Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Wasteland 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=43&t=11347
Stránka 9 z 11

Autor:  Smejki [ sob říj 18, 2014 9:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

ah so

Autor:  Tessai [ ned říj 19, 2014 1:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Smejki píše:

Teda.. Docela si tomu dal na zadek :D. Myslel sem, ze te to chytlo vic. V nekterych bodech s tebou souhlasim. Jinde si to mozna pojal, az moc kriticky .).

Autor:  cheky [ ned říj 19, 2014 5:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Docela by mě zajímalo srovnání s The Fall (které by se dalo shrnout prakticky stejně, jako ta recenze na W2), a pak je zde také FT:DA2, když už je řeč o ztřeštěném humoru. ::scratch

Autor:  Reinar [ stř říj 22, 2014 2:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Tak dohráno za 5 dní slušného nerdění na 2. obtížnost. Od Hollywoodu to už v podstatě byly cvičné střelby, druhou hru rozjedu na vyšší obtížnost. Vlastně většina Kalifornie byla pohodička, snad kromě jedné mise, viz screen:

Obrázek

UI mi moc nevadilo, celkem rychle jsem si na něj zvykl a vše jsem ovládal kláveskovými zkratkami. Cheky, na screenshotu výše můžeš kdyžtak popsat ty tvoje nedostatky ;) Ani lokace mi nepřišly vyloženě škaredé, naopak v Kalifornii se mi spousta míst líbila.

Co mi vadilo, nebo aspoň považuju za nedostatek, je (ne)dorovnávání levelů NPC. Takayukiho (lvl 14) jsem získal na 9. úrovni (a to jsem měl jen 4 postavy, heč) a naopak Scotchma (lvl 8) jsem získal na 13. úrovni. Takayukiho jsem na samém konci hry se startovními postavami vyrovnal nebo srazil na rozdíl 1 úrovně, Scotchmo zůstal 4 úrovně pozadu.

Mno, na závěr musím říct, že mě zklamaly energetické zbraně. Když už jsem konečně potkal něco s armorem převyšujícím treshold mé zbraně, tak to dalo dmg odpovídající kritičáku z útočné pušky. Jenže s útočnou puškou jsem ke konci hry mohl používat headshot dávku, která pak dělala 2x větší dmg bez ohledu na armor.
Jo a taky těžké zbraně, ty jsou vážně marné. Do budoucna s nima už nepočítám.

Autor:  Květináč petunií [ pát říj 24, 2014 2:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.

Autor:  Reinar [ pát říj 24, 2014 7:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Autor:  Smejki [ pát říj 24, 2014 8:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll

Autor:  Reinar [ pát říj 24, 2014 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Ti pacienti mají gigantický vliv i na to rozhodování u voleb. Když splníš všechno kromě jejich ošetřování, tak je to 5:5. Když je ošetříš, tak najednou 1:9. Tohle mají fakt trochu nedořešené. Ale bavilo mě to víc jak AC linie, která je sice asi lépe propracovaná, ale je roztahaná a pochmurná (a obtížnější).

Autor:  Květináč petunií [ sob říj 25, 2014 9:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Rodii jsem úplně na mysli neměl, tam mě spíš iritovalo, že jsem odprásknul vůdce koženejch bastardů (já to šel úplnou oklikou přes druhou stranu města a odpráskl je všechny sám) a novej starosta se na mě kvůli tomu naštval, teď jsem měl na mysli spíš mou nejnovější zkušenost, Angel oracle.
| SPOILER
A tamější posedlost vychováním.
, nebo třeba Titanovo údolí a popravdě, jak slyším ty rádiové přenosy v LA, tak se jen bojim, na jaký šílence zase narazím. Už takhle mi stačilo několik setkání s dětmi citadely.

S čímž se váže další výtka: Hlasové projevy nepřátel. Třeba zrovna děti citadely, kde jeptišky–granátnice (což už samo je na pováženou, aniž bych chtěl jeptiškám ubírat právo na hození granátu) řvou tak, že jim fakt nevěřim, že to maj bejt lidi.

Autor:  Reinar [ sob říj 25, 2014 10:00 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Jo tak Angel Oracle je snad nejhorší lokace vůbec. Koncept Manneritů mi nevadí, ale design města a ten hlavní quest jo.

Autor:  Mogh [ sob říj 25, 2014 11:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Reinar píše:
Ti pacienti mají gigantický vliv i na to rozhodování u voleb. Když splníš všechno kromě jejich ošetřování, tak je to 5:5. Když je ošetříš, tak najednou 1:9. Tohle mají fakt trochu nedořešené. Ale bavilo mě to víc jak AC linie, která je sice asi lépe propracovaná, ale je roztahaná a pochmurná (a obtížnější).

Nebolo to patchom opravené? Ja som nikoho neošetroval a voľby mi dopadli 9:1 (do citadely som sa zatiaľ nevrátil)

Autor:  Reinar [ sob říj 25, 2014 12:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

To je možné. Kdybych jen nebyl lenivý si ho konečně obstarat... ::roll

Autor:  CrocodilusCZ [ úte lis 25, 2014 12:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Wasteland 2 dostupný za pár radioaktivních šušňů.

Autor:  Reinar [ stř lis 26, 2014 1:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Asi by se hodilo dopsat kde. ::)

Autor:  toudi_sk [ stř lis 26, 2014 4:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

ak to bude fakt lacné, tak kamoša vykotí, kupoval to pred 2 týždňami za 16€ tuším

Stránka 9 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]