paus píše:
tak podle úpravy mého příspěvku , mám vše správně...ale pořád nechápu to vepsáni do konzole player.getavXXXX..co to má znamenat a co ty X , čím se mají nahradit , prosím Vás o nějakou(sedlackou) radu nebo vysvětlení..(konzoli otevřít a psát do ní umím)
Paus, přeně nevim, na co se ptáš, k čemu to přiřadit, takže obecně:
př. 1) máš zapsat třeba toto:
PRID XX2e5a42tím "XX" Ti autor naznačuje, že za ty dvě "X" musíš dosadit čísla, které on nemůže znát, jsou u každého jiná a Ty tam musíš dosadit takové číslice, které "sedí" na Tvou hru. Tenhle příklad je zápis (těch 8 číslic) ID pro mod. Pokud by to ID bylo ze základní hry, tak by autor přímo napsal:
PRID 002e5a42, protože všechny ID ze ZH začínají 00.
Takže na Tobě je si ty čísla zjistit, aby byl zápis OK. Na zjištění použiješ FoMM. Řekněme, že pracuješ s modem: "Goodsprings Filler.esp". Jak vidíš na screenu u tohodle modu jsou ve sloupci: "Mod index" čísla 07 - a číslo je na světě, u mě by tedy ten zápis vypadal:
PRID 072e5a42.
Bohužel u modů ve F3 ani takto zjištěná čísla nemusela být vždy ta správná, Manager zobrazil chybná (nebudu vysvětlovat proč, to by byl román). Na zjištění se muselo tedy použít vlastní save hry zobrazené jako "texťák" a tam ho najít.
př. 2) máš zapsat:
player.additem 004c22f5 X XXX(chceš si do inventáře přidat 3 zbroje ve 100%ní kvalitě)
Číselný zápis začíná 8mi číslicema, pak následuje mezera, za první "X" dáš počet, kolik jich chceš přidat, tedy 3, následuje další mezera a za ty "tři X" zapíšeš 100 , takže budou na 100%tech. Zápis tedy bude:
player.additem 004c22f5 3 100 (nesmíš zapomenout na mezery).
pozn.: čísla ID jsou v hexadecimálním tvaru, takže píšu o 8mi číslech, ale v hexadecimálu je i písmeno vlastně číslo.
Někdy, u zápisu ID ze ZH se setkáš jen se 6ti číslama, to je OK, začíná-li číslo "00" tak se ty dvě nuly psát nemusí.
Je to dost "sedlácký"?
nebo sem se netrefil a chceš vědět něco jinýho?