Forum Vaultu Šílené Brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Modding FNV (všeobecná diskuze)
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=40&t=1408
Stránka 1 z 15

Autor:  Say [Bot] [ sob říj 23, 2010 10:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Modding FNV (všeobecná diskuze)

Tohle téma nabízí prostor k diskuzi kolem moddingu Falloutu New Vegas.

Dodržujte, prosím, >>PRAVIDLA této sekce<<!

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 1:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Hm, já teda ne. Nebo alespoň ne v kombinaci RPG\FPS. To si pak můžu střílet do stropu a vyjde to prakticky nastejno. Nedělá mi to vůbec radost - ono když se proplížíš hotelem plným uprchlých vězňů, poctivě schováváš všechna těla apod. a potom, když přijde jeden z posledních zástělů, místo hlavy, kterou máš v hledáčku, trefíš lustr tři metry nad protivníkem (a to samé se stane, i když k němu nakráčím podstatně blíž - to mě vedlo k zamyšlení, jestli náhodou ten lustr nějaký galakticky silný elektromagnet).
Nesedí mi to, a to tak že vůbec.

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 1:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Netvrdím, že každá rána jde mimo - ale minimálně headshot by měl být daleko smrtelněší a alespoň ve chvílích, kdy mě nepřítel nevidí, bych se měl trefovat stoprocentně. Syndrom sedící kachny se zkrátka projevit musí!

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 1:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Tak klidový postoj by se měl obecně projevit, že jo. Ale snažil jsem se svůj požadavek držet při zemi tím, že stojící nepřítel, který o mě neví, by měl být jasná trefa (nebo alespoň trefa, kdy bez ohledu na skill, je možnost selhání minimální - třeba v závislosti na štěstí či stavu zbraně).

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 2:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Justy: Nechápu, v čem se tedy rozcházíme. Tohle je i můj názor. Vždyť jsem úplně poprvé napsal (a i ve svých dojmech), že když přesně mířím na hlavu a oponent stojí, tak prostě musím zasáhnout. A ne aby byla přesnost samotná ovlivňována skillem (což je můj dojem a jsem si jím jistý - v Unreal Tournamentu mám se snajperkou nastříleno opravdu hodně a vím, kdy mířím přesně). Kdyby minul druhý zásah, pochopím to. Ale ten první prostě MUSÍ jít přesně, pokud přesně mířím.

Další, co jsem napsal byly faktory, které by ovlivňovat přesnost alternativně mohly, aby to neobtěžovalo hráče jako (podle mě) současný stav velkého vlivu hodnoty skillu na přesnost samotnou. Ideálně by měly statistiky ve skillu rozhodovat na delší vzdálenost danou dostřelem zbraně. Nebo nesouhlasíš?

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 2:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Střílel, byť, poměrně logicky, ne tolikrát jako ty.

I tak to ale podle mě není odpověď při střelbě na 3 (slovy tři!) metry. Každý trefí člověka na tři metry, i když mačká spoušť palcem nohy.

No dobře, možná může minout, ale taková možnost by měla být opravdu minimální!

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 2:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Aha, to bude možná kámen úrazu. Netrefím zpravidla, pokud soupeř klečí. Ale, to by se nestávalo i v interiéru, ne?

Pravdu máš s tím silencerem - to se netrefím ve většině případů, ale chápu to. Zkusím využít jinou zbraň v současnosti používám jen 10mm.

Tak mě napadá, že čistě gameplayové mody z F3 by mohly fungovat i na F:NV, ne? Mám někdo mod, který maximalizoval headshoty jak na hráčově straně, tak na protivníkově.

Autor:  Smejki [ úte říj 26, 2010 3:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Carlos píše:
Netvrdím, že každá rána jde mimo - ale minimálně headshot by měl být daleko smrtelněší a alespoň ve chvílích, kdy mě nepřítel nevidí, bych se měl trefovat stoprocentně. Syndrom sedící kachny se zkrátka projevit musí!
smrtelné headshoty byly umírněné právě kvůli tomu, co předváděl F3

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 7:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Smejki píše:
Carlos píše:
Netvrdím, že každá rána jde mimo - ale minimálně headshot by měl být daleko smrtelněší a alespoň ve chvílích, kdy mě nepřítel nevidí, bych se měl trefovat stoprocentně. Syndrom sedící kachny se zkrátka projevit musí!
smrtelné headshoty byly umírněné právě kvůli tomu, co předváděl F3


To je teda docela ironie, protože já jsem si ještě dodatečně stáhl mod, který upravil headshoty jak na hráčské tak na ostatních postavách takovým způsobem, že headshot se rovnal prakticky vždy smrti. V otevřeném prostranství to bylo fajn.

Autor:  Say [Bot] [ úte říj 26, 2010 7:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Carlos píše:
To je teda docela ironie, protože já jsem si ještě dodatečně stáhl mod, který upravil headshoty jak na hráčské tak na ostatních postavách takovým způsobem, že headshot se rovnal prakticky vždy smrti. V otevřeném prostranství to bylo fajn.

A přesně někde tady škodí FPS Falloutu, např.

Autor:  Gandi1 [ úte říj 26, 2010 7:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding (všeobecná diskuze)

F3 dovedla, krasne simulovat strhavani spouste :D . (Teda bylo to strhavani mysi, ale vysledek stejny) U FNV jsem si toho nevsiml nebo spis umim strilet z mysi. :-)

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 8:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Say [Bot] píše:
Carlos píše:
To je teda docela ironie, protože já jsem si ještě dodatečně stáhl mod, který upravil headshoty jak na hráčské tak na ostatních postavách takovým způsobem, že headshot se rovnal prakticky vždy smrti. V otevřeném prostranství to bylo fajn.

A přesně někde tady škodí FPS Falloutu, např.


Jsem toho názoru, že když už mířím v FPS stylu, chci podle toho taky výsledky. Rána do hlavy prostě vyřadí vždycky z boje, pokud teda rána jen neškrábne - a těžko mi někdo vysvětlí, že zásah do hlavy škrábne v drtivé většině případů. V tomhle se zkrátka neshodnem.

Autor:  Smejki [ úte říj 26, 2010 8:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding (všeobecná diskuze)

Hra není simulací reality, ledaže by byla simulátor. Tyhle mechanismy jsou klíčové pro vyváženost. Já se tedy do hlavy už takto většinou trefuji, kdyby každý zásah znamenal smrt, výzva veškerých soubojů by byla ta tam

Autor:  Carlos [ úte říj 26, 2010 8:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding (všeobecná diskuze)

Pokud to platí i opačně, tak ne nutně. I díky tomu, že se nepřátelé vyskytují převážně v přesile. Když se posílí na obtížnosti, tak to taky dost umí využít.
Na druhou stranu pro filuty, co si stoupnou doprostřed palby a jen míří (směšně a pomalu) na hlavy, je to samozřejmě zjednodušení jak prase.
Nicméně ten mód byl dobrej obzvlášť v kombinaci s modem Zombie Apocalypse, který se stal mojí nálepkou za Left 4 Dead a později i jediný důvod, proč hrát F3.

Autor:  valcik [ stř říj 27, 2010 5:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Justy píše:
Ve F1 a F2 taky headshot nebyl nic ultimátního..

S vysokým zbraňovým skillom, so šťastím väčším ako 6 a s perkom Better Criticals, boli zásahy do hlavy (obzvlášť do oka) smrtonosné. Momentálne mi takto vo F2 padá "Instant Death" približne pri jednom výstrele z piatich.

To je však vedľajšie, na NMA som si všimol link so zoznamom modov, ktoré pridávajú do FNV pôvodné fallouťácke zbrane:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... 539#824539

(ak to sem nepatrí, pokojne to celé zmáznite)

Stránka 1 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]