Rozehrál jsem dnes Director's Cut. Předtím jsem hru hrál hned po vydání bez patchů. Jelikož to bylo celkem snadné, zvýšil jsem si teď obtížnost na hard. Že mě lvl up kompletně nevyléčí je docela problém, předtím jsem v pozdějších fázích hry téměř nepotřeboval léčit jinak
Na běžné náhodné setkání nebo přestřelku se třema borci padnou klidně 3 lékarničky. No ale teď k tomu DC. Možná, že některé věci byly přidány už v patchích pro základní hru...
Quirks, tedy traity: super. Některé jsou trochu bláznivé, ale některé jsou přímo must have. Sniper dostal trait, který mu přidal 2 AP, ale zpomalil chůzi o 50%. Who cares, pálí to odzadu o sto šest, 13 AP... Intelektuál zase bude 10 úrovní získávat o 1 skill míň, ale pak až do konce hry o 1 navíc (na konci hry budu mít lvl 40, takže 20 skillů navíc). A mlátičce s dýkou jsem dal Psychopath = každý zásah zvyšuje šanci na zásah a na kritický zásah. V kombinaci s velmi rychlým pohybem to je zabiják, bez kterého bych se (třeba kdybych měl dalšího puškaře) nedostal ani na přehradu v Highpoolu.
Po grafické stránce hra vypadá líp. Energetické zbraně jsou předělané. Nevidím tam žádný armor treshold, prostě to dává pecky, pokud má protivník vodivou zbroj, což mi přišlo, že byly zatím všechny. Taky přibyly perky, které jsou vázané na level a na skilly. Nekoukal jsem na všechny, ale vypadají fajn. Třeba můj medik teď léčí o 10% víc a můj sniper brzy bude mít garantovaný zásah při Ambush útoku (takže místo 2 výstřelů budu každé kolo dávat 1 výstřel a pak ambush?
).
Teď nějaké výtky. Změnila se kamera. Nejsem si jistý, jestli jen zvětšili úhel nebo ji i přiblížili, ale každopádně si připadám, jak kdybych hrál Diablo (mám malý rozhled). Posouvání kamery je furt kostrbaté, občas se zasekne. Hoši, pls, dynamicky působící posuv kamery v Unity napíšu i já za 2 minuty.
Text je menší a krapet rozmazaný, asi zavedli nějaká "nyní novější a modernější" opatření, která nejsou kompatibilní s mým thinscreen monitorem a jeho nativním rozlišením. Taky přidali různé zvuky tlačítek, které ovšem jsou příliš hlasité (takže otravné, ugh). Vypadá to, že nadabovali společníky. Nevzpomínám si, že by na mě Vulture's Cry mluvila. A to bych si teda určitě pamatoval, protože by své texty pomalu mlela asi ještě minulý pátek.
Tož to je prozatím vše. Proklikal jsem se rozhovory, které si ještě pamatuju z minulého roku, a došel až k té minihře s trubkama v Highpoolu. Pokračování příště.