Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Modding FNV (všeobecná diskuze)
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=40&t=1408
Stránka 11 z 15

Autor:  JaW [ čtv úno 17, 2011 4:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Say [Bot] píše:
JaWe, o co ti jde? Stačí se podívat na tvoji reakci, která je tak trošku mimo...

O co jde tobě? O které reakci to mluvíš? Na co reaguješ?

Say [Bot] píše:
VŠB kolem Falloutů převážně mele. Výsledek? Všechno je gayné. A to pomíjím stránku formy.

A toto je co za prohlášení? Jasně, že VŠB kolem Falloutů mele, když je to informační server, ty hlavo.
Co je gayné? Proč se vyjadřuješ jako trotl a nenapíšeš něco k věci?

Autor:  Say [Bot] [ čtv úno 17, 2011 4:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

JaW píše:
Co je gayné? Proč se vyjadřuješ jako trotl a nenapíšeš něco k věci?

Já se ptal první, jestli jsi to nepochopil. Semtex tu vypíše téma, které by se dalo slušně rozebrat a ty to shrneš třemi naprosto zcestnými větami...

Autor:  JaW [ čtv úno 17, 2011 5:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Say [Bot] píše:
JaW píše:
Co je gayné? Proč se vyjadřuješ jako trotl a nenapíšeš něco k věci?

Já se ptal první, jestli jsi to nepochopil. Semtex tu vypíše téma, které by se dalo slušně rozebrat a ty to shrneš třemi naprosto zcestnými větami...

Pokud vím, tak se tady začal diskutovat Fallout 1/2 versus Fail3/FoNV modding, tak nevím co na mém příspěvku nechápeš.

Začal jsem se tady bavit o opravdovém moddingu (vytváření nových příběhů, úplných konverzí) a ne o změně jednoho či dvou čísel v GECK editoru. Je vidět, že sem ti stoupl na kuří oko (protože přesně tohle ty moddingem nazýváš a taky ho děláš), když jsi tak agresivně vyjel. Jestli jsem se dotkl tvého moddařsko ega, tak sorry.

Semtexův výpis všech druhů pluginů podle obtížnosti byl pěkný, ale úplně zbytečný a u této diskuze úplně mimo.

Autor:  Say [Bot] [ čtv úno 17, 2011 5:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

A opět věnuješ svoje úsilí k urážení ostatních a ,,obhajování" vlastního patentu na pravdu, místo toho, aby konečně konstruktivně odpověděl k tématu. I na tohle Semtex tak trošku ohledně VŠB narážel a vlastně mu teď dáváš za pravdu.

Jestli k tématu nemáš co říct, nenamáhej se. Díky.

Autor:  JaW [ čtv úno 17, 2011 5:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Say [Bot] píše:
A opět věnuješ svoje úsilí k urážení ostatních a ,,obhajování" vlastního patentu na pravdu, místo toho, aby konečně konstruktivně odpověděl k tématu. I na tohle Semtex tak trošku ohledně VŠB narážel a vlastně mu teď dáváš za pravdu.

Pokud jsem urazil někoho jiného kromě tebe, tak se omlouvám.
Na osobní notu jsi začal hrát první. Je to jednoduché. Na akci musíš čekat reakci.
A teď se vraťme k tématu.

Autor:  valcik [ čtv úno 17, 2011 6:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Saybote,
buďme objektívni, Semtex píše rovnako všeobecne, ako aj všetci ostatní. Bežná diskusia. Okrem toho, s osobnými poznámkami vyrukoval ako prvý práve on. Kašlať na to ale, hehe, to sú tý ynternety! ;)
Nápad s použitím poviedok, ako námetu pre modifikáciu, je naozaj veľmi zaujímavý. Prečo ale hneď písať o premárnenej generácii, či potenciále? Poviedky tu zostávajú i naďalej a rovnako dobre môžu poslúžiť aj ako základ pri moddingu FoNV, nie sú predsa pevne previazané so starými Falloutami. (Treba len v rámci slušnosti osloviť autora, aby sa k použitiu vyjadril.)

Autor:  Amaroun [ čtv úno 17, 2011 8:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Semtex píše:
Tvorba príbehu totiž rozhodne nie je to nič jednoduché - na VŠB je celkom pekná a pomerne rozsiahla zbierka odhadom ku trom stovkám príbehov od desiatok autorov.
Koľko z týchto príbehov môže podľa Vás poslúžiť ako základ pre tvorbu pluginu s hernou dobou aspoň 10-15 hodín? Prečital som ich len zopár (je to typografický des), ale ako "základ" nevyhovoval zatiaľ ani jeden...
Alebo ešte inak - koľko je medzi nimi takých, ktoré by boli použiteľné ako základ nejakej modifikácie pre pôvodné Fallout1/2?


Napady by určitě byli.... Napadlo mne, že špatný by nebylo udělat něco kolem Palm springs (ráj boháčů), který ani v jedněch falloutech neni a přitom je to jeden s hlavních míst Kalifornie ( Vault pro bohaté lidi?)... docela nedaleko je Mexická hranice... Komunistické myšlenky zde ještě nebyli zcela použity. Nějaký komunistický- latinskoamerický státeček vs NCR ... V NCR by se dal slušně použít McCarthysmus ( pokud někdo nezná, doporučuju good night and good luck).. Jen tak fantazíruju ::rofl Podle mne je horší vůbec se dokopat něco stvořit

Autor:  JaW [ čtv úno 17, 2011 10:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Zeptejte se Ještěra nebo Ratmana, kolik procentuálně zabere vytvoření příběhu a na druhé straně jeho aplikování do hry. Povídka může být ve výsledku jen velmi hrubá kostra, pro vytvoření modifikace. Naprosté minimum. A obyčejná povídka má opravdu hodně daleko od design dokumentu, který je potřeba k vytvoření hry, viz Van Buren design dokumenty:http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir=fallout3&id=van_buren

Autor:  Smejki [ čtv úno 17, 2011 11:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Amaroun píše:
( Vault pro bohaté lidi?)
Tenpenny Tower tě svou propracovanou filosofií nedostal? :D

Autor:  Amaroun [ pát úno 18, 2011 2:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Smejki píše:
Amaroun píše:
( Vault pro bohaté lidi?)
Tenpenny Tower tě svou propracovanou filosofií nedostal? :D

Jj Ta byla užasná :-D ... Ani nebylo vysvětlený co tam ty lidi dělali :-D

Autor:  Smejki [ pát úno 18, 2011 3:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

byli bohatí! bohatí, krutí a bezohlední!

Autor:  Amaroun [ ned úno 27, 2011 10:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=40266

Nezkoušel to někdo ?
Citace:
Description:
===============
There's a new Colonel stationed at Camp McCarran, and he needs your help. With the Legion encroaching from the East and NCR patrols being sacked regularly,
the NCR is in need of a damn good mercenary. Should you choose to help this Colonel, you will embark on an engaging, original quest, including several hours
of gameplay, new weapons, and new experiences. You will encounter both old and new foes, and a weapon of mass destruction with the potential to scar the Mojave forever.

This is my third quest mod for the Fallout Universe. This quest is heavy on combat and light on puzzles.


EDbySAY: Doplň si název modifikace, ať víme, na co klikáme.

Autor:  Amaroun [ pon bře 07, 2011 9:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Tenhle quest vypadá zajímavě
Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=37172

Citace:
s with my Fallout 3 mods, Tales from the Burning Sands will be heavy on notes, characters, stories, and puzzles, and light on combat.

Autor:  JaW [ pon bře 07, 2011 9:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modding FNV (všeobecná diskuze)

Amaroun píše:
Tenhle quest vypadá zajímavě
Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=37172

Citace:
s with my Fallout 3 mods, Tales from the Burning Sands will be heavy on notes, characters, stories, and puzzles, and light on combat.

Mody od tohoto autora jsem měl ve svém Failout 3 VŠB Approoved packu. Hrál jsem z nich dva - A Note Easily Missed a An Evening With Mister Manchester. Výborné adventury, akorát by k sobě potřeboval nějakého grafika, protože některé věci, co přidával, vypadají trochu mimo.
Autor je trošku blázen a podle toho ty rébusy ve hře taky vypadají :D

Autor:  Olin [ úte bře 08, 2011 6:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Doporučte nám modifikace, které používáte

No vim že tady to neni pro dotazy na Mody ale je to dost duležitý.
Dá se to použít na origo verzi na steam ? Nerad bych dostal perma ban

Stránka 11 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]