Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 9:14 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 152 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 9:12 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Say [Bot] píše:
Wolfik píše:
Trošku nechápu tu obtížnost a jak to souvisí se statistikama. Totiž když míříte nebo střílíte z boku, tak na malé urovni těch zbraní se stejně trefujete kolem zaměřovacího kříže. Nějak mi chybí plugin z Fallout 3, kde při nižších bodech do skillu kůlky lítaly ve větším okruhu a taky to upravilo dmg závislý na aktuálních bodech v dovednostech (jako ve F1 a F2). VATS se snažím používat, co nejméně, ale nelíbi se mi, že když se 5x strefím pistolí do hlavy, tak nepřítel není ještě mrtvej . Existuje mod better headshost, ale ten hru neupravuje z hlediska statistik.

Doporučili byste prosím nějakej mod, kterej zvyšuje rozptyl výstřelů a upravuje dmg zbraní závisle na dovednostech a zásahy do určitých částí těla?


Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.

Extrahuj do složky Data a potvrď v Mod Manageru (nebo Launcheru).

Příloha:
Increase Skill Damage.rar


Sayi, ty jsi geniální! Hned jak budu hrát za postavu - střelce, okamžitě vyzkouším!

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:51 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned srp 09, 2009 8:26 pm
Příspěvky: 53
SaY já tě miluju! ::lol CHtělo by to zjistit, podle jaké matematiky, to jelo v F1 a F2 a upravit to pro tenhle engine, aby to zachovalo RPG část hry (spíš více vyzdvihlo), ale zároveň nevedlo k frustraci. A taky implementovat rozptyl střel z boku a při míření v taky nějaké úměře.
Když sme u toho byl by nějakej rychlokurz, abych si to mohl upravit podle svého

Dále existuje modifikace, která by zavedla do hry miss pro meelee? Asi ne co? Ono ani do oblivion tohle nešlo implementovat, trefili jste se vždycky (na dmg nezáleželo)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 11:21 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Rozptyl při chůzi by měl nějak jít (jak, to bych musel najít). Jak myslíš míření? Zhoršit nebo zlepšit třepot rukou? Ten se mi zdá víc, než dobrý. Odráží se v požadované síle na zacházení se zbraní (zkus si dát sílu na 1 a mířit z odstřelovačky ::lol ) a na tom, jestli klečíš, nebo stojíš/jdeš. Minutí chladnou zbraní kompenzují rychlé ústupy NPC.

Co bych spíš bral, tak je animace plížení. Hodila by se jak v odstřelovaní (+ zvýšení sneakingu), tak při zkriplení obou nohou (pokud by se toho vůbec dotyčný dožil).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 11:32 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned srp 09, 2009 8:26 pm
Příspěvky: 53
když střílím z boku jakoukoliv zbraní, tak mi přijde, že na tu vzdálenost a v závislosti na skillu se trefuju moc blízko zaměřovače. Pokud postava vyloženě zamíří, tak tak se trefuje taky dost dobře nato, že má lehké zbraně 30. To že nepřítel je 2-3 metry od vás je něco jiného. Myslím střelbu na těch 10 a více metrů. Takové ty klasické přestřelkové vzdálenosti v F1 a F2.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 10:37 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned srp 09, 2009 8:26 pm
Příspěvky: 53
v tom puvodním modu do F3 (fakt si nepamatuju, F3 jsem hrál před rokem) když jsem měl opravdu nizky body v lehkých zbraních a střílel jsem ve VATS na vzdalenost cca 10 m, tak z celýho zásobníku jsem trefil asi čtvrtinu. S narůstajícím skillem se přesnost přibližovala k originálu (to skoro samé je teď ve FNV)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 11:35 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
wolfik: To vypadá na něco ve stylu 'Overhaul'. Zkus hledat na Nexu pod heslem 'rebalance skills' nebo podobné. Určitě něco najdeš.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 9:39 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned srp 09, 2009 8:26 pm
Příspěvky: 53
nic jsem nenašel.
mimochodem, co je to ten FOK?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 11:01 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 23, 2010 10:10 pm
Příspěvky: 160
Say [Bot] píše:
Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.


pri skille 65palne zbrane je to s nim lahsie alebo tazsie?
dal som si ho a zda sa mi ze lahsie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 12:01 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
marduk píše:
Say [Bot] píše:
Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.


pri skille 65palne zbrane je to s nim lahsie alebo tazsie?
dal som si ho a zda sa mi ze lahsie

Není to ani lehčí, ani těžší. Prakticky to jen zkracuje délku soubojů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 12:25 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 23, 2010 10:10 pm
Příspěvky: 160
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 12:44 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1249
marduk píše:
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Platí i u NCPecek ! ::zed to znamená že to platí na celý svět :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 3:28 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 23, 2010 10:10 pm
Příspěvky: 160
Amaroun píše:
marduk píše:
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Platí i u NCPecek ! ::zed to znamená že to platí na celý svět :-)


nezda sa mi zeby boli mutanti v black hills na 15lvl problem s tym modom, na 3-4 rany s ostrelovackou max, obcas na dve


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 4:19 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Say, nemohl bys udělat mod, který opraví čas strávený cestováním? Celkem mě sere, že když už použiju Fast Travel, tak přejdu mapu za jednu hodinu :ne:
Na co je tam ten Hardcore Mod, když se můžu přes půl mapy jít pohodlně napít do Goodsprings?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 9:20 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
marduk píše:
Amaroun píše:
marduk píše:
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Platí i u NCPecek ! ::zed to znamená že to platí na celý svět :-)


nezda sa mi zeby boli mutanti v black hills na 15lvl problem s tym modom, na 3-4 rany s ostrelovackou max, obcas na dve

To je výhoda snipeření. Dostaň se jim na mušku a jsi pod drnem.

JaW: Mrknu na to ::idea

Btw, ačkoliv mám nexus prošmejděný jak se dá, asi mi něco uniká. 2 módy stále postrádám.
- Počasí! Proč sakra Bethesda zrušila změny počasí? Dyť v Morrowindu to tak nádherně hustilo atmosféru celého světa. Tady furt jen svítí to otravné slunce :ne:
- Oddělatelné rozšíření (módy) zbraní. Nevidím důvod, proč by se neměla dát sundávat třeba taková optika ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 10:26 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 23, 2010 10:10 pm
Příspěvky: 160
tak ako tak dal som ho prec, vyjde mi to narovnako, subjektivne samozrejme


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 152 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny