Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv zář 19, 2019 3:30 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Project Brazil
PříspěvekNapsal: sob čer 01, 2013 1:56 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: ned led 22, 2012 3:47 pm
Příspěvky: 24
už ten mód někdo hraje,jestli ano je k tomu ještě nějaký přídavek, protože mam ho nainstalovaný ale pokaždé začnu u doktora jako kurýr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: ned čer 02, 2013 2:27 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob čer 01, 2013 3:33 pm
Příspěvky: 1
Taky jsem narazil na stejný nebo přinejmenším podobný problém.
1. Pokud ti to při NEW GAME nenabídne Project Brazil, tak musíš přeinstalovat mod pomocí FOmod. Přetažení souboru do data většině lidí nefunguje.
2. Pokud ti to v NEW GAME nabídne Project Brazil a stejně tě to hodí k doktorovi, tak povypínej veškeré mody a čestiny. Nejlepší je mít ve FOMM zaškrtlý jen FallouNV.esm a Project Brazil.esm
Strávil jsem nad rozhýbaním PB pěkných pár hodin, ale určitě to stojí za to. Délka modu hodně závisí na míře prozkoumávání vaultu, pokud půjdeš po úvodní zápletce hned spát do pokoje - přeskočení prologových misí, tak přijdeš zhruba o 2 hodiny obsahu. Navíc to chce vytvořit postavu, která alespoň v jednom atributu SPECIAL exceluje, vyvážená/průměrná postava přichází o spoustu dialogů. Hodně rozhoduje především vnímavost a charisma + první rozhodnutí ve hře výrazně ovlivňuje vlastnosti postavy i příběh.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: úte čer 11, 2013 7:57 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: ned led 22, 2012 3:47 pm
Příspěvky: 24
Mi povídej jen jsem zkoukl video trailer rozplýval jsem se uvidime, dík za radu ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: pon črc 22, 2013 10:51 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pát lis 05, 2010 11:28 am
Příspěvky: 16
Zdravim, tak jsem to zkoušel rozběhat skoro 2 hodiny, a teď už vážně netuším jak na to. Zkoušel jsem snad všechno ale nic. Tak snad časem někdo ten problém rozlouskne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: pon črc 22, 2013 5:44 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: ned led 22, 2012 3:47 pm
Příspěvky: 24
pry to fakčí bez modifikací a fallout new vegas češtiny,což jsem zkusil a nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2015 11:32 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pát led 21, 2011 6:14 pm
Příspěvky: 23
Neexistují k téhle modifikaci nějaké dodatečné questy? Příjde mi trochu škoda, že si dali tolik práce s vytvořením obrovského světa a mimo vault přitom nejsou žádné questy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: sob zář 09, 2017 5:55 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pát led 21, 2011 6:14 pm
Příspěvky: 23
https://www.youtube.com/watch?v=cBKpR49gwEc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: sob zář 09, 2017 10:42 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob zář 09, 2017 10:38 pm
Příspěvky: 1
Dělají se teď překlady Project Brazil (nebo-li FO: New California). Začal jsem s překladem do čestiny, ale jednak je to kopa práce, a druhak jsem žádnou Fallout hru v češtině nehrál, takže mi mohou uniknout nějaké ustálené překlady.

Přidal by se do toho někdo? Kdyžtak mi napište PM a ideálně i e-mail, a já vás pozvu do Discordu, kde se to řeší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 9:35 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13745
Bydliště: Brno
"Neboli" se píše dohromady.
Pro překlady původních Falloutů existuje maličký slovníček výrazů, které dělají problémy nejčastěji: https://docs.google.com/document/edit?i ... y=CN-x5uUF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: stř říj 24, 2018 7:06 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 03, 2015 2:19 pm
Příspěvky: 5
Věřte nebo ne Brazil, dnes již Fallout: New California je venku.
https://www.moddb.com/mods/falloutprojectbrazil/news/fallout-new-california-beta-200-released
Dobrá jmenuje se teď Fallout: New California, ale nemožné se stalo skutečností.
Rozehráno i s doporučenými modifikacemi a už se nemůžu dočkat až dorazím prolog, který kromě změny lokací, je scénářem od předchozí verze beze změny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: ned zář 08, 2019 12:10 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: čtv čer 22, 2017 11:01 pm
Příspěvky: 31
Tak jsem rozehrál Fallout: New California. Pár poznámek: Tohle není obyčejný mod, to je prostě další hra z prostředí Falloutu. K DLC se to nedá přirorvnat. (Něco jako Resurrection nebo Nevada u původních falloutů.) Hra se dá dokončit poměrně rychle, což se mi omylem podařilo. (Sláva savům :), no alespoň jsem se rychle dozvěděl, co je to ten projekt Brazil.) Teď ale pokračuji standardní cestou (pravděpodobně jednou ze dvou) a je to opravdu dobré, občas dokonce i humorné.

Ve hře se rychle dostanete k celkem dobrým energetickým zbraním, takže můžete od začátku bez větších obav rozvíjet jenom skill na energetické zbraně. Na druhou stranu, autoři si pohráli i s palnými zbraněmi, a je to hodně poznat. Třeba lovecká puška vytuněná optikou je celkem ultimátní zbraň proti většině nepřátel. Což by měla být, že? Ale třeba útočné pušky jsou extrémně podceněné. Vypadá to, že nemají smysl. No a to je trochu problém, protože když na vás vyběhne tlupa supermutantů v čele s Behemontem, který je snad poprvé v nodobých Falloutech opravdu silný nepřítel, tak ho není čím ustřílet. Lovecká puška je pomalá, automatické zbraně jsou neúčinné, takže vám zbyde jenom Trail carbine, kterou toho Behemonta skutečně ustřílet jde. Trail carbine je ale ve hře vzácné zboží ... . Uvidíme co energetické zbraně, na ně mám zatím malý skill.

Parťáci jsou nesmrtelní, a když se to tak celkově vezme, tak bych většinou vůbec nemusel bojovat. Jsou fakt dobří, mám tři, a co se týče boje je každý z nich užitečný asi jako Bone v New Vegas.

Pavouci a hadi překvapili. Mapa mi přijde hodně naplněná lokacemi, k nimž se často vážou jednoduché vedlejší úlohy. Takže co by člověk ještě nechtěl?

Pokud máte rádi původní fallouty, tak určitě poznáte spoustu odkazů na F1 a F2.

No a co mi trochu vadí: Hra se při plnění některých úkolů změní v hektickou FPS, kdy např. konkrétní boj nemá časový limit, ale je použit trik ze starých FPS her, kdy se na vás řítí hromady nepřátel, kterým jsou stále dodávány posily, a to až do dokončení úkolu. Zůstat na místě nemůžete, dřív nebo později by vám došli stimpaky nebo náboje. Útěku do oblasti, kde se ten šílený skript ukončí vám podvědomě brání tupí parťáci hrdinně bojující na stálém místě, takže je v tom masakru musíte nechat a utéct na nějaké místo, kde se úkol (a skript) dokončí. No parťáci potom obživnou, takže o ně nepřijdete. Není to tak hrozné, protože parťákům lze zadávat kolektivní příkazy, ale k Falloutu mi tyto skripty moc nesedí. Nic není dokonalé. V každém případě ve světě Falloutu novinka, něco jako řežby v prvních Call of Duty bych opravdu nečekal :D.

Názor už asi nezměním, je to skvělý mod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Brazil
PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2019 2:07 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: čtv čer 22, 2017 11:01 pm
Příspěvky: 31
Za NCR ještě nedohráno, ale vím kam to směřuje, takže jsem si celkem jistý, že toto bude vůbec první Fallout, který zkusím dohrát při příštím hraní za Raidery.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny