Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Hledají se módy
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=40&t=1409
Stránka 2 z 11

Autor:  Carlos [ ned říj 31, 2010 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Say [Bot] píše:
Wolfik píše:
Trošku nechápu tu obtížnost a jak to souvisí se statistikama. Totiž když míříte nebo střílíte z boku, tak na malé urovni těch zbraní se stejně trefujete kolem zaměřovacího kříže. Nějak mi chybí plugin z Fallout 3, kde při nižších bodech do skillu kůlky lítaly ve větším okruhu a taky to upravilo dmg závislý na aktuálních bodech v dovednostech (jako ve F1 a F2). VATS se snažím používat, co nejméně, ale nelíbi se mi, že když se 5x strefím pistolí do hlavy, tak nepřítel není ještě mrtvej . Existuje mod better headshost, ale ten hru neupravuje z hlediska statistik.

Doporučili byste prosím nějakej mod, kterej zvyšuje rozptyl výstřelů a upravuje dmg zbraní závisle na dovednostech a zásahy do určitých částí těla?


Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.

Extrahuj do složky Data a potvrď v Mod Manageru (nebo Launcheru).

Příloha:
Increase Skill Damage.rar


Sayi, ty jsi geniální! Hned jak budu hrát za postavu - střelce, okamžitě vyzkouším!

Autor:  Wolfik [ ned říj 31, 2010 10:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

SaY já tě miluju! ::lol CHtělo by to zjistit, podle jaké matematiky, to jelo v F1 a F2 a upravit to pro tenhle engine, aby to zachovalo RPG část hry (spíš více vyzdvihlo), ale zároveň nevedlo k frustraci. A taky implementovat rozptyl střel z boku a při míření v taky nějaké úměře.
Když sme u toho byl by nějakej rychlokurz, abych si to mohl upravit podle svého

Dále existuje modifikace, která by zavedla do hry miss pro meelee? Asi ne co? Ono ani do oblivion tohle nešlo implementovat, trefili jste se vždycky (na dmg nezáleželo)

Autor:  Say [Bot] [ ned říj 31, 2010 11:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Rozptyl při chůzi by měl nějak jít (jak, to bych musel najít). Jak myslíš míření? Zhoršit nebo zlepšit třepot rukou? Ten se mi zdá víc, než dobrý. Odráží se v požadované síle na zacházení se zbraní (zkus si dát sílu na 1 a mířit z odstřelovačky ::lol ) a na tom, jestli klečíš, nebo stojíš/jdeš. Minutí chladnou zbraní kompenzují rychlé ústupy NPC.

Co bych spíš bral, tak je animace plížení. Hodila by se jak v odstřelovaní (+ zvýšení sneakingu), tak při zkriplení obou nohou (pokud by se toho vůbec dotyčný dožil).

Autor:  Wolfik [ ned říj 31, 2010 11:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

když střílím z boku jakoukoliv zbraní, tak mi přijde, že na tu vzdálenost a v závislosti na skillu se trefuju moc blízko zaměřovače. Pokud postava vyloženě zamíří, tak tak se trefuje taky dost dobře nato, že má lehké zbraně 30. To že nepřítel je 2-3 metry od vás je něco jiného. Myslím střelbu na těch 10 a více metrů. Takové ty klasické přestřelkové vzdálenosti v F1 a F2.

Autor:  Wolfik [ pon lis 01, 2010 10:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

v tom puvodním modu do F3 (fakt si nepamatuju, F3 jsem hrál před rokem) když jsem měl opravdu nizky body v lehkých zbraních a střílel jsem ve VATS na vzdalenost cca 10 m, tak z celýho zásobníku jsem trefil asi čtvrtinu. S narůstajícím skillem se přesnost přibližovala k originálu (to skoro samé je teď ve FNV)

Autor:  Carlos [ pon lis 01, 2010 11:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

wolfik: To vypadá na něco ve stylu 'Overhaul'. Zkus hledat na Nexu pod heslem 'rebalance skills' nebo podobné. Určitě něco najdeš.

Autor:  Wolfik [ úte lis 02, 2010 9:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

nic jsem nenašel.
mimochodem, co je to ten FOK?

Autor:  marduk [ úte lis 02, 2010 11:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Say [Bot] píše:
Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.


pri skille 65palne zbrane je to s nim lahsie alebo tazsie?
dal som si ho a zda sa mi ze lahsie

Autor:  Say [Bot] [ stř lis 03, 2010 12:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

marduk píše:
Say [Bot] píše:
Udělal jsem ti mini-mód, který zvyšuje efektivitu (multiplier) skillů (gun, energy, melee), takže investované body opravdu oceníš. Zranění by se mělo zvýšit o 2/3 v závislosti na bodech + úměra. Pozor, platí i pro NPC. Už můžeš zapomenout na 5 a více výstřelů do hlavy.


pri skille 65palne zbrane je to s nim lahsie alebo tazsie?
dal som si ho a zda sa mi ze lahsie

Není to ani lehčí, ani těžší. Prakticky to jen zkracuje délku soubojů.

Autor:  marduk [ stř lis 03, 2010 12:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit

Autor:  Amaroun [ stř lis 03, 2010 12:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

marduk píše:
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Platí i u NCPecek ! ::zed to znamená že to platí na celý svět :-)

Autor:  marduk [ stř lis 03, 2010 3:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Amaroun píše:
marduk píše:
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Platí i u NCPecek ! ::zed to znamená že to platí na celý svět :-)


nezda sa mi zeby boli mutanti v black hills na 15lvl problem s tym modom, na 3-4 rany s ostrelovackou max, obcas na dve

Autor:  JaW [ stř lis 03, 2010 4:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

Say, nemohl bys udělat mod, který opraví čas strávený cestováním? Celkem mě sere, že když už použiju Fast Travel, tak přejdu mapu za jednu hodinu :ne:
Na co je tam ten Hardcore Mod, když se můžu přes půl mapy jít pohodlně napít do Goodsprings?

Autor:  Say [Bot] [ stř lis 03, 2010 9:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

marduk píše:
Amaroun píše:
marduk píše:
tak ked skracuje tak to musi byt lahsie, nie?
lebo co som pozeral s nim na sniperka o 100 vacsi damage(priblizne), co sa musi prejavit


Platí i u NCPecek ! ::zed to znamená že to platí na celý svět :-)


nezda sa mi zeby boli mutanti v black hills na 15lvl problem s tym modom, na 3-4 rany s ostrelovackou max, obcas na dve

To je výhoda snipeření. Dostaň se jim na mušku a jsi pod drnem.

JaW: Mrknu na to ::idea

Btw, ačkoliv mám nexus prošmejděný jak se dá, asi mi něco uniká. 2 módy stále postrádám.
- Počasí! Proč sakra Bethesda zrušila změny počasí? Dyť v Morrowindu to tak nádherně hustilo atmosféru celého světa. Tady furt jen svítí to otravné slunce :ne:
- Oddělatelné rozšíření (módy) zbraní. Nevidím důvod, proč by se neměla dát sundávat třeba taková optika ::scratch

Autor:  marduk [ stř lis 03, 2010 10:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledají se módy

tak ako tak dal som ho prec, vyjde mi to narovnako, subjektivne samozrejme

Stránka 2 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]