Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte bře 19, 2024 10:03 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1709 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 114  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 6:18 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2009 6:39 pm
Příspěvky: 361
A hlavně popojíždědla. ::rock
Nebo že by vertibird. :mrgreen:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 7:42 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2009 6:39 pm
Příspěvky: 361
Say [Bot] píše:
sangwiny píše:
Bohužel v dnešní době už jsou herní mechanismy F1 a F2 nepoužitelné, protože je běžný hráč neocení.

Stačí je dát do nějaké cyberkchool grafické podoby a uvidíš...

Tak tohle by mě zrovna zajímalo, jak si představuje, že by to udělali?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 8:46 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
sangwiny píše:
Say [Bot] píše:
Smejki píše:
sangwiny píše:
Byl bych rád, kdyby z toho vylezl kříženec toho nejlepšího z F3 a Oblivionu. ::ano

spíš morrowindu

Co si mám pod tím křížencem představit? ::scratch

Spojení herních principů. Myslím například systém naskakování levelů v Oblivionu, sbírání plodin,etc.

co tím myslíš?
levelovaní postavy á la TES - to mě příjemně osvěžilo, ale ve Falloutu bych to nechtěl. už jen proto, že díky mnohem komplexnějšímu SPEACIALu lze mnohem lépe naprogramovat RPG stránku hry (rozhodovací systém, velká šíře herních stylů)

level scaling potvor - no way! v morrowindu se to ještě díky rozumnému nastavení dalo překousnout, ale v oblivionu to bylo zčuněné až běda


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 8:48 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2009 6:39 pm
Příspěvky: 361
Smejki píše:
sangwiny píše:
Say [Bot] píše:
Smejki píše:
sangwiny píše:
Byl bych rád, kdyby z toho vylezl kříženec toho nejlepšího z F3 a Oblivionu. ::ano

spíš morrowindu

Co si mám pod tím křížencem představit? ::scratch

Spojení herních principů. Myslím například systém naskakování levelů v Oblivionu, sbírání plodin,etc.

co tím myslíš?
levelovaní postavy á la TES - to mě příjemně osvěžilo, ale ve Falloutu bych to nechtěl. už jen proto, že díky mnohem komplexnějšímu SPEACIALu lze mnohem lépe naprogramovat RPG stránku hry (rozhodovací systém, velká šíře herních stylů)

level scaling potvor - no way! v morrowindu se to ještě díky rozumnému nastavení dalo překousnout, ale v oblivionu to bylo zčuněné až běda

Jo jenže je mnohem reálnější, když za páčení zámků ti naskočej body do páčení zámků, než když střílíš potvory a tím si potom nakopeš body do gamblingu.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 9:02 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
ano, tím mne právě osvěžil. marně se pokouším vymyslet hybrid obojího

třeba SPECIAL základ s malým vlivem TES systému
- rozdělení skillů
1) primárně prakticky trénovatelné - lockpick, guns, sneak, steal atd.
2) primárně bodově upgradovatelné - speech, věda, outdoorsman
expilo by se tradičně na potvorách a questech, ale používáním jednotlivých schopností by některé atributy mohly tréningem růst do nějaké úrovně (v závislosti na SPEACIAL), nebo by mohly růst jen velice pomalu (takový bonus k tradičnímu level-upování statů přerozdělením bodů). U první kategorie by praktické trénování měllo váhu větší, u druhé menší či žádnou

Ovšem i tak, já mluvím spíše o RPG stránce věci. A právě TES systém má dopad hlavně na combat. SPECIAL like atributy (myslím oprvadu SPECIAL - Strength, Perception, Endurance, Charisma, Inteligence, Agility, Luck) se i tak volily bodově každý level.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 9:12 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1565
Bydliště: .....
Napr. Do 150% by to šlo iba trenovanim a dalsich 150% aj cey body aj cez trenovanie. [Zrejme podobne ako napisal smejki.]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 9:20 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 11:05 pm
Příspěvky: 1129
Tak něco takového je v Mount and Blade, nebo jak se to jmenuje, ale tam jsou jenom bojové skilly, za používání zbraně občas dostaneš nějaký bodík do dovednosti dané zbraně, a při novém levelu si můžeš rozdělit získané body jak chceš.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 8:06 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 3:11 pm
Příspěvky: 1667
Bydliště: Cuckoo's nest
A já bych tam chtěl úplně jiný systém. Prostě ne zkušenostní (Fallouty) ani tréningový(Morrowind) ale skillpointový(Bloodlines). Už jen protože, že za zabíjení není nikterak ohodnoceno, a skillpointy padají jen za dokončení úkolů (a častokrát, pokud se z toho člověk vykecá, tak dostane větší odměnu než za trapný boj. A skillpoint je bod, který můžeš vrazit do libovolné vlastnosti(charakteristiky). Takže tím například zvednout sílu nebo zlepšit střelné zbraně atp.

Protože, přiznejme si to, statická síla (atp) je blbost.

Ale každopádně by stačilo lehce přepracovat Arcanum. To je dle mého nejlepší zkušenostní systém.

A dost mě zarazily jména v Obsidian teamu, protože je to tam jedna "legenda" vedle druhé, přičemž mě zaráží, že tenhle tým měl na triku KOTOR 2, což mi přišlo takové.. Spíše Bethesdovské.

Bojím se.

_________________
Houstone nám tu problém!

I HATE OPEN-WORLD NEXT-GEN SEISMIC RPG GAMES!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 11:52 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Zítra tu máme nějaké nové info ::ano
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23682

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 6:07 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 5:52 pm
Příspěvky: 6
HD Teaser Trailer:

http://gameinformer.com/games/fallout_n ... 94391.aspx

_________________
A Haerve Caena... narveme do popelnic!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 6:28 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Zas jen blbý teaser? :ne:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 8:08 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Blbý? Golgotha, vlaje tam NCR vlajka. co víc si přát? :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 8:13 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1565
Bydliště: .....
Ale preco ten robot ma stiry obrazovky. :-?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 8:17 pm 
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:03 am
Příspěvky: 962
Bydliště: home sweet home... tell me where your heart is
náhodou, o hře samotné to sice moc neříká, ale pokud je tohle opravdu věrná výpověď o tom, v jakém duchu se celý projekt ponese a jaká v tom bude atmosféra, pak se celkem těším ::ano

_________________
Argumentum ad populum, niggas.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout: New Vegas
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 8:20 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
casino píše:
Ale preco ten robot ma stiry obrazovky. :-?

kde vidíš 4 obrazovky? mám nanejvýš 2...a stejně si mylím že má jen jednu
vi HD
http://www.gametrailers.com/video/debut ... 6?type=flv


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1709 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 114  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny