Bez killu to rozhodně nejde. Fallout to není. Spíš jak kombinace Falloutu a XCOMu, něco jako příběhově velmi bohatý nelineární Tactics
chekotay píše:
Citace:
Tak jako tak nejspíš trpíte nedostatkem talentu a jednotící vizí. InXile podle všeho zvolili kombinaci obojího a vývoj díky tomu přežili ve zdraví.
Rozumím té větě správně, že InXile zvolilo kombinaci nedostatku talentu a nedostatku jednotící vize?
Heh, ztraceno v překladu?
Editací tam trpí vícero částí textu.
chekotay píše:
Co je to
Citace:
příšerně dlouhý backtracking
prosím?
vracení se na začátek levelu. Během návratu se nic neděje, ergo jenom čekáš. Neboli design podle vzoru:
entrance->gameplay->level_end->back_to_entrance
To tě samozřejmě netrápí u jeskyně 5x50 metrů, ale u levelu dlouhého 1km už je to extrémně otravné.
Všimni si např., jak to řeší Skyrim. Většina jeskyní je smyčka, kdy od konce levelu vede jednocestná zkratka zpět ke vchodu.
Naštěstí později se ve hře vyskytují spíše kompaktní huby (osady). Sice tam je pořád jen jeden vchod, ale jsi u něj přinejhorším do nějakých 15 sekund.
chekotay píše:
Interface je otřesný, opět, od pohledu. Ve srovnání s FT:BOS...
Bůhví, jakou verzi jsi viděl. Dlouho byl vážně příšerný, takže venku je plno videí s hrůzným GUI. Ten finální je ale pěkný a vesměs funkčnější, než cokoliv ze starých i nových Falloutů. I když v mnoha ohledech je stále zastarale těžkopádný, je to pokrok.
Sakum prdum, plně sdílím pohled těhle dvou videí (MMCHD oba ty YT kanály jsou velice kvalitní)
https://www.youtube.com/watch?v=fnxdNncArdohttps://www.youtube.com/watch?v=XpSA7MAQxlE