Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Fallout: New Vegas - Otázky a odpovědi
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=39&t=687
Stránka 2 z 114

Autor:  sangwiny [ sob led 09, 2010 6:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

A hlavně popojíždědla. ::rock
Nebo že by vertibird. :mrgreen:

Autor:  sangwiny [ sob led 09, 2010 7:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Say [Bot] píše:
sangwiny píše:
Bohužel v dnešní době už jsou herní mechanismy F1 a F2 nepoužitelné, protože je běžný hráč neocení.

Stačí je dát do nějaké cyberkchool grafické podoby a uvidíš...

Tak tohle by mě zrovna zajímalo, jak si představuje, že by to udělali?

Autor:  Smejki [ sob led 09, 2010 8:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

sangwiny píše:
Say [Bot] píše:
Smejki píše:
sangwiny píše:
Byl bych rád, kdyby z toho vylezl kříženec toho nejlepšího z F3 a Oblivionu. ::ano

spíš morrowindu

Co si mám pod tím křížencem představit? ::scratch

Spojení herních principů. Myslím například systém naskakování levelů v Oblivionu, sbírání plodin,etc.

co tím myslíš?
levelovaní postavy á la TES - to mě příjemně osvěžilo, ale ve Falloutu bych to nechtěl. už jen proto, že díky mnohem komplexnějšímu SPEACIALu lze mnohem lépe naprogramovat RPG stránku hry (rozhodovací systém, velká šíře herních stylů)

level scaling potvor - no way! v morrowindu se to ještě díky rozumnému nastavení dalo překousnout, ale v oblivionu to bylo zčuněné až běda

Autor:  sangwiny [ sob led 09, 2010 8:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Smejki píše:
sangwiny píše:
Say [Bot] píše:
Smejki píše:
sangwiny píše:
Byl bych rád, kdyby z toho vylezl kříženec toho nejlepšího z F3 a Oblivionu. ::ano

spíš morrowindu

Co si mám pod tím křížencem představit? ::scratch

Spojení herních principů. Myslím například systém naskakování levelů v Oblivionu, sbírání plodin,etc.

co tím myslíš?
levelovaní postavy á la TES - to mě příjemně osvěžilo, ale ve Falloutu bych to nechtěl. už jen proto, že díky mnohem komplexnějšímu SPEACIALu lze mnohem lépe naprogramovat RPG stránku hry (rozhodovací systém, velká šíře herních stylů)

level scaling potvor - no way! v morrowindu se to ještě díky rozumnému nastavení dalo překousnout, ale v oblivionu to bylo zčuněné až běda

Jo jenže je mnohem reálnější, když za páčení zámků ti naskočej body do páčení zámků, než když střílíš potvory a tím si potom nakopeš body do gamblingu.

Autor:  Smejki [ sob led 09, 2010 9:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

ano, tím mne právě osvěžil. marně se pokouším vymyslet hybrid obojího

třeba SPECIAL základ s malým vlivem TES systému
- rozdělení skillů
1) primárně prakticky trénovatelné - lockpick, guns, sneak, steal atd.
2) primárně bodově upgradovatelné - speech, věda, outdoorsman
expilo by se tradičně na potvorách a questech, ale používáním jednotlivých schopností by některé atributy mohly tréningem růst do nějaké úrovně (v závislosti na SPEACIAL), nebo by mohly růst jen velice pomalu (takový bonus k tradičnímu level-upování statů přerozdělením bodů). U první kategorie by praktické trénování měllo váhu větší, u druhé menší či žádnou

Ovšem i tak, já mluvím spíše o RPG stránce věci. A právě TES systém má dopad hlavně na combat. SPECIAL like atributy (myslím oprvadu SPECIAL - Strength, Perception, Endurance, Charisma, Inteligence, Agility, Luck) se i tak volily bodově každý level.

Autor:  casino [ sob led 09, 2010 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Napr. Do 150% by to šlo iba trenovanim a dalsich 150% aj cey body aj cez trenovanie. [Zrejme podobne ako napisal smejki.]

Autor:  Jarkeld [ sob led 09, 2010 9:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Tak něco takového je v Mount and Blade, nebo jak se to jmenuje, ale tam jsou jenom bojové skilly, za používání zbraně občas dostaneš nějaký bodík do dovednosti dané zbraně, a při novém levelu si můžeš rozdělit získané body jak chceš.

Autor:  Bitchking [ pon led 11, 2010 8:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

A já bych tam chtěl úplně jiný systém. Prostě ne zkušenostní (Fallouty) ani tréningový(Morrowind) ale skillpointový(Bloodlines). Už jen protože, že za zabíjení není nikterak ohodnoceno, a skillpointy padají jen za dokončení úkolů (a častokrát, pokud se z toho člověk vykecá, tak dostane větší odměnu než za trapný boj. A skillpoint je bod, který můžeš vrazit do libovolné vlastnosti(charakteristiky). Takže tím například zvednout sílu nebo zlepšit střelné zbraně atp.

Protože, přiznejme si to, statická síla (atp) je blbost.

Ale každopádně by stačilo lehce přepracovat Arcanum. To je dle mého nejlepší zkušenostní systém.

A dost mě zarazily jména v Obsidian teamu, protože je to tam jedna "legenda" vedle druhé, přičemž mě zaráží, že tenhle tým měl na triku KOTOR 2, což mi přišlo takové.. Spíše Bethesdovské.

Bojím se.

Autor:  JaW [ čtv úno 04, 2010 11:52 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Zítra tu máme nějaké nové info ::ano
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23682

Autor:  byF [ čtv úno 04, 2010 6:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

HD Teaser Trailer:

http://gameinformer.com/games/fallout_n ... 94391.aspx

Autor:  JaW [ čtv úno 04, 2010 6:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Zas jen blbý teaser? :ne:

Autor:  Smejki [ čtv úno 04, 2010 8:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Blbý? Golgotha, vlaje tam NCR vlajka. co víc si přát? :mrgreen:

Autor:  casino [ čtv úno 04, 2010 8:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

Ale preco ten robot ma stiry obrazovky. :-?

Autor:  Vincenzo [ čtv úno 04, 2010 8:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

náhodou, o hře samotné to sice moc neříká, ale pokud je tohle opravdu věrná výpověď o tom, v jakém duchu se celý projekt ponese a jaká v tom bude atmosféra, pak se celkem těším ::ano

Autor:  Smejki [ čtv úno 04, 2010 8:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout: New Vegas

casino píše:
Ale preco ten robot ma stiry obrazovky. :-?

kde vidíš 4 obrazovky? mám nanejvýš 2...a stejně si mylím že má jen jednu
vi HD
http://www.gametrailers.com/video/debut ... 6?type=flv

Stránka 2 z 114 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]