Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Wasteland 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=43&t=11347
Stránka 8 z 11

Autor:  Květináč petunií [ úte říj 07, 2014 7:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Taky jsem začal hrát, highpool jsem obětoval, teď jsem ve vězení. Všechno bylo v pohodě, do kempu červenejch škorpiónů jsem se dostal
| SPOILER
zadem za kontejnerem přes jeskyně
ale teĎ mi nejde zosnovat léčka und útok v jejich kempu. Sundam jich třeba tři čtvrtiny, ale většinou jim zůstane nějakej ten siper nebo mi mužstvo dodělá nějakej kulometčík. Ale přijdu na to, už brzy.

Autor:  Květináč petunií [ úte říj 07, 2014 7:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Jachacha. koukni se do témata postavy. Druhej člen mýho týmu je bastard, kterýmu jsem
| SPOILER
v těch jeskyních
dal do ruky rust bucket a pipe bomb a řikal jsem si, že to nějak udělám. problem byl v tom, že na mě začaly vybíhat kulometčíci, tak jsem dal reload a místo pipe bomb jsem mu dal do ruky LAW. Zatímco škorpión řešil zaseklej bren, přiletěla mu do držky raketa a odbouchla ještě tři chlápky s brokovnicema, co byli poblíž. ::rock

Autor:  valcik [ úte říj 07, 2014 10:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Prihodím easter egg:
V hre je zabudovaný emulátor procesora 6502, na ktorom bežali počítače ako Commodore 64, ZX Spectrum alebo Atari 800. V rangerskej Citadele je terminál, na ktorom beží emulovaný program Vargas' Snake. Program je uložený v samostatnom súbore, v systémovom adresári Documents\My Games\Wasteland2\Drive1\Diskette, to znamená že sa tam dajú vkladať vlastnoručne napísané programy a na oficiálnom inXiláckom fóre už vznikla kategória pre nadšených programátorov:
https://forums.inxile-entertainment.com ... m.php?f=39

Autor:  Květináč petunií [ čtv říj 09, 2014 2:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Prošel jsem Damontou a už jsem asi schopnej sesumýrovat, co mě na Wastelandu nejvíc sere.
* Imbecilita přátelských NPC – ať už je to robot Jaime, který sice dává docela zužitkovatelnej disco efekt, ale kterej se nechá rozsekat v prvním kole boje, nebo třeba Red Baichowski, který, ač má 30 hp, nebaěhne s kulasem hned před robota a zčne to do něj šít. Robot pak dá jednu ráno a Red je mrtvej
* Zasekávání zbraní – aneb dokáže mi někdo vysvětlit, jak, když mám pušku, která má šanci na zásek 1%, se zasekne čtyřikrát za boj?
* Vlkodlak Wally – Opustil jsem Damontu, kde jsem, pravda, nenašel dcerku od Nguyenových, ale jinak jsem našel dobytek, ubránil a odrazil útok na garáž, vyčistil jsem od robotů budovu vodní společnosti – ale ten debilní pazdrát je schopnej mě seřvat za všechny tyhle věci po rádiu – že jsem je neudělal
* přemrštěný množství AP u nepřátel – dokáže mi někdo vysvětlit, jak chlapík s kulometem dokáže přejít celou mapu a ještě do mě našít dávku v jednom tahu?
Ale jinak je to fajn.

Autor:  Smejki [ čtv říj 09, 2014 2:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Květináč petunií píše:
* Zasekávání zbraní – aneb dokáže mi někdo vysvětlit, jak, když mám pušku, která má šanci na zásek 1%, se zasekne čtyřikrát za boj?
"kouzlo" je v součtu pravděpodobností. Jestliže máš 7 lidí v partě, každá zbraň má průměrně 3% šanci na zásek, a během boje bys bez záseku projel všechny postavy třikrát, z toho dvě vystřelí dvakrát dávkou, pak to znamená, že z těch teoretických 29 výstřelů je 21%, tedy celých 6 kulí, odsouzených k nezdaru. :-D
Jo, je to na hovno. Nainstaluj si pomocí weaponsmithingu zásobníky snižující jamming.
Květináč petunií píše:
nenašel dcerku od Nguyenových

| SPOILER
je v hale severovýchodním rohu mapy. Možná si budeš muset pospíšit, anžto ji ohrožuje šílený robot (pospíšit = skript se spouští vstoupením do haly, ne do mapy, takže žádný velký spěchy).
A právě proto, že ten šílený robot je hlavní antagonista lokace, ti možná velení nechce uznat úspěšné splnění všeho.

Autor:  Květináč petunií [ čtv říj 09, 2014 3:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

A ještě dvě věci. Kamera (při bojích se centruje na aktivní postavu a když se centruje na nepřítele, který na mě pálí z dálky a já nevidim, na koho střílí, je to nanic)
A skripty. Teď jsem přišel znova do vězení. Při tom prvním jsem chtěl červený škorpióny vybít, (farmu jsem nechal být) ale na střílny jsem si nedovolil, tak jsem se vrátil, teď přijdu k ampliónu, kde mi vůdce škorpiónů řekne: "Ahoj, zabijáci psů" v idalogových možnostech mám "pes". Kliknu na to, a řeknu mu, že mu seženem léky pro psy. V questech nic nevyběhne, takže budu muset projít fóra, abych zjistil o co jde a kde to sehnat. paráda.

Autor:  Smejki [ čtv říj 09, 2014 4:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

lék
| SPOILER
seženeš na farmě

Autor:  Rajo [ sob říj 11, 2014 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Ach ani neviete jak som nabrúsený na hranie ::) Zatiaľ prežívam silnú askézu a to len kvôli nejakej publikácii, ktorú dokončujeme. Ale tento týždeň, tento týždeň... Snáď :-D

Autor:  Soth [ pon říj 13, 2014 7:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Zdravim vespolek - do sekce Napovedarna jsem si ublinknul par spoiler dotazu - kdyby se nekomu chtelo reagovat, rad proberu :)

Mam Ranger edici z Alzy (prilozena tistena mapa ma ale PL preklady ::zed ) a hra se mi zaradila do Steamu a update neresim = WIN :)

Jako u vsech RGP jsem si rushnul na konec asi za 40 hodin herniho casu a ted uz jedu na kopletni pruchod mapou a reseni vsech Q co jde - pokud nekdo zakysne, dovolim si nabidnout nezistne radu.

Par postrehu / rozcarovani ze hry:

- na nektery companiony (v DW napriklad) potrebujete urcitou uroven (soucet?) charismatu v teamu - WTF ? :(

| SPOILER
- Reda vubec nepotrebujete na dokonceni jeho Q se Sierra Madre letadlem (ani zadat vam ho nemusi) - me stacila Perception 7 (tusim ze i 6 je ok)


| SPOILER
- Rose (a taky ten encyklopedickej polosynth z Damonty) vas zradi behem final souboje = bacha na companiony s umelejma robo koncetinama !


| SPOILER
- THE BEST guns dostanete az v polsednim 1% hry - nebo se je nekomu podarilo sehnat driv ?


dekuji za pozornost :)

Autor:  _John_ [ pát říj 17, 2014 12:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

update by lidi resit meli, ma totiz pres 2 GB a celkem zasadne opravuje hru

mne napriklad v lokaci Titan's Canyon hra neskutecne padala. Dyl jak tri minuty to nevydrzelo jet (vzpominka na puvodni Fallouty se vsim vsudy)... a nevim jestli pomohl patch ci novejsi ovladace, ale uz mi to (zatim) znova nespadlo

Autor:  Smejki [ sob říj 18, 2014 4:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Tak je ti venku (text je poměrně hutně zeditovaný. možná se zpožděním vydám původní text na brahmínce)
http://games.tiscali.cz/recenze/wastela ... nze-244107

Autor:  cheky [ sob říj 18, 2014 6:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Citace:
Tak jako tak nejspíš trpíte nedostatkem talentu a jednotící vizí. InXile podle všeho zvolili kombinaci obojího a vývoj díky tomu přežili ve zdraví.

Rozumím té větě správně, že InXile zvolilo kombinaci nedostatku talentu a nedostatku jednotící vize? ::)
Co je to
Citace:
příšerně dlouhý backtracking

prosím?

Citace:
Veškeré testy se váží pouze na skilly a nikoliv na atributy,

::shock trapas

Každopádně díky za recenzi.
Koukal jsem se na hraní přes týden (na samotné hraní mám banán) a překvapilo mě, jak je ta hra ošklivá. Je škaredá jak noc. Zajímavé, že při tahových soubojích se svět rozloží na čtvercovou síť, nikoliv hexy. A těch soubojů je tam hafo, mám pocit, že projít to bez jediného killu bude asi o dost těžší, než v klasických Falloutech.
Interface je otřesný, opět, od pohledu. Ve srovnání s FT:BOS...

Autor:  Amaroun [ sob říj 18, 2014 8:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Bez killu asi nejde projít. ::roll

Autor:  Smejki [ sob říj 18, 2014 9:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Bez killu to rozhodně nejde. Fallout to není. Spíš jak kombinace Falloutu a XCOMu, něco jako příběhově velmi bohatý nelineární Tactics
chekotay píše:
Citace:
Tak jako tak nejspíš trpíte nedostatkem talentu a jednotící vizí. InXile podle všeho zvolili kombinaci obojího a vývoj díky tomu přežili ve zdraví.

Rozumím té větě správně, že InXile zvolilo kombinaci nedostatku talentu a nedostatku jednotící vize? ::)

Heh, ztraceno v překladu? ::scratch :-D
Editací tam trpí vícero částí textu.

chekotay píše:
Co je to
Citace:
příšerně dlouhý backtracking

prosím?

vracení se na začátek levelu. Během návratu se nic neděje, ergo jenom čekáš. Neboli design podle vzoru:
entrance->gameplay->level_end->back_to_entrance
To tě samozřejmě netrápí u jeskyně 5x50 metrů, ale u levelu dlouhého 1km už je to extrémně otravné.
Všimni si např., jak to řeší Skyrim. Většina jeskyní je smyčka, kdy od konce levelu vede jednocestná zkratka zpět ke vchodu.

Naštěstí později se ve hře vyskytují spíše kompaktní huby (osady). Sice tam je pořád jen jeden vchod, ale jsi u něj přinejhorším do nějakých 15 sekund.

chekotay píše:
Interface je otřesný, opět, od pohledu. Ve srovnání s FT:BOS...
Bůhví, jakou verzi jsi viděl. Dlouho byl vážně příšerný, takže venku je plno videí s hrůzným GUI. Ten finální je ale pěkný a vesměs funkčnější, než cokoliv ze starých i nových Falloutů. I když v mnoha ohledech je stále zastarale těžkopádný, je to pokrok.

Sakum prdum, plně sdílím pohled těhle dvou videí (MMCHD oba ty YT kanály jsou velice kvalitní)
https://www.youtube.com/watch?v=fnxdNncArdo
https://www.youtube.com/watch?v=XpSA7MAQxlE

Autor:  cheky [ sob říj 18, 2014 9:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Ne videa, já se koukal bráchovi přes rameno. :-) Až budu hrát, típnu screenshot a ukážu názorně, co mi přijde ve 21. století hloupé.

Stránka 8 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]