Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Fallout: New Vegas - Otázky a odpovědi http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=39&t=687 |
Stránka 2 z 114 |
Autor: | sangwiny [ sob led 09, 2010 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
A hlavně popojíždědla. Nebo že by vertibird. |
Autor: | sangwiny [ sob led 09, 2010 7:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Say [Bot] píše: sangwiny píše: Bohužel v dnešní době už jsou herní mechanismy F1 a F2 nepoužitelné, protože je běžný hráč neocení. Stačí je dát do nějaké cyberkchool grafické podoby a uvidíš... Tak tohle by mě zrovna zajímalo, jak si představuje, že by to udělali? |
Autor: | Smejki [ sob led 09, 2010 8:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
sangwiny píše: Say [Bot] píše: Smejki píše: sangwiny píše: Byl bych rád, kdyby z toho vylezl kříženec toho nejlepšího z F3 a Oblivionu. spíš morrowindu Co si mám pod tím křížencem představit? Spojení herních principů. Myslím například systém naskakování levelů v Oblivionu, sbírání plodin,etc. co tím myslíš? levelovaní postavy á la TES - to mě příjemně osvěžilo, ale ve Falloutu bych to nechtěl. už jen proto, že díky mnohem komplexnějšímu SPEACIALu lze mnohem lépe naprogramovat RPG stránku hry (rozhodovací systém, velká šíře herních stylů) level scaling potvor - no way! v morrowindu se to ještě díky rozumnému nastavení dalo překousnout, ale v oblivionu to bylo zčuněné až běda |
Autor: | sangwiny [ sob led 09, 2010 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Smejki píše: sangwiny píše: Say [Bot] píše: Smejki píše: sangwiny píše: Byl bych rád, kdyby z toho vylezl kříženec toho nejlepšího z F3 a Oblivionu. spíš morrowindu Co si mám pod tím křížencem představit? Spojení herních principů. Myslím například systém naskakování levelů v Oblivionu, sbírání plodin,etc. co tím myslíš? levelovaní postavy á la TES - to mě příjemně osvěžilo, ale ve Falloutu bych to nechtěl. už jen proto, že díky mnohem komplexnějšímu SPEACIALu lze mnohem lépe naprogramovat RPG stránku hry (rozhodovací systém, velká šíře herních stylů) level scaling potvor - no way! v morrowindu se to ještě díky rozumnému nastavení dalo překousnout, ale v oblivionu to bylo zčuněné až běda Jo jenže je mnohem reálnější, když za páčení zámků ti naskočej body do páčení zámků, než když střílíš potvory a tím si potom nakopeš body do gamblingu. |
Autor: | Smejki [ sob led 09, 2010 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
ano, tím mne právě osvěžil. marně se pokouším vymyslet hybrid obojího třeba SPECIAL základ s malým vlivem TES systému - rozdělení skillů 1) primárně prakticky trénovatelné - lockpick, guns, sneak, steal atd. 2) primárně bodově upgradovatelné - speech, věda, outdoorsman expilo by se tradičně na potvorách a questech, ale používáním jednotlivých schopností by některé atributy mohly tréningem růst do nějaké úrovně (v závislosti na SPEACIAL), nebo by mohly růst jen velice pomalu (takový bonus k tradičnímu level-upování statů přerozdělením bodů). U první kategorie by praktické trénování měllo váhu větší, u druhé menší či žádnou Ovšem i tak, já mluvím spíše o RPG stránce věci. A právě TES systém má dopad hlavně na combat. SPECIAL like atributy (myslím oprvadu SPECIAL - Strength, Perception, Endurance, Charisma, Inteligence, Agility, Luck) se i tak volily bodově každý level. |
Autor: | casino [ sob led 09, 2010 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Napr. Do 150% by to šlo iba trenovanim a dalsich 150% aj cey body aj cez trenovanie. [Zrejme podobne ako napisal smejki.] |
Autor: | Jarkeld [ sob led 09, 2010 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Tak něco takového je v Mount and Blade, nebo jak se to jmenuje, ale tam jsou jenom bojové skilly, za používání zbraně občas dostaneš nějaký bodík do dovednosti dané zbraně, a při novém levelu si můžeš rozdělit získané body jak chceš. |
Autor: | Bitchking [ pon led 11, 2010 8:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
A já bych tam chtěl úplně jiný systém. Prostě ne zkušenostní (Fallouty) ani tréningový(Morrowind) ale skillpointový(Bloodlines). Už jen protože, že za zabíjení není nikterak ohodnoceno, a skillpointy padají jen za dokončení úkolů (a častokrát, pokud se z toho člověk vykecá, tak dostane větší odměnu než za trapný boj. A skillpoint je bod, který můžeš vrazit do libovolné vlastnosti(charakteristiky). Takže tím například zvednout sílu nebo zlepšit střelné zbraně atp. Protože, přiznejme si to, statická síla (atp) je blbost. Ale každopádně by stačilo lehce přepracovat Arcanum. To je dle mého nejlepší zkušenostní systém. A dost mě zarazily jména v Obsidian teamu, protože je to tam jedna "legenda" vedle druhé, přičemž mě zaráží, že tenhle tým měl na triku KOTOR 2, což mi přišlo takové.. Spíše Bethesdovské. Bojím se. |
Autor: | JaW [ čtv úno 04, 2010 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Zítra tu máme nějaké nové info http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23682 |
Autor: | byF [ čtv úno 04, 2010 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
HD Teaser Trailer: http://gameinformer.com/games/fallout_n ... 94391.aspx |
Autor: | JaW [ čtv úno 04, 2010 6:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Zas jen blbý teaser? |
Autor: | Smejki [ čtv úno 04, 2010 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Blbý? Golgotha, vlaje tam NCR vlajka. co víc si přát? |
Autor: | casino [ čtv úno 04, 2010 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
Ale preco ten robot ma stiry obrazovky. |
Autor: | Vincenzo [ čtv úno 04, 2010 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
náhodou, o hře samotné to sice moc neříká, ale pokud je tohle opravdu věrná výpověď o tom, v jakém duchu se celý projekt ponese a jaká v tom bude atmosféra, pak se celkem těším |
Autor: | Smejki [ čtv úno 04, 2010 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout: New Vegas |
casino píše: Ale preco ten robot ma stiry obrazovky. kde vidíš 4 obrazovky? mám nanejvýš 2...a stejně si mylím že má jen jednu vi HD http://www.gametrailers.com/video/debut ... 6?type=flv |
Stránka 2 z 114 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |