Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Wasteland 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=43&t=11347
Stránka 10 z 11

Autor:  cheky [ stř lis 26, 2014 7:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

V podchodu pod Svinovskými mosty.
Prej...
sem slyšel...

Autor:  CrocodilusCZ [ pát lis 28, 2014 9:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

:-D Sorry, zapomněl jsem odkaz

www.kinguin.net/category/9978/wasteland-2-steam-key/

Autor:  Rajo [ čtv pro 04, 2014 7:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Tak dohrané po prvý krát. Hra je to dobrá, po dlhšej dobe som sa cítil ako späť vo svete Fallout-u. Oceňujem aj kultúrne vložky ala "All work and no play makes Jack a dull boy" alebo náhrobok s nápisom Megaforce Records + 1982. K chybám asi nebudem originálny lebo to tu zaznelo už z viacerých strán. Rigidná reaktivita na questy, nemožnosť vyjsť z boja! a od druhej polovice hry relatívna jednoduchosť bojov. Moc som sa nezapotil ani s robotmi, keď si človek nájde vhodnú taktiku, tak to ide ako po masle. Jo a hlavne plno možností nakúpiť granáty, LAWy bez potreby skillu spravia aj z pekla také slabšie Chilly con Carne. Celkovo 8/10.

Autor:  Reinar [ pát pro 05, 2014 5:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Dneska cca do 22. hodiny bude na GOGu W2 s 33% slevou (za 27€).

EDIT: A Arcanum za 35 Kč. Shiet.

Autor:  _John_ [ stř led 28, 2015 4:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Smejki píše:
Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll


nevim jestli jsem to pochopil dobre, ale ja zde zadnej problem nemel... u brany do mesta po me chtel nejakej jerk 100 scraps nebo naboje, uz nevim, ale s diky jsem odmitnul a ustrelil vsem palice, protoze ja si ve wastelandu nikdy nenecham kalet na hlavu :)

pak na me ofc utocili vsichni jerkove, vydal jsem se do prava do te budovy, oddelal jejich kapa a vsichni zmizeli. pak mi obyvatele mesta dekovali. mozna tam bylo nejaky elegantnejsi reseni, ale ja v takovejch situacich preferuju bouchacky. a na zadnej bug jsem v teto oblasti nenarazil.

Autor:  Smejki [ stř led 28, 2015 4:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

_John_ píše:
Smejki píše:
Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll


nevim jestli jsem to pochopil dobre, ale ja zde zadnej problem nemel... u brany do mesta po me chtel nejakej jerk 100 scraps nebo naboje, uz nevim, ale s diky jsem odmitnul a ustrelil vsem palice, protoze ja si ve wastelandu nikdy nenecham kalet na hlavu :)

pak na me ofc utocili vsichni jerkove, vydal jsem se do prava do te budovy, oddelal jejich kapa a vsichni zmizeli. pak mi obyvatele mesta dekovali. mozna tam bylo nejaky elegantnejsi reseni, ale ja v takovejch situacich preferuju bouchacky. a na zadnej bug jsem v teto oblasti nenarazil.
no právě. Hra je absolutně nepřipravená na to, když jdeš doleva a když se té kleci se starostou věnuješ až jako poslední věci. :-D

Autor:  _John_ [ stř dub 01, 2015 4:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Smejki píše:
_John_ píše:
Smejki píše:
Reinar píše:
Květináč petunií píše:
Teď jsem si vzpomněl, jak o tom psal Smejki v tom článku – že další věc terá mě nehorázně irituje je ta monotónnost. Přijdu do dědiny, která patří nějakým magorům. Mezi magory je pár lidí, kteří jsou normální. Úkolem je vystřílet magory. Třeba tady je nehorázná škoda, že si Wateland 2 nevzal inspiraci z falloutu 2. Tam taky byli hubologisti nebo otrokáři, ale bylo to pár lidí, ne celá vesnice.


To máš teď na mysli Rodii? Jestli jo, tak tam to bylo tak, že ji ti šašci prostě násilím ovládli, takže tam chodili mezi ostatníma a patrně dohlíželi na dodržování poslušnosti.
Mě spíš zklamalo, že jsem je střílel hned od vchodu a zabitím vůdce ve druhém domě, do kterého jsem vlezl, jsem je všechny jerky vyhnal. Nicméně rozhovory byly napsány tak, jako by nepočítaly s násilným vniknutím do města a okamžitým vyřešením jeho problému.

Ano. A přitom ti hra hned na začátku lokace násilné řešení nabídne. To je hodně velký diletantismus. Chápu, když hra neumí reagovat na obskurní, nebo nepředpokládané řešení. Ale na nabízené? ::roll


nevim jestli jsem to pochopil dobre, ale ja zde zadnej problem nemel... u brany do mesta po me chtel nejakej jerk 100 scraps nebo naboje, uz nevim, ale s diky jsem odmitnul a ustrelil vsem palice, protoze ja si ve wastelandu nikdy nenecham kalet na hlavu :)

pak na me ofc utocili vsichni jerkove, vydal jsem se do prava do te budovy, oddelal jejich kapa a vsichni zmizeli. pak mi obyvatele mesta dekovali. mozna tam bylo nejaky elegantnejsi reseni, ale ja v takovejch situacich preferuju bouchacky. a na zadnej bug jsem v teto oblasti nenarazil.
no právě. Hra je absolutně nepřipravená na to, když jdeš doleva a když se té kleci se starostou věnuješ až jako poslední věci. :-D


tak to pozor, ja jsem si toho starosty vsimnul, ale uplne ze vseho nejdriv jsem sel vystrilet casino doleva, pak jsem se vratil, pokecal se starostou a mam pocit, ze neco chtel a abych se vratil az potom, tak jsem ho nechal v kleci a sel jsem vystrilet toho hlavniho kapa, vsichni jerkove zmizeli, pak jsem obesel cely mesto, poplnil questy a starostu pustil az nakonec. Nemel jsem tam nelogicost a nic. Ze jsem ho propustil az nakonec vyplyvalo z toho, ze jsem si nevsimnul nejake paky na spusteni te klece, ale pokousel jsem se opravit ten vysilac. Myslel jsem si, ze pujde spustit az po opraveni, ale pokud si dobre vzpominam, tak ta paka na spusteni klece byla vedle toho ovladani vysilace, ze to nebylo all in one. Kazdopadne mi podekoval a tim to haslo. Nejakyho bugu jsem si nevsim.

Autor:  Smejki [ stř dub 01, 2015 10:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

No vidiš. já picnul člověka u brány, ergo po mě šli všichni zlí ve městě. Viděl jsem nějakýho chlápka v kleci, ale řek jsem si, že s ním budu interagovat až později. Vždyť ho hlídaj a to by mohlo mohlo spustit nějakej event (a taky že spustilo). Tak jsem šel doleva. Před casinem jsem zaútočil na několik borců. Z ulice a z casina se na mě postupně sesypalo asi 10 lidí. Čisto. Jdu do prázdného casina a promluvím si s barmanem. "Barman se rozhlíží po banditech v casinu a povídá:'Hlavně opatrně, nechceš je nasrat. A vůbec, budu radši, když tě neuviděj, jak se se mnou bavíš'" Hmm, ok. Tak si proběhnu casino, kde není jediná živá duše vedle barmana. A takhle to bylo i s jakýmsi tím pokladníkem a ostatně a i šerifovi, nebo komu, moje postava popovídala storku, která se nestala, protože jsem bez keců picnul nějakýho pojmenovanýho maníka v lihovaru. Mám dokonce dojem, že i když jsem vystřílel město a pak šel zachránit starostu, tak došlo k přepadu (onen event - kterej dá partu na jednu hromadu OMG!) asi pěti borcama. Dokonce bych se vsadil, že se pustily nějaký animačky, kde si někdo povídal s nikým, páč ten nikdo byl už mrtvej.
Oujé!

Je to už nějakejch 6 měsíců, co jsem to hrál, tak si to pamatuji matně. Možná to opravili. Jakože doufám, že jo. Ale hra tehdy absolutně nepočítala s tím, že picneš brannýho, kterej je hrozná svině, pak jdeš městem all guns blazing, protože jsou všichni agresivní, načež až poté začneš řešit nějaký věci, kde první nebo jedinou interakcí není boj.

Autor:  Reinar [ pát dub 03, 2015 9:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Jo, toho barmana potvrzuju a myslím, že i ti borci v bance byli divní. Prostě snad jediná smysluplná interakce byla s doktorem. A jen tak mimochodem, nebyly záběry z tohodle města i v kickstarter videjích? Si pamatuju přestřelku s člověkem na travnaté půdě ve městě, když ukazovali taktizování, line of sight atp.

Autor:  toudi_sk [ úte zář 29, 2015 3:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

mno, tak ma hra vyšla na plných 12.50€, až si vytlačím a prečítam manuál, tak to asi začnem hrať :D

Autor:  Reinar [ stř říj 14, 2015 8:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Rozehrál jsem dnes Director's Cut. Předtím jsem hru hrál hned po vydání bez patchů. Jelikož to bylo celkem snadné, zvýšil jsem si teď obtížnost na hard. Že mě lvl up kompletně nevyléčí je docela problém, předtím jsem v pozdějších fázích hry téměř nepotřeboval léčit jinak :D Na běžné náhodné setkání nebo přestřelku se třema borci padnou klidně 3 lékarničky. No ale teď k tomu DC. Možná, že některé věci byly přidány už v patchích pro základní hru...
Quirks, tedy traity: super. Některé jsou trochu bláznivé, ale některé jsou přímo must have. Sniper dostal trait, který mu přidal 2 AP, ale zpomalil chůzi o 50%. Who cares, pálí to odzadu o sto šest, 13 AP... Intelektuál zase bude 10 úrovní získávat o 1 skill míň, ale pak až do konce hry o 1 navíc (na konci hry budu mít lvl 40, takže 20 skillů navíc). A mlátičce s dýkou jsem dal Psychopath = každý zásah zvyšuje šanci na zásah a na kritický zásah. V kombinaci s velmi rychlým pohybem to je zabiják, bez kterého bych se (třeba kdybych měl dalšího puškaře) nedostal ani na přehradu v Highpoolu.
Po grafické stránce hra vypadá líp. Energetické zbraně jsou předělané. Nevidím tam žádný armor treshold, prostě to dává pecky, pokud má protivník vodivou zbroj, což mi přišlo, že byly zatím všechny. Taky přibyly perky, které jsou vázané na level a na skilly. Nekoukal jsem na všechny, ale vypadají fajn. Třeba můj medik teď léčí o 10% víc a můj sniper brzy bude mít garantovaný zásah při Ambush útoku (takže místo 2 výstřelů budu každé kolo dávat 1 výstřel a pak ambush? :P ).

Teď nějaké výtky. Změnila se kamera. Nejsem si jistý, jestli jen zvětšili úhel nebo ji i přiblížili, ale každopádně si připadám, jak kdybych hrál Diablo (mám malý rozhled). Posouvání kamery je furt kostrbaté, občas se zasekne. Hoši, pls, dynamicky působící posuv kamery v Unity napíšu i já za 2 minuty.
Text je menší a krapet rozmazaný, asi zavedli nějaká "nyní novější a modernější" opatření, která nejsou kompatibilní s mým thinscreen monitorem a jeho nativním rozlišením. Taky přidali různé zvuky tlačítek, které ovšem jsou příliš hlasité (takže otravné, ugh). Vypadá to, že nadabovali společníky. Nevzpomínám si, že by na mě Vulture's Cry mluvila. A to bych si teda určitě pamatoval, protože by své texty pomalu mlela asi ještě minulý pátek.

Tož to je prozatím vše. Proklikal jsem se rozhovory, které si ještě pamatuju z minulého roku, a došel až k té minihře s trubkama v Highpoolu. Pokračování příště.

Autor:  Firejs [ úte říj 20, 2015 8:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Narazil jsem na ten Directors Cut a přijde mi, že se rozhled kamery spíše zvětšil.

Tady je porovnání grafiky v původním, konzolích a nové pc verzi: http://www.zing.cz/novinky/29099/porovn ... -cut-verzi

Dostupné by to mělo být pro některé majitele PC verze zdarma.

Autor:  Reinar [ úte říj 20, 2015 9:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Kdysi:
Fakt hustej obrázek!
Teď:
Fakt hustej obrázek!

Změřil jsem si šířku bílého kolečka pod vybranou postavou. Je to 70 px (vzdálené postavy až 54 px) vs 85 px (vzdálené 70 px). Ten zoom, co je ukázaný ve videu, já rozhodně nemám. Spíš to vypadá jak na konzoli. inXile je asi podplacený widescreenovým lobby. Zatracení Ilumináti, kradou nám volnomyšlenkářům rozhled.

Autor:  toudi_sk [ úte říj 20, 2015 3:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

bráchovi som vravel, že to už vyšlo, ale stále má čas, vraj nech to otestujú takí ako Reinar a až to opatchujú, tak si to kúpi,
ja som skúsil asi 2 misie a začínam ľutovať tých vyhodených 12€ :D

Autor:  Reinar [ úte říj 20, 2015 3:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Wasteland 2

Tak chyby tam už asi žádné nejsou. Já byl schopný to v pohodě dohrát v základní verzi hned jak to vyšlo. Teď ten Director's Cut vypadá líp, jsou v něm opravené patrně všechny bugy (z těch, co stojí za zmínku), běží rychleji a některé lokace jsou předělané (řek bych že k lepšímu). Má to prostě tunu vylepšení, těch negativ je jen pár a většina patrně souvisí s mým rozlišením. Prostě pokud byl W2 předtím třeba 5/10, tak teď by mohl být i 7/10 (s přimhouřeným okem a widescreen monitorem :D).

Stránka 10 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]