Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte bře 19, 2024 7:40 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 152 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: sob říj 23, 2010 10:07 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Tady máte, po důkladném použití talčítka Obrázek Hledat a pročtení pravidel, prostor k dotazu.

Většinu, ne-li veškeré módy, najdete na stránkách ::arrow http://newvegasnexus.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 9:01 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Smejki a ostatní oldskůleři mě asi ukamenují, ale existuje nějaký mod, který by donutil zbraně při míření, aby se chovaly jako ve střílečce? Docela chápu, že ze samopalu to lítá všude možně, ale prostě nepřenesu přes srdce, že když na tři metry se zaplým mířením mám zacíleno na hlavu, trefím zeď o dva metry vlevo od cíle. Je to přinejmenším smutné.

Mimochodem - když zvednu obtížnost, zvýší se účinnost i mých zbraní nebo je taky zapotřebí mod? Nepřátelé způsobují vcelku kvalitní škodu a jsou o trochu víc výzvou než ve Falloutu 3, ale náboj je pro mě náboj a když jde do odkryté části těla, měl by podle mě způsobit větší škodu bez ohledu na typ munice.

Jo a taky bych potřeboval nějaký VATS disabler, občas mě to totiž svádí k jeho zapnutí a od F3 se podle mě nezměnilo až tolik, abych to nepovažoval za cheat.

EDIT: A přesuňte tenhle dotaz prosím do 'Hledají se mody' nevšiml jsem si toho topiče.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 6:23 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Carlos:

VATS disabled
Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35063


Zpřesnění (/zmenšení rozptylu) zbraní zatím není, ale časem se určitě objeví.

Příště teoretické dotazy sem. Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: pát říj 29, 2010 2:09 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pon lis 02, 2009 4:36 pm
Příspěvky: 55
tak už jsem zkusil 3 různé bullet-time mody a ani jeden nejde nabindovat na klávesu (nepočítám itemy co můžu dát pod čísla jako zbraň), kdyby ste někdo o nějakém věděli, uvítám.

EDbySAY: Nemožné. Do budoucna s tím nepočítej. Znamenalo by to zásah do exe. Item na klávesu je nejlepším řešením.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: sob říj 30, 2010 2:27 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Hledam mod, ktery by nejak vytvoril toleranci mireni pri boji tvari v tvar. Uz od trojky protivnici uplatnuji frustrujici taktiku klekani, couvani apod.
Rad bych alespon s rostoucim skillem zasahoval s vetsi jistotou. Jde mi jen o lidske protivniky. Netusim, pod cim bych to mohl najit.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: sob říj 30, 2010 9:07 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pon lis 02, 2009 4:36 pm
Příspěvky: 55
moonfear píše:
tak už jsem zkusil 3 různé bullet-time mody a ani jeden nejde nabindovat na klávesu (nepočítám itemy co můžu dát pod čísla jako zbraň), kdyby ste někdo o nějakém věděli, uvítám.

EDbySAY: Nemožné. Do budoucna s tím nepočítej. Znamenalo by to zásah do exe. Item na klávesu je nejlepším řešením.


vzhledem k tomu, že ve trojce to jde bez problémů, nevěřím, že ve FNV to nejde když používá stejný engine, asi je ještě brzo to hledat, tak si počkám no. Modů co používají item je dost, ale u těch netuším jak je nabindovat na jinou klávesu než 1-9, a navíc i když je nabinduju an číslo tak se chovají "divně"

Hmmm, tak začínám tak nějak tušit, jestlipak neměl náhodou zrovna tuhle fičuru na starosti FOSE...

AD míření do xichtu - včera sem prošel celý nexus a narazil jsem akurát na mody rušící autoaim, zblízka to většinou řeším vatsem, protože ty smrady trefit je něco na moje nervy :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: sob říj 30, 2010 10:01 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2009 6:39 pm
Příspěvky: 361
Není nějaký mód, který by přeskočil trochu času při opravování věcí, jedení nebo čtení knih a časopisů? Já vím, že je to blbost, tohle řešit, ale jsem hold perfekcionalista a nedokážu přenést přes srdce, že si přečtu celou knihu a uběhne sotva minuta...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 12:43 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 31, 2010 12:22 pm
Příspěvky: 12
Hledám nějaký mód na výši zátek obchodníků nebo na obnovení jejich hotovosti (třeba za den). Teď zrovna nemůžu nikomu nic prodat, prootže nikdo nemá zátky....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 12:51 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Progresor píše:
Hledám nějaký mód na výši zátek obchodníků nebo na obnovení jejich hotovosti (třeba za den). Teď zrovna nemůžu nikomu nic prodat, prootže nikdo nemá zátky....

ulož to do bedny :wink:

jak koukám, zatím nic není


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 12:56 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
maník v karmínové karavaně má taky u sebe cca 13 000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 1:00 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pon lis 02, 2009 4:36 pm
Příspěvky: 55
Progresor píše:
Hledám nějaký mód na výši zátek obchodníků nebo na obnovení jejich hotovosti (třeba za den). Teď zrovna nemůžu nikomu nic prodat, prootže nikdo nemá zátky....


používám
Rich Traders
Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35405


Naposledy upravil moonfear dne ned říj 31, 2010 4:04 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 3:50 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2009 6:39 pm
Příspěvky: 361
Justy píše:
Jestli ti to dělá takový problém, tak co zmáčknout "T" a počkat dobu, kterou uznáš za vhodnou? :-)

To dělám, ale příjde mi dost neadekvátní, abych jedl hodinu... Lepší by bylo, kdyby uskočilo automaticky nějakých 15 minut...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 5:31 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 31, 2010 12:22 pm
Příspěvky: 12
moonfear píše:
Progresor píše:
Hledám nějaký mód na výši zátek obchodníků nebo na obnovení jejich hotovosti (třeba za den). Teď zrovna nemůžu nikomu nic prodat, prootže nikdo nemá zátky....


používám
Rich Traders
Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35405


Díky, přesně tohle jsem potřeboval! Já jsem teprve na začátku a prodávám jenom v Goodsprings, Primmu a Mohavské stanici a tam mají všichni jaksi hluboko do kapsy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 6:42 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned srp 09, 2009 8:26 pm
Příspěvky: 53
Trošku nechápu tu obtížnost a jak to souvisí se statistikama. Totiž když míříte nebo střílíte z boku, tak na malé urovni těch zbraní se stejně trefujete kolem zaměřovacího kříže. Nějak mi chybí plugin z Fallout 3, kde při nižších bodech do skillu kůlky lítaly ve větším okruhu a taky to upravilo dmg závislý na aktuálních bodech v dovednostech (jako ve F1 a F2). VATS se snažím používat, co nejméně, ale nelíbi se mi, že když se 5x strefím pistolí do hlavy, tak nepřítel není ještě mrtvej . Existuje mod better headshost, ale ten hru neupravuje z hlediska statistik.

Doporučili byste prosím nějakej mod, kterej zvyšuje rozptyl výstřelů a upravuje dmg zbraní závisle na dovednostech a zásahy do určitých částí těla?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 7:44 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Wolfik píše:
Trošku nechápu tu obtížnost a jak to souvisí se statistikama. Totiž když míříte nebo střílíte z boku, tak na malé urovni těch zbraní se stejně trefujete kolem zaměřovacího kříže. Nějak mi chybí plugin z Fallout 3, kde při nižších bodech do skillu kůlky lítaly ve větším okruhu a taky to upravilo dmg závislý na aktuálních bodech v dovednostech (jako ve F1 a F2). VATS se snažím používat, co nejméně, ale nelíbi se mi, že když se 5x strefím pistolí do hlavy, tak nepřítel není ještě mrtvej . Existuje mod better headshost, ale ten hru neupravuje z hlediska statistik.

Doporučili byste prosím nějakej mod, kterej zvyšuje rozptyl výstřelů a upravuje dmg zbraní závisle na dovednostech a zásahy do určitých částí těla?


Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.

Extrahuj do složky Data a potvrď v Mod Manageru (nebo Launcheru).

Příloha:
Increase Skill Damage.rar


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 152 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny