Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát dub 19, 2024 6:03 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 9:14 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
ignoruj ve photoshopu nastavení profilu monitoru a bude ti to házet správný výsledky

BTW - kde to mám měřit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 9:42 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 25, 2010 6:59 am
Příspěvky: 169
Bydliště: Zwittau
tak to bude problem pac photoshop nepouzivam .-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 12:33 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Swen: Barva kolem pasu je 908c67, dělící uprostřed (kolem pupku) je a3ac91, kolem krku 8c957a. Shrnuto podtrženo jak to vidím já... První má docela znatelný nádech do ,,pískova", druhé už trochu méně, ale v kombinaci s většinou ,,pískova" okolo je to tak akorát. Jen to kolem krku působí rušivě (mělo by to asi pokračovat od a3ac91). Nárameníky a zbroj mají odstín 908c67 což je v pořádku. Tak to tu vidím já.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 8:50 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 15, 2010 8:57 pm
Příspěvky: 43
Tak už to konečně vyšlo :)
Weapon Mods Expanded - WMX
Kód:
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=39651


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 11:40 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Dawe píše:
Tak už to konečně vyšlo :)
Weapon Mods Expanded - WMX
Kód:
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=39651


Citace:
My Weapon Mod Kits (WMK) mod for Fallout 3 was the inspiration for Obsidian's implementation of the weapon modding system in Fallout New Vegas; something which I am quite proud of and flattered by. I like Obsidian's take on it; enough that I wanted to add to it... 'expand' upon it, you might say.

Trochu troufalé prohlášení :D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 10:02 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Tady je důvod, proč lidem často nefunguje NVSE
Citace:
the obsw/fose/nvse team found a pretty neat workaround for the steam encryption problems: They just asked a steam engineer very very nicely to Make Things Work. There's the disadvantage that they're forced to rely on steam to do a part of the heavy lifting now, and they're only supporting the latest patch, (leaving blackouts where nvse doesn't work each time steam pushes a new patch that touches the exe,) but at least they still get to play around with^ fo:nv.

http://timeslip.users.sourceforge.net/

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: sob led 29, 2011 10:50 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1256
Justy píše:
Jo, chápu, že někdo musí mít za každou cenu z Falloutu HALO nebo MGS, ale já přece jen dávám přednost falloutím padesátým létům, a
to i v designech zbraní nebo brnění. Zbraň z prvního screenshotu je například dokonalý příklad toho, co do takového prostředí nepatří.


Soouhlasim, taky moc nemusim když tam cpou G36 atd.... V zbraních se nevyznám, ale není Assault carabnine(All-American) trošku out z těch padesatých let ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 2:08 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Slovo do další pranice?
Jsou schopni vyznači "jedničky a dvojky" pochopit, že do 3D!!! fallouta zbroje jako ninja, čínská a.p. prostě patří? Je to jiný svět, jiná hra se základí chybou - nemělo se to menovat fallout.

A slovo na odlehčení...
Ani jeden z dílů nebyl simulátorem (zaplať pánbů), nějakej ten úlet, a že jich je mraky asi ve všech dílech, pařan RPG s nadhledem promine. Jinak by mu z těch plazmových a laserových zbraní, podpořených příruční atomovkou (hahaha) muselo v bedně prdnout :-) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 2:43 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
he... a já si myslel, že 3D je o přidání rozměru, nikoliv o změně filosofie herního světa. Kruciš... takže až udělají Baldurs Gate, tak to abych se bál, že bude 3D, protože pak tam můžou být i vesmírné lodě ::lol

Tomku, přešlapy se dějí a neděláme z toho bůhvíjakou tragédii, ale tvrdit, že se najednou má ignorovat kánon, páč jde o nový díl (a 3D!!!!... a pro jistotu ještě !!!!!!!!), to je na mě moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 4:25 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Se vším by se dalo souhlasit, jen s tím první "Ne" nikoliv. Playerům nezatíženým koplexem (úmysleně nepíšu mindrákem, i když to tak vypadá) minulých dílů je naprosto jedno, jestli to, či ono ve vykopávkách bylo nebo nebylo. Na průzkumné zbroji "vyrůstali" logicky jí hledají v dílech následných.
Jak sem psal, největší průser je v tom názvu, ten ukradli (a je mi jedno kdo). Když už se tak stalo, je to tak u všeho, museli ke stávajícím nesmyslům jako sou Ghůláci Párači, Nightkini, Stimpaky, Energozbroje atd přidat várku dalších blbostí, jinak by je hráčská veřejnost ukamenovala, že nevymysleli nic novýho. Tohle dilema nemá řešení, i když rozdíl tu je. Neznám playera nových dílů, kterej by nějak moc nadával na implantovaný historický nesmysly, který si klidně mohli odpustit, ale znám plno těch, co nepřijali jedinou novou věc, která v původním nebyla.

Swene, dál vyráběj zbroje, zbraně, inspiruj se klidně hrama, jejichž jména tady padla, ostatně fallout je taky jenom hra a věř, bude-li možnost je někde stáhnout, rád se v nich po Pustině nebo poušti proskočím a bude mi úplně jedno, jestli byly nebo nebyly v prvních dílech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 8:10 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Smejki píše:
takže až udělají Baldurs Gate, tak to abych se bál, že bude 3D, protože pak tam můžou být i vesmírné lodě
vesmírní lidé
(Tiež sa obávam, čím nás herná evolúcia ešte prekvapí.)

Tomku,
v jednom máš pravdu, 3D Fallout už je úplne iná hra, než boli prvé dva diely. Bethesda však názov neukradla, ona ho jednoducho odkúpila od pôvodného vydavateľa a doplnila ho o vlastné nápady, ktoré sa ale od pôvodného koncpetu výrazne odlišujú. Mnohí znalci prvých častí im takéto prekrúcanie a "vylepšovanie" skrátka neodpustili. (patrím k nim aj ja)

Pre zaujímavosť, práve o tomto "rozširovaní" herného konceptu sa nedávno viedla diskusia aj na NMA, do ktorej prispel aj jeden z developerov BIS, ktorý tiež nápady Bethesdy príliš neschvaľuje. Diskutovalo sa o vzniku ghoulov:

| ČTI
Jesse Heinig, BIS Developer píše:

Notably, Fallout (as a franchise) has a lot of post facto development. The whole notion of the Vaults-as-experiments was largely introduced in Fallout 2, after all. If Fallout says that ghouls were products of huge overexposure to radiation, Fallout 2 hints that maybe some FEV is involved, and Fallout 3 says that there is also a mysterious X-factor (which is how they get the Lesser Rad Orb power, I guess), it's quite possibly just another case of post facto design: "No, wait, you thought it was this, but it's actually this other thing!"

I have a strong suspicion that FEV was not central to the ghouls in FO1, and here's why: FEV is an important plot point; the dip that the Master uses to create Super Mutants is a type of FEV cocktail. If FEV is that central to the story, then having another group that's FEV-affected -- the ghouls -- would mean that this connection should be somehow important. Dramatically, you can't just drop in a group that has some sort of tie to the central "prime mover" of the story's villains and then fail to explore it. I don't recall ever seeing any cut documentation for design of ghouls that would talk about FEV or their connection to the whole evolutionary project -- even as a failure or unintended side-effect -- which means that when the ghouls were first conceptualized, they probably didn't have an FEV connection. Instead, the importance of the ghouls is partly symbolic (as a prior poster pointed out, they show the burned-out remnants of humanity living among the burned-out remnants of the world) and partly as a moral dilemma for players who are given the choice to steal the source of the ghouls' fresh water and thereby placed in the position of pitting the interests of the home (Vault 13) community versus the community of "subhumans and monsters." The ghouls can stand on their own in that regard -- and the fact that they have a society shows that they are a self-contained story element; in a sense, ghouls are like the ultimate victims in Fallout: They are always getting a raw deal, first from flesh-rotting ghoulification, but then from Super Mutants, "smoothskins," even the damn trees. If FEV were responsible for ghoulification, then, it would be important to explore this plot thread. Since it was never explored, even in any design doc that I remember reading . . . probably wasn't an initial impetus.

That doesn't make it any less valid now, of course, if you can find an interesting way to tell a story about it while retaining internal consistency (in the same way that Zelazny does in his Amber novels, where it seems that every few chapters he turns your expectations of the world upside down while still retaining his own consistency).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 9:48 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1256
Tomek píše:
Se vším by se dalo souhlasit, jen s tím první "Ne" nikoliv. Playerům nezatíženým koplexem (úmysleně nepíšu mindrákem, i když to tak vypadá) minulých dílů je naprosto jedno, jestli to, či ono ve vykopávkách bylo nebo nebylo. Na průzkumné zbroji "vyrůstali" logicky jí hledají v dílech následných.
Jak sem psal, největší průser je v tom názvu, ten ukradli (a je mi jedno kdo). Když už se tak stalo, je to tak u všeho, museli ke stávajícím nesmyslům jako sou Ghůláci Párači, Nightkini, Stimpaky, Energozbroje atd přidat várku dalších blbostí, jinak by je hráčská veřejnost ukamenovala, že nevymysleli nic novýho. Tohle dilema nemá řešení, i když rozdíl tu je. Neznám playera nových dílů, kterej by nějak moc nadával na implantovaný historický nesmysly, který si klidně mohli odpustit, ale znám plno těch, co nepřijali jedinou novou věc, která v původním nebyla.

Swene, dál vyráběj zbroje, zbraně, inspiruj se klidně hrama, jejichž jména tady padla, ostatně fallout je taky jenom hra a věř, bude-li možnost je někde stáhnout, rád se v nich po Pustině nebo poušti proskočím a bude mi úplně jedno, jestli byly nebo nebyly v prvních dílech.


FNV byl komunitou přijatej podle mne dost kladně a to se tam oběvilo spoustu nových prvků (třeba jsem od nikoho neslyšel negativní ohlasy ohledně toho, že tam běhá 100 centurionů s částmi energozbrojí na sobě - přitom by si člověk myslel, že je to vzácnost) ... Jako hráč, který si fallout 3 (spousta prvků je v podání Bethesdy fajn) užíval vlastním způsobem, musim říct, že Chinese stealth armor je prostě po designově stránce ve Falloutech kravina. To, že po světě můžeš (obrazně) běhat v neviditelný zbroji se mi fakt nezdá. (Asi Bethesda tý době hráli Crisis). Je docelá těžké vymyslet pro Číňany něco co by je ve Falloutím univerzu odlišovalo. Vzhledem k tomu, že čínská armáda a komunismus (Fašismus už tam byl) je dost nevyčerpaný prvek ve Falloutech... Očekávám, že by se v příštích dílech mohla čínská kultura oběvit, ale přes Chinese stealth armor cesta fakt nevede...

Swen von Walhallion: Tvoř dál, třeba někde jinde úspěchu dosáhneš. Mně si ale získáš přes Art deco (možná Futurismus) a padesátý léta :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 10:18 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Smejki píše:
Kruciš... takže až udělají Baldurs Gate, tak to abych se bál, že bude 3D, protože pak tam můžou být i vesmírné lodě ::lol


Mimo hru - neudělají, neplánuje se, série je zakončena v ToB. Ztráta licence AD&D (jíž mám dojem drží Atari) byla v podstatě jen zdobným náhrobním kamenem.

Hej, vlastně mám štěstí! MOJE oblíbená série skončila, než někdo stihl její mrtvolu rozřezat, orgány prodat a zbytky uchované v septiku prodávat pod logem Bethesda (Zenimax) ::kawaii

EDIT: Amaroun - jasněže hráli Crysis. A když dělali Point Lookout, tak zřejmě hráli Redneck Rampage (což by vysvětlovalo tu vzniknuvší odpornost) a sledovali Hory mají oči. Vždyť už v Oblivionu kopírovali jak zjednaní - viz. gondorské brnění alias brnění stráží, gondorský strom na vchodu do každé ruiny, oblečení alá Gandalf Bílý atd., etc., atp.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 10:47 am 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: pát dub 16, 2010 6:58 am
Příspěvky: 133
Bydliště: To byste chtěli vědět, co?!
Trochu jste to tu zapráskali, nezdá se vám? Taky nejsem odvázaný z F3, ale nemusím to tahat všude.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mod pokrocila pruzkumnicka zbroj
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 1:48 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Carlos píše:
Smejki píše:
Kruciš... takže až udělají Baldurs Gate, tak to abych se bál, že bude 3D, protože pak tam můžou být i vesmírné lodě ::lol


Mimo hru - neudělají, neplánuje se, série je zakončena v ToB. Ztráta licence AD&D (jíž mám dojem drží Atari) byla v podstatě jen zdobným náhrobním kamenem.
nezapomeň, že design dokumenty BG3 má stále v rukách IPLY. Jestli se dostane k penězům, nebude pro ně problém zakoupit ADaD licenci a navázat na vývoj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny