Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Fallout New California (Project Brazil) http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=40&t=11367 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Skyliner03 [ sob čer 01, 2013 1:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Fallout New California (Project Brazil) |
už ten mód někdo hraje,jestli ano je k tomu ještě nějaký přídavek, protože mam ho nainstalovaný ale pokaždé začnu u doktora jako kurýr |
Autor: | SW2003 [ ned čer 02, 2013 2:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Taky jsem narazil na stejný nebo přinejmenším podobný problém. 1. Pokud ti to při NEW GAME nenabídne Project Brazil, tak musíš přeinstalovat mod pomocí FOmod. Přetažení souboru do data většině lidí nefunguje. 2. Pokud ti to v NEW GAME nabídne Project Brazil a stejně tě to hodí k doktorovi, tak povypínej veškeré mody a čestiny. Nejlepší je mít ve FOMM zaškrtlý jen FallouNV.esm a Project Brazil.esm Strávil jsem nad rozhýbaním PB pěkných pár hodin, ale určitě to stojí za to. Délka modu hodně závisí na míře prozkoumávání vaultu, pokud půjdeš po úvodní zápletce hned spát do pokoje - přeskočení prologových misí, tak přijdeš zhruba o 2 hodiny obsahu. Navíc to chce vytvořit postavu, která alespoň v jednom atributu SPECIAL exceluje, vyvážená/průměrná postava přichází o spoustu dialogů. Hodně rozhoduje především vnímavost a charisma + první rozhodnutí ve hře výrazně ovlivňuje vlastnosti postavy i příběh. |
Autor: | Skyliner03 [ úte čer 11, 2013 7:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Mi povídej jen jsem zkoukl video trailer rozplýval jsem se uvidime, dík za radu |
Autor: | haifa [ pon črc 22, 2013 10:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Zdravim, tak jsem to zkoušel rozběhat skoro 2 hodiny, a teď už vážně netuším jak na to. Zkoušel jsem snad všechno ale nic. Tak snad časem někdo ten problém rozlouskne. |
Autor: | Skyliner03 [ pon črc 22, 2013 5:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
pry to fakčí bez modifikací a fallout new vegas češtiny,což jsem zkusil a nic |
Autor: | Feidias [ ned úno 22, 2015 11:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Neexistují k téhle modifikaci nějaké dodatečné questy? Příjde mi trochu škoda, že si dali tolik práce s vytvořením obrovského světa a mimo vault přitom nejsou žádné questy. |
Autor: | Feidias [ sob zář 09, 2017 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
https://www.youtube.com/watch?v=cBKpR49gwEc |
Autor: | KarbinCry [ sob zář 09, 2017 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Dělají se teď překlady Project Brazil (nebo-li FO: New California). Začal jsem s překladem do čestiny, ale jednak je to kopa práce, a druhak jsem žádnou Fallout hru v češtině nehrál, takže mi mohou uniknout nějaké ustálené překlady. Přidal by se do toho někdo? Kdyžtak mi napište PM a ideálně i e-mail, a já vás pozvu do Discordu, kde se to řeší. |
Autor: | cheky [ pon zář 11, 2017 9:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
"Neboli" se píše dohromady. Pro překlady původních Falloutů existuje maličký slovníček výrazů, které dělají problémy nejčastěji: https://docs.google.com/document/edit?i ... y=CN-x5uUF |
Autor: | davidjaho [ stř říj 24, 2018 7:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Věřte nebo ne Brazil, dnes již Fallout: New California je venku. https://www.moddb.com/mods/falloutprojectbrazil/news/fallout-new-california-beta-200-released Dobrá jmenuje se teď Fallout: New California, ale nemožné se stalo skutečností. Rozehráno i s doporučenými modifikacemi a už se nemůžu dočkat až dorazím prolog, který kromě změny lokací, je scénářem od předchozí verze beze změny. |
Autor: | rost [ ned zář 08, 2019 12:10 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Tak jsem rozehrál Fallout: New California. Pár poznámek: Tohle není obyčejný mod, to je prostě další hra z prostředí Falloutu. K DLC se to nedá přirorvnat. (Něco jako Resurrection nebo Nevada u původních falloutů.) Hra se dá dokončit poměrně rychle, což se mi omylem podařilo. (Sláva savům :), no alespoň jsem se rychle dozvěděl, co je to ten projekt Brazil.) Teď ale pokračuji standardní cestou (pravděpodobně jednou ze dvou) a je to opravdu dobré, občas dokonce i humorné. Ve hře se rychle dostanete k celkem dobrým energetickým zbraním, takže můžete od začátku bez větších obav rozvíjet jenom skill na energetické zbraně. Na druhou stranu, autoři si pohráli i s palnými zbraněmi, a je to hodně poznat. Třeba lovecká puška vytuněná optikou je celkem ultimátní zbraň proti většině nepřátel. Což by měla být, že? Ale třeba útočné pušky jsou extrémně podceněné. Vypadá to, že nemají smysl. No a to je trochu problém, protože když na vás vyběhne tlupa supermutantů v čele s Behemontem, který je snad poprvé v nodobých Falloutech opravdu silný nepřítel, tak ho není čím ustřílet. Lovecká puška je pomalá, automatické zbraně jsou neúčinné, takže vám zbyde jenom Trail carbine, kterou toho Behemonta skutečně ustřílet jde. Trail carbine je ale ve hře vzácné zboží ... . Uvidíme co energetické zbraně, na ně mám zatím malý skill. Parťáci jsou nesmrtelní, a když se to tak celkově vezme, tak bych většinou vůbec nemusel bojovat. Jsou fakt dobří, mám tři, a co se týče boje je každý z nich užitečný asi jako Bone v New Vegas. Pavouci a hadi překvapili. Mapa mi přijde hodně naplněná lokacemi, k nimž se často vážou jednoduché vedlejší úlohy. Takže co by člověk ještě nechtěl? Pokud máte rádi původní fallouty, tak určitě poznáte spoustu odkazů na F1 a F2. No a co mi trochu vadí: Hra se při plnění některých úkolů změní v hektickou FPS, kdy např. konkrétní boj nemá časový limit, ale je použit trik ze starých FPS her, kdy se na vás řítí hromady nepřátel, kterým jsou stále dodávány posily, a to až do dokončení úkolu. Zůstat na místě nemůžete, dřív nebo později by vám došli stimpaky nebo náboje. Útěku do oblasti, kde se ten šílený skript ukončí vám podvědomě brání tupí parťáci hrdinně bojující na stálém místě, takže je v tom masakru musíte nechat a utéct na nějaké místo, kde se úkol (a skript) dokončí. No parťáci potom obživnou, takže o ně nepřijdete. Není to tak hrozné, protože parťákům lze zadávat kolektivní příkazy, ale k Falloutu mi tyto skripty moc nesedí. Nic není dokonalé. V každém případě ve světě Falloutu novinka, něco jako řežby v prvních Call of Duty bych opravdu nečekal . Názor už asi nezměním, je to skvělý mod. |
Autor: | rost [ čtv zář 12, 2019 2:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Za NCR ještě nedohráno, ale vím kam to směřuje, takže jsem si celkem jistý, že toto bude vůbec první Fallout, který zkusím dohrát při příštím hraní za Raidery. |
Autor: | rost [ sob zář 21, 2019 12:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Pokud ještě hráč nehrál New Vegas, tak je asi dobré po dohrání tohoto modu ho vypnout, protože New Vegas začnete na úrovni s kterou jste dokončili New California. Což například v mém případě znamená úroveň 24 a prakticky ihned možnost vyhladit Legii. V new Vegas jsou i nějaké úkoly svázané se starými parťáky, tak uvidíme ... :) |
Autor: | rost [ sob úno 08, 2020 2:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Project Brazil |
Nešlo by název vlákna pozměnit? Třeba dát do závorky za Project Brazil aktuální název modu? Tj. Fallout New California. Název modu se už asi měnit nebude a navíc jde v podstatě o samostatnou dobrou hru ze světa falloutu. Rozehrál jsem tento mod podruhé a měl bych nějaké tipy:
Celkem by mne zajímalo, jeli možné ukončit quest "Save the vault" jiinak než sebevraždou velitele vaultu a sebedestrukcí vaultu. |
Autor: | viky [ ned úno 16, 2020 6:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout New California (Project Brazil) |
Ale jistě, ozvalo se ze sluchátka. :) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |