Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát dub 19, 2024 1:54 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 8:19 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
toudi_sk píše:
Amaroun píše:
tudíž že se někdo pustí do něčeho zajímavějšího než je nude mod :x

na nude mod mi nešahaj (nie žeby som ho používal), ale je dosť gayné, ak člena prašných gangstrov oblečeného v bandalíre cez holé prsia a kraťasoch vyzlečiem do t-shirtu a slipov ::fuck

Ne že by na tom nějak záleželo...Máš ty mrtvoly nechat na pokoji a ne jim lozit do spoďárů ::fuck Stejně ty jejich zbroje neutáhneš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 9:34 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11645
čím viac predáš/ kúpiš, tým viac majú potom obchodníci peňazí, nikdy som nemal s prašulami problém ako niektorí, čo len od každého obchodníka cucajú prachy ::fuck

a tu ide o princíp, ak teda vieš, čo to je

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 9:35 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1256
Jen taková technická: Kdo tady zavedl přirovnání gayné? nikde jinde jsem to neslyšel, a tady to používá hodně lidí :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 9:36 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
ano ::knez


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 9:54 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Amaroun píše:
.. jsem očekával že FNV přitáhne naročnější hráče a tudíž, že se někdo pustí do něčeho zajímavějšího ..

Ono to bude tak, že náročnejší hráči si k FNV iba odskočili a po odohraní sa opäť vracajú k moddingu FO1/FO2. :P
(skôr si ale myslím, že skúsení modderi vyčkávajú, až bude hra kompletne opatchovaná a dokončená, aby nemuseli mody neustále upravovať a prerábať.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 10:03 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1256
To mne taky napadlo, že čekaj na patche (samozřejmě dvě vteřiny na to co jsem to odeslal :-D )... Vracet se k F1/F2 moddingu? pche
To je jako vracet se na archeologický naleziště.. Nic ve zlym - příjemný místo.. ale dřív než nečo dokončej většího... stanou se s nich vykopávky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 1:10 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Amaroun píše:
To mne taky napadlo, že čekaj na patche (samozřejmě dvě vteřiny na to co jsem to odeslal :-D )... Vracet se k F1/F2 moddingu? pche
To je jako vracet se na archeologický naleziště.. Nic ve zlym - příjemný místo.. ale dřív než nečo dokončej většího... stanou se s nich vykopávky.

Já si rád počkám na něco většího postaveného na základně FoNV. Pokud vím, pro Fo3 nevznikl ani jeden příběhový mod, o které by se mělo cenu tady bavit. Myslíš, že vytvoření modu velikosti Ressu nebo BGE dá v GECKu méně práce?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 2:27 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Amaroun píše:
To je jako vracet se na archeologický naleziště..

Kdeže. Vhodnejšie prirovnanie je nadšená údržba spoľahlivého veterána. :-)
Carrera z roku 1973 je nádherný a technicky precízny originál; model z roku 2003 je už len bezduchá kópia. Síce rýchlejšia, lesklejšia a plná elektroniky, no už to nemá to správne kúzlo. :wink:

JaW píše:
Já si rád počkám na něco většího postaveného na základně FoNV.

Hm, myslíš nejakú modifikáciu pre staré Fallouty, postavenú na príbehu, postavách a udalostiach z FoNV?
Alebo niečo z pôvodných Falloutov prenesené do FoNV v podobe modu?
(Ak ide o mňa, privítal by som skôr tú prvú možnosť, je to veľmi dobrý nápad.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 2:37 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1256
JaW píše:
Já si rád počkám na něco většího postaveného na základně FoNV. Pokud vím, pro Fo3 nevznikl ani jeden příběhový mod, o které by se mělo cenu tady bavit. Myslíš, že vytvoření modu velikosti Ressu nebo BGE dá v GECKu méně práce?

Tak to já taky si rád počkám... Jen mne překvapilo, že jsou tam pořád módy typu: Krabice v poušti se všema zbraněma co jsou ve hře atd...
To teda nevim... Můžu posuzovat F2 móding jenom s novinek tady na webu a s diskuze o tom jak je F2 kód naročný (nikdy jsem se o to nějak zvlášť nezajímal)... Ale tak třeba na vytváření interieru i exterieru bude v gecku potřeba míň práce s toho co jsem se tak lehce zajímal.. co se pak týče scriptování úkolu to asi zas takový rozdíl nebude... Zaleží ale asi na spoustě věcí jako jestli si autoři budou chtít hrát s 3dmaxem (+photoshop) a vytvářet spousty nových objektu a modelů (prostě věcí). :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 3:29 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Nové modely a objekty jsou to poslední. Nejdůležitější budou dialogy, scripty a gamedesign, takže v podstatě ta samá porce práce jako u modů postavených na Fo2 enginu. Už teď můžu říct, že buďto nic velkého nevyjde a nebo vyjde, ale pár let si počkáme na dokončení.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 3:39 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
valcik píše:
JaW píše:
Já si rád počkám na něco většího postaveného na základně FoNV.

Hm, myslíš nejakú modifikáciu pre staré Fallouty, postavenú na príbehu, postavách a udalostiach z FoNV?
Alebo niečo z pôvodných Falloutov prenesené do FoNV v podobe modu?
(Ak ide o mňa, privítal by som skôr tú prvú možnosť, je to veľmi dobrý nápad.)

ne, myslel jsem postaveného na enginu FoNV.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 9:51 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 15, 2010 8:57 pm
Příspěvky: 43
Vypadá zajímavě
Fallout New Vegas Redesigned
Kód:
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=39218


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 11:52 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pon lis 15, 2010 4:10 pm
Příspěvky: 12
Zdravím měl bych takový dotaz ohledně modů .Jestli mod :Level Cap 100 je schodný z češtinou nebo na ní nefunguje a změní jí do angličtiny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 12:09 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 08, 2009 2:20 pm
Příspěvky: 110
Bydliště: EU
kapitán karotka píše:
Zdravím měl bych takový dotaz ohledně modů .Jestli mod :Level Cap 100 je schodný z češtinou nebo na ní nefunguje a změní jí do angličtiny.

Kludne ho použi, čeština beží aj potom :wink:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 8:56 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 25, 2010 6:59 am
Příspěvky: 169
Bydliště: Zwittau
btw takova blba otazka
Fakt hustej obrázek!
jakou t ma u vas barvu me jeden monitor (na notasu) tvrdi ze to je svetle seda s lehkym nadechem do piskova (coz byl zamer) a kdyz pripojim normalni 22" tak to tvrdi ze je to regulerni piskova (coz zamer nebyl...) tak by me zajimalo kterej ma pravdu abych mohl bud pokracovat nebo zase zacit odznova ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny