2. Enkláva se sice oficiálně rozpadla, ale v bunkru určitě nebyli všichni příslušníci Enklávy, takže pochybuju, že s jejich technologií by všechno hodili za hlavu a v klidu odešli do pustiny, místo toho, aby si zvolili nového vůdce.
3. Chápu, že je tu pro některé z Vás těžké mě pochopit v tom, že by ve Faloutu mělo jít o něco jiného než o bezmyšlenkovité zabíjení a boj o moc. Je hezký jak jste mě ironicky setřeli, nicméně ve chvíli, kdy jde o přežití si myslím, že v určitých bodech by měli lidé spolupracovat. Už vidím, jak v PA světě, kde jde především o přežití, si půjdu zahrát do kasína. Jsem holt jenom ženská, tak to asi nechápu.
4. Co se týče té orientace, no nevím. Není to podstatou hry, jen postřeh, ale pokud hraji za chlapa spí se mnou ženský i ten jeden homosexuál, ale pokud hraju za ženskou tak si to se mnou rozdávají zase jen ty samé postavy t.j. ženy, vyjímkou je zatím jen Benny.
5. Co se týče toho, že není logické, aby obchodníci měli opravené věci a poškozené třeba v zastavárnách... proč tedy hráč Falloutu má mít schopnost opravit tágem superkladivo apod.? V tom spíš postrádám logiku. A navíc apelujete na PA svět, ale věcí se tam válí hromada, nemělo by to tedy být nelogické - navíc spoustu věcí lze skutečně vyrobit ( léky např. stimpak, superstimpak atd. ) , tak proč by to nemohli využívat i jiní? Jednotlivé obchody by přece mohly přebírat zboží od prospektorů apod. Ale asi je to pro hru moc složité ( míněno bez ironie. )
Dzunginka píše:
2. Enkláva se sice oficiálně rozpadla, ale v bunkru určitě nebyli všichni příslušníci Enklávy, takže pochybuju, že s jejich technologií by všechno hodili za hlavu a v klidu odešli do pustiny, místo toho, aby si zvolili nového vůdce.
Nevím, co je těžké pochopit na tom, že F:NV se neodehrává úplně jinde jen tak pro nic za nic. Ty se rozčiluješ nad tím, že ti z enklávy a BoS z trojky udělali něco jiného. Umíš si teda asi představit, jak jsme byli my nasraní, když nám předložili tu patetickou slátaninu, jíž nazvali třetí díl? F:NV vznikl právě pro nás, co vyhrožovali Bethesdě bombovým útokem, Toddu Howardovi vynuceným análním stykem s pouliční lampou potřenou lepidlem a vyválenou ve střepech.
Dzunginka píše:
3. Chápu, že je tu pro některé z Vás těžké mě pochopit v tom, že by ve Faloutu mělo jít o něco jiného než o bezmyšlenkovité zabíjení a boj o moc. Je hezký jak jste mě ironicky setřeli, nicméně ve chvíli, kdy jde o přežití si myslím, že v určitých bodech by měli lidé spolupracovat. Už vidím, jak v PA světě, kde jde především o přežití, si půjdu zahrát do kasína. Jsem holt jenom ženská, tak to asi nechápu.
Nechápu - stavíš trojku nad F:NV a zároveň ti vadí bezmyšlenkovité zabíjení? Bral jsem nějaké drogy já nebo ty? Voláš z paralelního vesmíru?
To že by lidé něco
měli dělat, neznamená, že to udělají. Zpravidla totiž udělají něco docela jiného. Lidé se prostě budou primárně starat o sebe (někteří idealisti taky o své nejbližší). A pak bude taky pár lidí, kteří uvidí příležitost, jak vytvořit svět podle svých představ a zkusí to realizovat - ti vytvoří gangy, pseudonárody, víry apod.
A jako třešničku k tomuto příspěvku - jak můžeš, ušajtanovašourku, říkat, o čem by měl být Fallout, když jsi očividně nehrála předchozí díly?
Dzunginka píše:
5. Co se týče toho, že není logické, aby obchodníci měli opravené věci a poškozené třeba v zastavárnách... proč tedy hráč Falloutu má mít schopnost opravit tágem superkladivo apod.? V tom spíš postrádám logiku.
V tomto případě se bavíš s někým, kdo si ihned po instalaci hry našel mód, který zcela vypínal možnost opravovat chladné zbraně a zároveň zpomaloval opotřebovávání všech zbraní. Celý ten cirkus s opravováním mě taky štval, ale když už chtěli nechat vybavení postupně degradovat, museli udělat dostupnou možnost opravy.
Dzunginka píše:
A navíc apelujete na PA svět, ale věcí se tam válí hromada, nemělo by to tedy být nelogické - navíc spoustu věcí lze skutečně vyrobit ( léky např. stimpak, superstimpak atd. ) , tak proč by to nemohli využívat i jiní? Jednotlivé obchody by přece mohly přebírat zboží od prospektorů apod. Ale asi je to pro hru moc složité ( míněno bez ironie. )
Tak se zamysli - vyrobit střelný prach je vlastně docela jednoduché. Umíš to? Znáš postup? Víš, jaké máš použít vybavení? Pak taky potřebuješ nábojnice a odlít kulky - máš ponětí, jak na to?
A s medikamenty je to daleko složitější - musíš dodržovat co nejpřesnější dávkování. Ne nadarmo se dalo v prvních dílech stimpaky zabíjet - předávkování vedlo k prasklé pumpě.
A teď se taky zamysli, kolik lidí ti bude chodit do práce, když většina populace tak nějak nežije, školy více méně nejsou a tvým největším problémem je přežít (tedy sehnat jídlo a vodu a nenechat se přitom sežrat), druhotně potom ukojit některé nižší pudy (a proto tady máme kasína, gangy apod.).