Wolfik píše:
Trošku nechápu tu obtížnost a jak to souvisí se statistikama. Totiž když míříte nebo střílíte z boku, tak na malé urovni těch zbraní se stejně trefujete kolem zaměřovacího kříže. Nějak mi chybí plugin z Fallout 3, kde při nižších bodech do skillu kůlky lítaly ve větším okruhu a taky to upravilo dmg závislý na aktuálních bodech v dovednostech (jako ve F1 a F2). VATS se snažím používat, co nejméně, ale nelíbi se mi, že když se 5x strefím pistolí do hlavy, tak nepřítel není ještě mrtvej . Existuje mod better headshost, ale ten hru neupravuje z hlediska statistik.
Doporučili byste prosím nějakej mod, kterej zvyšuje rozptyl výstřelů a upravuje dmg zbraní závisle na dovednostech a zásahy do určitých částí těla?
Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.
Extrahuj do složky Data a potvrď v Mod Manageru (nebo Launcheru).
Příloha:
Increase Skill Damage.rar
Sayi, ty jsi geniální! Hned jak budu hrát za postavu - střelce, okamžitě vyzkouším!