Tak dohráno za 5 dní slušného nerdění na 2. obtížnost. Od Hollywoodu to už v podstatě byly cvičné střelby, druhou hru rozjedu na vyšší obtížnost. Vlastně většina Kalifornie byla pohodička, snad kromě jedné mise, viz screen:
UI mi moc nevadilo, celkem rychle jsem si na něj zvykl a vše jsem ovládal kláveskovými zkratkami. Cheky, na screenshotu výše můžeš kdyžtak popsat ty tvoje nedostatky
Ani lokace mi nepřišly vyloženě škaredé, naopak v Kalifornii se mi spousta míst líbila.
Co mi vadilo, nebo aspoň považuju za nedostatek, je (ne)dorovnávání levelů NPC. Takayukiho (lvl 14) jsem získal na 9. úrovni (a to jsem měl jen 4 postavy, heč) a naopak Scotchma (lvl 8) jsem získal na 13. úrovni. Takayukiho jsem na samém konci hry se startovními postavami vyrovnal nebo srazil na rozdíl 1 úrovně, Scotchmo zůstal 4 úrovně pozadu.
Mno, na závěr musím říct, že mě zklamaly energetické zbraně. Když už jsem konečně potkal něco s armorem převyšujícím treshold mé zbraně, tak to dalo dmg odpovídající kritičáku z útočné pušky. Jenže s útočnou puškou jsem ke konci hry mohl používat headshot dávku, která pak dělala 2x větší dmg bez ohledu na armor.
Jo a taky těžké zbraně, ty jsou vážně marné. Do budoucna s nima už nepočítám.