Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Postavy http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=43&t=12455 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mogh [ čtv zář 25, 2014 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Postavy |
Tak sa pochváľte, aký sú vaši borci. Ja som bol začal ako moc veľký optimista a predpokladal, že sa bude dať dohrať s akýmkoľvek charakterom a zároveň ako "veterán Falloutu" som nastavil Ranger obtiažnosť. Početnosť loadingov a zároveň neschopnosť poradiť si s bossmi, ma donútila zmeniť názor. Moja prvá štvorka: Mogh C 4 L 8 A 3 S 4 S 3 I 5 C 1 Outdoorsman 2, Assault riffle 2, Lockpick 1, Demolition 1 Asi najväčšie sklamanie. Z vysokého šťastia zatiaľ necítiť žiadne výhody. Zranenie útočnou puškou mi aj pri kritických zásahoch príde dosť malé v porovnaní s SMG. Taktiež má hrozne malú iniciatívu, v každom súboji chodí úplne posledný a po troch kolách jedno "vynechá", oproti mojej najiniciatívnejšej postave. Žabka C 2 L 2 A 4 S 2 S 3 I 7 C 8 Barter 1, Kiss ass 2, Leadership 1, Prerception 1, Sniper Rifle 1 Dlho som nechápal, jak je možné, že toto dievča máva vždy prvé level up, keď v boji nijak nežiari. Až potom som si pozrel, že charizma pridáva bonus z nebojových expov. Chybky tejto postavy je málo akčných bodov (7 stačí akurát na výstrel) a hlavne, že Leadership je u snipera, čo sa drží ďalej od skupiny zbytočný. Žubrienka C 4 L 3 A 6 S 2 S 3 I 5 C 5 Submachine guns 2, Field medic 3, Surgeon 1. Kým nedostatok Žabky, ktorá sa ako líder drží ďaleko od skupiny, u Žubrienky je nedostatok presný opak. So SMG je efektívna na blízko, čím je zároveň väčšinou aj prvá na rane. Čo u medika nie žiadúca vlastnosť. Navyše má zrejme aj malú inteligenciu aby mohla dotiahnuť Surgeon skill na vyššie úrovne. Technomancer C 8 L 2 A 5 S 5 S 2 I 5 C 1 Weaponsmith 1, Energy weapons 1, Shotguns 1, Computer Scienes 1, Mechanical, Repair 1. Toto je asi jediná postava, u ktorej som zatiaľ nenašiel žiadne nedostatky (hoci prakticky som stále len na začiatku). |
Autor: | Bitchking [ čtv zář 25, 2014 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
No idea. Bodkinovi jsem něco naklikal a pak si vybral Fade, Hex a Bear. |
Autor: | StanleyCZ [ pát zář 26, 2014 2:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
Adam C - 4 L - 3 A - 3 S - 3 S - 3 I - 6 C - 6 Specializace: Mechanical Repair - 3 Assault Rifles - 3 Shotguns - 3 Smart Ass - 3 Kiss Ass - 2 Heavy Weapons - 2 Toaster Repair - 1 Suma sumárum, postava zároveň na všechno i k ničemu. To je tak, když člověk netuší, do čeho jde. Během soubojů se tak nějak drží, ale mohlo by to být lepší. To samé během rozhovorů, většinou mu chybí bod/y do Smart Ass, aby mohl dělat něco užitečného. Carolina C - 6 L - 5 A - 5 S - 3 S - 3 I - 3 C - 3 Specializace: Sniper Rifles - 4 Handguns - 3 Demolitions - 3 Perception - 2 Assault Rifles - 1 O něco použitelnější, když dostane do pazour nějaké pořádné flusátko, je schopná napáchat celkem slušnou paseku. Trošku mi tam hapruje AR skill navíc, ale co. S ní jsem relativně spokojený. Buchar C - 6 L - 3 A - 3 S - 6 S - 4 I - 3 C - 3 Specializace: Submachine Guns - 3 Bladed Weapons - 3 Brute Force - 3 Brawling - 2 Animal Whispering - 2 Blunt Weapons - 2 Tu jsem měl snahu vytvořit ultimátní mlátičku, která se dokáže ohánět vším, co je po ruce. Nu, moc to nevyšlo (v pozdějí fázi hraní se ukázal jako naprosto zbytečný), takže jsem mu "post mortem" začal házet body do submachine guns. Gavin C - 5 L - 5 A - 5 S - 4 S - 3 I - 3 C - 3 Specializace: Assault Rifles - 4 Lockpicking - 3 Field Medic - 3 Safecracking - 1 Computer Science - 1 Surgeon - 1 Kdyby neměl Field Medic a Surgeon skill, byl by absolutně k ničemu. Zbraní se ohánět umí, to jo, ale zbytek skillů zůstává prakticky nepoužitý. Ale ještě není úplně ztracený, uvidíme, co se z něj v průběhu hraní vyklube. Dále mám v teamu Vulture's Cry a Ralphyho (zatím je naprosto zbytečný. hodlám ho pasovat na heavyho!). Tým mám seskládaný dost mizerně, ale už jsem s ním hrál moc dlouho na to, abych začal znova. Nu, uvidíme, jestli je po Damothě dám nějak do kupy. |
Autor: | Bitchking [ pát zář 26, 2014 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
Justy píše: Kdes sebral Ralphyho? Mně utekla Angela (a zrovna před Damontou, když jsem nutně potřeboval rozbíjet ploty a jednu ÚP navíc!) a Lexicanum je v boji úplně k ničemu. Rail Nomads Camp. Ale abys ho dostal, tak potřebuješ zrovna ten Angelin skill Možná to jde i jinak, ale nezkoušel jsem. Plus jsou tam minimálně 2 další rekrutovatelné NPC. |
Autor: | Reinar [ úte zář 30, 2014 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
Dají se atributy zvyšovat v průběhu hry, nebo jen při vytváření postavy? |
Autor: | Smejki [ úte zář 30, 2014 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
mimochodem, když se podíváte do xml s nastavením postav (export postavy), je tam vidět nevyužitá položka Traits |
Autor: | Květináč petunií [ úte říj 07, 2014 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
Justy píše: Traity a perky mi chybí, trochu by to tvorbu a rozvoj postavy oživilo. Specifikace postav dodám časem, jen abych nastínil – Vedoucí – sniper, řečník ; Dalším členem je pologramtnej kolohnát, specializace na brute force, demoliton a outdoorsman ; medička se specializací na brokovnice a zámky ; maník s energetickými zbraněmi, specializace na sejfy a opravy (+ Angela a Rose) |
Autor: | Croacker [ čtv říj 09, 2014 8:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
Tak já mám: Snipera s energy weapons, k tomu computer science (zbytečné, pokud máte Rose), perception, toaster,outdoorsman (zase na nic,pokud máte Angelu). Medic se submachine guns a shotguns, Field medic,surgeon, weapon smithing a mechanical repair. Mlátičku jménem Bakly. Heavy weapons, blunt a bladed weapons (škoda jednoho bodu, stačí jedno z toho), k tomu lockpicking, safecracking, brute force (...Angela...), demolitions. A leadera, Assault rifles a hand guns. K tomu všechny Ass a leader ship. Dost se mi osvědčilo mít u každý postavy dvě zbraně. Hlavně pro Snipera a Leadera, pokud se k nim někdo dostane na pár kroků, jsou jim zbraně na dálku na nic. Akorát jsem dost rozpačitej z Rose. Dal jsem jí ještě Submachine guns, ale stejně se každou chvíli v boji zblázní. Navíc ta její původní zbraň byla pěkně na houby. A prostě obecně mi tam ta postava nesedí. Ale její Science je zlatá věc. Už se mi blíží level 10, až dostanu bodík do attributů, tak to hodím tak aby každej měl víc AP a mohl střelit víckrát v jednom kole. Jinak jsem s touhle skvadrou zatím nikde neměl vážnější problémy (taky jsem skoro nikde nebyl). Teď jsem se dostal do Prison, tak uvidím jak to dopadne tam. |
Autor: | schali [ úte říj 14, 2014 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postavy |
Předem uvádím, že jsem na začátku nezvolil postavy moc dobře a musel jsem hrát na druhou obtížnost, v druhé části hry když jsem mohl upravit atributy tak jsem změnil obtížnost na ranger a dalo by se snad i na Jerk, ale chtěl jsem upalovat dopředu. Doporučuji hrát na nejvyšší obtížnost nebo aspoň ranger, vyplatí se to. Nepoužíval jsem celou hru žádné težké zbraně, bazuky, rpg apd. ani computer sience na roboty, pouze minimum granátu. Preferuji střelbu na dálku, takže jsem neměl ani žádnou postavu pro kontaktní boj. U všech charakteru jsem měl vysokou inteligenci(8), je to vynikající, protože vše potom můžete ve hře vyřešit pomocí dovednostních skilů, ale utrpí tím vaše bojové schopnosti, minimálně dvě nebo 3 postavy můžou mít klidně int 6 a přesto využijete všechny možnosti ve hře a namaxujete potřebné skilly na požadovanou úroveň. Složení party: 1.Main charakter: Assault rifle Skills: Demolice, Leadership (na max) Zvoleno v pořádku až na jeden detail, pokud dáte nějaké postavě riflu tak musí mít 10 akčních bodu, měl jsem jen 8(velká chyba). Assault rifle jsou podle mě nejlepší zbraně ve hře, jsou univerzální po celou dobu hraní, nadprůměrně silné, umožnují boj na velkou vzdálenost, na konci hry jsou velmi silné. Demolice a Leadership(+HIT) jsou nutnost. Klíčovým parametrem střelných zbrání je HIT rating, šetřil jsem bodíky, protože jsem nevěděl co mě čeká a byla to opět velká chyba, do skilu zbraní se vyplatí maximálně investovat a zvedat HIT. 2. Doktor: brokovnice Skills: Medic, Chirurg, weaponsmith Brokovnice není špatná zbraň, ale dosah je samozřejmě tragickej a já preferuji boj na dálku. Oba healovaci skily jsou velice důležité, na max., Weaponsmithing je kličová dovednost ve hře - doporučuji začít používat okamžitě jakmile to bude možné 3. Henry - Energetické zbraně Skills: Toaster a Mechanic Repair Bezkonkurečně nejlepší, nejsilnější a nejfamóznější zbraň ve hře je energy weapon(jedna). Takže u jedné postavy je nutný tlačit na max. Toaster repair je velmi duležitý, ale nemusí se tlačit na maximum, 5 by mělo stačit, víc jen když zbydou body. Mechanic repair je taky důkežitý pro plnění qwestů. 5. Sniper - Sniper Rifle(nahrazeno později energy weapon, já doporučji nahradit Assault rifle a energy nechat pro někoho kdo se k vám přidá) Skills: Safecracking, Locpicking, Alarm disarming Sniper rifle je úplně na nic, nedoporučuji na žádnou z postav, bohatě stačí pokud naberete k partě Vultures Cry, což je výborná postava se sniperkou. Odstřelovačku plně nahradí vytuněná Assault rifle, která je úplně v jiné dimenzi byt nedostřelí až tak daleko. Všechny zvolené skilly jsou velmi důležité. Výpis dovedností dle důležitosti: Outdoorsman - naprosto klíčový skill, který má Angel a Vultures Cry(nikdo se nechce jebat na začátku v poušti) Toaster repair - sklil, který dokáže výrazně ovlivnit 50% hry(část Arizony a celou Kalifornii) Weaponsmithing - vynikající dovednost pro vylepšení zbraní Surgeon - zachrání vám zadek v boji Perception(Vultures Cry) Safecracking Medic Lockpicking Hard Ass (Vultures Cry) Demolitions Mechanic reapir Alarm disarming Animal Whisperer( Vultures Cry) ------------------------------------- jak vidíte Vultures Cry toho zastala docela dost, takze jsem si ji nechal po celou dobu hraní. Brute force má Angel, později je sklill nahraditelný dynamitem Computer sience jsem v podstate za celou hru nevyužil. Kiss ass není špatné, ale obejdete se bez toho Smart ass snad jen ke konci hry, takže pokud máte na konci volné body, proč ne. Barter je na nic -------------------------------------- Hru jsem dohrál na 36 levelu, moc jsme toho nevynechal a měl jsem obrovský přebytky bodů do skillu jako důsledek vysoké inteligence u všech postav. Závěrečný doporučení: Luck je na nic - stačí jeden bod, Charisama je taky na nic, stačí dva body, inteligence stačí u většiny postav na 6, Síla by měla být minimálně 4, minimálně dvě postavy by měli mít na začátku 10 akčních bodu a oboum bych dal rifle. Sniper rifle se vůbec neosvědčily, težké zbraně taky ne, pistole a brokovnice mají krátký dosah a žádný zázraky se nedají čekat ani v pozdější fázi hry, ale daj sa. SMG se mě taky moc nezdaj a na začátek bych si je nevzal, zerou munici, později třeba najdete někoho kdo to bude umět. Poškození je pak slušné, přesto nikdy nedosahnou univerzality rifle. Důležité: Nastavujte atributy postav s ohledem na Combat initiative, postava u které předpokládáte, že bude způsobovat v boji masivní škody(typicky postava určená pro BFG energy weaponu) by měla mít taky vysokou iniciativu, určitě se to při hraní na vysokou obtížnost vyplatí Armory, kterými se můžete v průběhu hraní vybavovat vás můžou v pozdější fázi hraní značně poškodit místo aby vám pomohli. Je dobré na to pamatovat, jinak se vám může obtížnost posunout na 5 úroveň - mission impossible |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |