Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon pro 09, 2024 4:51 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2014 7:40 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22985
Bydliště: Brno
V podchodu pod Svinovskými mosty.
Prej...
sem slyšel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2014 9:10 am 
Nájezdník
Nájezdník

Registrován: ned lis 07, 2010 9:56 pm
Příspěvky: 652
:-D Sorry, zapomněl jsem odkaz

www.kinguin.net/category/9978/wasteland-2-steam-key/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: čtv pro 04, 2014 7:40 pm 
Drogový dealer
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:35 pm
Příspěvky: 520
Bydliště: Bratislava
Tak dohrané po prvý krát. Hra je to dobrá, po dlhšej dobe som sa cítil ako späť vo svete Fallout-u. Oceňujem aj kultúrne vložky ala "All work and no play makes Jack a dull boy" alebo náhrobok s nápisom Megaforce Records + 1982. K chybám asi nebudem originálny lebo to tu zaznelo už z viacerých strán. Rigidná reaktivita na questy, nemožnosť vyjsť z boja! a od druhej polovice hry relatívna jednoduchosť bojov. Moc som sa nezapotil ani s robotmi, keď si človek nájde vhodnú taktiku, tak to ide ako po masle. Jo a hlavne plno možností nakúpiť granáty, LAWy bez potreby skillu spravia aj z pekla také slabšie Chilly con Carne. Celkovo 8/10.

_________________
"Šanca, že v homeopatiku nájdeš molekulu účinnej látky je asi tak vysoká, ako že vo vode, ktorú piješ, bude molekula moču Winstona Churchilla"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: pát pro 05, 2014 5:33 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1475
Dneska cca do 22. hodiny bude na GOGu W2 s 33% slevou (za 27€).

EDIT: A Arcanum za 35 Kč. Shiet.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2015 4:37 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř zář 15, 2010 1:42 pm
Příspěvky: 43
Smejki píše:
Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll


nevim jestli jsem to pochopil dobre, ale ja zde zadnej problem nemel... u brany do mesta po me chtel nejakej jerk 100 scraps nebo naboje, uz nevim, ale s diky jsem odmitnul a ustrelil vsem palice, protoze ja si ve wastelandu nikdy nenecham kalet na hlavu :)

pak na me ofc utocili vsichni jerkove, vydal jsem se do prava do te budovy, oddelal jejich kapa a vsichni zmizeli. pak mi obyvatele mesta dekovali. mozna tam bylo nejaky elegantnejsi reseni, ale ja v takovejch situacich preferuju bouchacky. a na zadnej bug jsem v teto oblasti nenarazil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2015 4:53 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
_John_ píše:
Smejki píše:
Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll


nevim jestli jsem to pochopil dobre, ale ja zde zadnej problem nemel... u brany do mesta po me chtel nejakej jerk 100 scraps nebo naboje, uz nevim, ale s diky jsem odmitnul a ustrelil vsem palice, protoze ja si ve wastelandu nikdy nenecham kalet na hlavu :)

pak na me ofc utocili vsichni jerkove, vydal jsem se do prava do te budovy, oddelal jejich kapa a vsichni zmizeli. pak mi obyvatele mesta dekovali. mozna tam bylo nejaky elegantnejsi reseni, ale ja v takovejch situacich preferuju bouchacky. a na zadnej bug jsem v teto oblasti nenarazil.
no právě. Hra je absolutně nepřipravená na to, když jdeš doleva a když se té kleci se starostou věnuješ až jako poslední věci. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2015 4:30 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř zář 15, 2010 1:42 pm
Příspěvky: 43
Smejki píše:
_John_ píše:
Smejki píše:
Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll


nevim jestli jsem to pochopil dobre, ale ja zde zadnej problem nemel... u brany do mesta po me chtel nejakej jerk 100 scraps nebo naboje, uz nevim, ale s diky jsem odmitnul a ustrelil vsem palice, protoze ja si ve wastelandu nikdy nenecham kalet na hlavu :)

pak na me ofc utocili vsichni jerkove, vydal jsem se do prava do te budovy, oddelal jejich kapa a vsichni zmizeli. pak mi obyvatele mesta dekovali. mozna tam bylo nejaky elegantnejsi reseni, ale ja v takovejch situacich preferuju bouchacky. a na zadnej bug jsem v teto oblasti nenarazil.
no právě. Hra je absolutně nepřipravená na to, když jdeš doleva a když se té kleci se starostou věnuješ až jako poslední věci. :-D


tak to pozor, ja jsem si toho starosty vsimnul, ale uplne ze vseho nejdriv jsem sel vystrilet casino doleva, pak jsem se vratil, pokecal se starostou a mam pocit, ze neco chtel a abych se vratil az potom, tak jsem ho nechal v kleci a sel jsem vystrilet toho hlavniho kapa, vsichni jerkove zmizeli, pak jsem obesel cely mesto, poplnil questy a starostu pustil az nakonec. Nemel jsem tam nelogicost a nic. Ze jsem ho propustil az nakonec vyplyvalo z toho, ze jsem si nevsimnul nejake paky na spusteni te klece, ale pokousel jsem se opravit ten vysilac. Myslel jsem si, ze pujde spustit az po opraveni, ale pokud si dobre vzpominam, tak ta paka na spusteni klece byla vedle toho ovladani vysilace, ze to nebylo all in one. Kazdopadne mi podekoval a tim to haslo. Nejakyho bugu jsem si nevsim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2015 10:20 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
No vidiš. já picnul člověka u brány, ergo po mě šli všichni zlí ve městě. Viděl jsem nějakýho chlápka v kleci, ale řek jsem si, že s ním budu interagovat až později. Vždyť ho hlídaj a to by mohlo mohlo spustit nějakej event (a taky že spustilo). Tak jsem šel doleva. Před casinem jsem zaútočil na několik borců. Z ulice a z casina se na mě postupně sesypalo asi 10 lidí. Čisto. Jdu do prázdného casina a promluvím si s barmanem. "Barman se rozhlíží po banditech v casinu a povídá:'Hlavně opatrně, nechceš je nasrat. A vůbec, budu radši, když tě neuviděj, jak se se mnou bavíš'" Hmm, ok. Tak si proběhnu casino, kde není jediná živá duše vedle barmana. A takhle to bylo i s jakýmsi tím pokladníkem a ostatně a i šerifovi, nebo komu, moje postava popovídala storku, která se nestala, protože jsem bez keců picnul nějakýho pojmenovanýho maníka v lihovaru. Mám dokonce dojem, že i když jsem vystřílel město a pak šel zachránit starostu, tak došlo k přepadu (onen event - kterej dá partu na jednu hromadu OMG!) asi pěti borcama. Dokonce bych se vsadil, že se pustily nějaký animačky, kde si někdo povídal s nikým, páč ten nikdo byl už mrtvej.
Oujé!

Je to už nějakejch 6 měsíců, co jsem to hrál, tak si to pamatuji matně. Možná to opravili. Jakože doufám, že jo. Ale hra tehdy absolutně nepočítala s tím, že picneš brannýho, kterej je hrozná svině, pak jdeš městem all guns blazing, protože jsou všichni agresivní, načež až poté začneš řešit nějaký věci, kde první nebo jedinou interakcí není boj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2015 9:44 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1475
Jo, toho barmana potvrzuju a myslím, že i ti borci v bance byli divní. Prostě snad jediná smysluplná interakce byla s doktorem. A jen tak mimochodem, nebyly záběry z tohodle města i v kickstarter videjích? Si pamatuju přestřelku s člověkem na travnaté půdě ve městě, když ukazovali taktizování, line of sight atp.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: úte zář 29, 2015 3:07 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11917
mno, tak ma hra vyšla na plných 12.50€, až si vytlačím a prečítam manuál, tak to asi začnem hrať :D

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: stř říj 14, 2015 8:39 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1475
Rozehrál jsem dnes Director's Cut. Předtím jsem hru hrál hned po vydání bez patchů. Jelikož to bylo celkem snadné, zvýšil jsem si teď obtížnost na hard. Že mě lvl up kompletně nevyléčí je docela problém, předtím jsem v pozdějších fázích hry téměř nepotřeboval léčit jinak :D Na běžné náhodné setkání nebo přestřelku se třema borci padnou klidně 3 lékarničky. No ale teď k tomu DC. Možná, že některé věci byly přidány už v patchích pro základní hru...
Quirks, tedy traity: super. Některé jsou trochu bláznivé, ale některé jsou přímo must have. Sniper dostal trait, který mu přidal 2 AP, ale zpomalil chůzi o 50%. Who cares, pálí to odzadu o sto šest, 13 AP... Intelektuál zase bude 10 úrovní získávat o 1 skill míň, ale pak až do konce hry o 1 navíc (na konci hry budu mít lvl 40, takže 20 skillů navíc). A mlátičce s dýkou jsem dal Psychopath = každý zásah zvyšuje šanci na zásah a na kritický zásah. V kombinaci s velmi rychlým pohybem to je zabiják, bez kterého bych se (třeba kdybych měl dalšího puškaře) nedostal ani na přehradu v Highpoolu.
Po grafické stránce hra vypadá líp. Energetické zbraně jsou předělané. Nevidím tam žádný armor treshold, prostě to dává pecky, pokud má protivník vodivou zbroj, což mi přišlo, že byly zatím všechny. Taky přibyly perky, které jsou vázané na level a na skilly. Nekoukal jsem na všechny, ale vypadají fajn. Třeba můj medik teď léčí o 10% víc a můj sniper brzy bude mít garantovaný zásah při Ambush útoku (takže místo 2 výstřelů budu každé kolo dávat 1 výstřel a pak ambush? :P ).

Teď nějaké výtky. Změnila se kamera. Nejsem si jistý, jestli jen zvětšili úhel nebo ji i přiblížili, ale každopádně si připadám, jak kdybych hrál Diablo (mám malý rozhled). Posouvání kamery je furt kostrbaté, občas se zasekne. Hoši, pls, dynamicky působící posuv kamery v Unity napíšu i já za 2 minuty.
Text je menší a krapet rozmazaný, asi zavedli nějaká "nyní novější a modernější" opatření, která nejsou kompatibilní s mým thinscreen monitorem a jeho nativním rozlišením. Taky přidali různé zvuky tlačítek, které ovšem jsou příliš hlasité (takže otravné, ugh). Vypadá to, že nadabovali společníky. Nevzpomínám si, že by na mě Vulture's Cry mluvila. A to bych si teda určitě pamatoval, protože by své texty pomalu mlela asi ještě minulý pátek.

Tož to je prozatím vše. Proklikal jsem se rozhovory, které si ještě pamatuju z minulého roku, a došel až k té minihře s trubkama v Highpoolu. Pokračování příště.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 8:19 am 
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 31, 2010 8:40 am
Příspěvky: 1899
Narazil jsem na ten Directors Cut a přijde mi, že se rozhled kamery spíše zvětšil.

Tady je porovnání grafiky v původním, konzolích a nové pc verzi: http://www.zing.cz/novinky/29099/porovn ... -cut-verzi

Dostupné by to mělo být pro některé majitele PC verze zdarma.

_________________
„Díváte-li se dlouho přímo do Slunce, k poškození oka dojít nemůže, ale síla fotonů, které necvičeným okem projdou, zanechá na čočce flek, přes který nejde vidět.“


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 9:12 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1475
Kdysi:
Fakt hustej obrázek!
Teď:
Fakt hustej obrázek!

Změřil jsem si šířku bílého kolečka pod vybranou postavou. Je to 70 px (vzdálené postavy až 54 px) vs 85 px (vzdálené 70 px). Ten zoom, co je ukázaný ve videu, já rozhodně nemám. Spíš to vypadá jak na konzoli. inXile je asi podplacený widescreenovým lobby. Zatracení Ilumináti, kradou nám volnomyšlenkářům rozhled.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 3:28 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11917
bráchovi som vravel, že to už vyšlo, ale stále má čas, vraj nech to otestujú takí ako Reinar a až to opatchujú, tak si to kúpi,
ja som skúsil asi 2 misie a začínam ľutovať tých vyhodených 12€ :D

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Wasteland 2
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 3:38 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1475
Tak chyby tam už asi žádné nejsou. Já byl schopný to v pohodě dohrát v základní verzi hned jak to vyšlo. Teď ten Director's Cut vypadá líp, jsou v něm opravené patrně všechny bugy (z těch, co stojí za zmínku), běží rychleji a některé lokace jsou předělané (řek bych že k lepšímu). Má to prostě tunu vylepšení, těch negativ je jen pár a většina patrně souvisí s mým rozlišením. Prostě pokud byl W2 předtím třeba 5/10, tak teď by mohl být i 7/10 (s přimhouřeným okem a widescreen monitorem :D).

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny