Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte bře 19, 2024 4:28 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: pát zář 15, 2017 7:58 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1493
Odkaz v prvom príspevku tohto topicu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: pát zář 15, 2017 9:01 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22116
Bydliště: Brno
tos nepomoh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: pát zář 15, 2017 9:06 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1493
Tu? Teda konkrétne v tej prvej časti, kde píšeš, že sme sa zhodli ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:04 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22116
Bydliště: Brno
Těžko říct tak z fleku. Já jsem zapomněl heslo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:13 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1404
Tak na tyhle úpravy se nějak zapomnělo, z těch nových perků nejsou v oficiálním a jediném platném seznamu žádné. Asi se zazdily kvůli diskusi nad novými pravidly. Díky za jejich objevení ::kawaii


____________________________________
Shrnutí perků:
Balíček 1: Na tomhle jsme se v zásadě shodli | ČTI
Těžké ho zabít
Ty to prostě jen tak nevzdáš, co?
Granát tě nezabije, ale ponechá ti 1 HP
Podmínka: perk Tvrdohlavý.

Zářící
Ghůl, 3. lvl.
Ozařuje své nejbližší okolí (na dosah ruky) (1Rad/min.)

Kontaminovaný
Ghůl, 4.lvl. - nutnost mít Zářícího
Dotykem přenáší radioaktivní znečištění (5 RADů za dotyk)

Infektor
Ghůl, 4.lvl.
Dotykem přenáší infekci FEV (5% za dotek)

Železné plíce
kdokoliv, lvl.6, Pojídač hadů
Otravný plyn na něj nemá vliv.

Lepší krytí
Lvl: 4
Můžeš předloktím krýt útoky chladnou, střelnou a vrhací zbraní. Takový zásah je redukován na 0 HP
Také jako perk spojený s nošením chráničů.

Samotář
Lvl: 1
Pokud nejsi členem týmu (osamělý střelec), nebo je tvůj tým na akci zastoupen pouze tebou, každý tvůj čin ohodnocený xp je modifikovaný číslem +5. (za smrt je -2, za zabití +15)

Šílenej bombarďák
Lvl: 5
Tvé vlastní granáty, miny, nástrahy tě nezraňují.

Úprava:
Odolný proti radiaci.
Snižuje působení radiace o 1/3. Číslo se počítá po akci z celkového množství obdržených radů. Možno brát opakovaně.

Přírodní zbroj
lvl. 1
Ráta sa ti zbroj aj keď na sebe žiadnu nemáš.

Zběsilá mutace
Lvl: 6
Zmenšuje tvé zásahové plochy pouze na tělo a hlavu.
- jen ghoul a mutant
- vyžaduje rychlý metabolismus

Infiltrátor
lvl 6
Tvoja schopnosť preniknúť v prestrojení k nepriateľovi sa stala povestnou, kedykoľvek si nasadíš "uniformu" inej frakcie, táto frakcia ťa berie ako svojho člena.

Muniční truhlík
lvl 4
Zbierať po sebe nábojnice a pretavovať olovo na guľky je tvoja vášeň. Po každej akcii získavaš od Mogha 20 nábojov.

Trait Muničář - vyrábí munici z donesených komponent - na hracím poli, nebo v rámci barteru by se pohybovaly nábojnice a krabičky "muničních komponent" a muničář by z nich "vyráběl" 6mm BB.
Technické provedení
1) nábojnice jsou nábojnice, leží porůznu rozhozené po herní krajině.
2) kartonová krabička od nábojů nadepsaná "Templáři VŠB: muniční komponenty (herní předmět)" obsahuje sáček s 20 kuličkami.
Hráč přijde k muničáři, dá mu nábojnici, muničář mu za ni vydá kuličku z krabičky. Po hře jsou nábojnice odevzdány organizátorům.


Balíček 2: Tyhle věci potřebují ještě promyslet a případně proškrtat | ČTI
Nemyslící halda
Lvl: 6
Každé dosažení nové úrovně a vzetí tohoto perku přidává +1 HP, ale nemůžeš získat xp. ziskem artefaktu, vlajky, prodejem otroka a plněním úkolů zadaných organizátorem.
"nemůžeš získat xp. jinak, než bojem"
- Hmm, ale od toho jsou tady mutanti.

Priateľ zvierat
lvl 5
Nevedno či je to karmou alebo čarom osobnosti ale zvieratá na teba proste neútočia, dokonca ani párači (na nižšom leveli než máš ty).


Beastmaster
lvl 6 (podmienka mať perk Priateľ zvierat)
Zvieratá nielenže na teba neútočia, oni dokonca poslúchajú tvoje príkazy, aj párači (na nižšom leveli než máš ty).

Přítel zvířat, beastmaster: vynechal bych párače. Anebo rozdělit na:
- přítel zvířat (zvířata neútočí)
- pán zvířat (zvířata poslouchají) a
- vládce bestií (párači poslouchají)
S tím, že by to dělalo provázaný žebříček třeba na 2. - 4. - 7. úrovni. Vládce bestií jako završení vývoje postavy barbara z Pustin, nebo nějaké vědmy nebo tak něco.

Eternit
Ghůl, 5.lvl, musí mít Dítě radiace a Kontaminovaný
Sám se léčí 1 HP každých 15 minut.
Ja som nad ním doteraz neuvažoval a pri lvl strope bude passé, pretože nemám ako nazbierať perky ktorými je podmienený, ale napadlo ma, že za týchto podmienok by bol zbytočný. Modelová situácia - počas bitky skončím s 1 HP (čo je pre ghoula celkom úspech, za predpokladu že neútočí od chrbta a neskončí s plným počtom HP), buď obetujem jeden perk na to, aby som si mohol doliečiť 1hp/15 min. alebo sa nechám zmasakrovať a respawnem si 1hp/1 min (na max lvl ma už strata expov za smrť trápiť nebude) Viem, že to je dosť powergaming náhľad, ale pri obmedzenej možnosti výberu by sa mal brať do úvahy.

(napadlo ma, že by to mohli byť nie tri presne dané perky, ale tri z väčšej skupiny perkov)
Třeba 3 jiné ghoulí perky? Nebo raději 4, ať to je nadpoloviční?

Změna regenerace z 1HP/8 hod na 1HP/10 min.

Zlatokop
kdokoliv, lvl. 3
Při putování Pustinou se ti vždy podaří nějaký malý nález!
Před začátkem každé hry si u organizátora vyžádej malý náhodý příspěvek. (cca 1-3 TV, do 10 nábojů, kousek mýdla, soli, koření...dle vůle orga.)

Hmm no keď to vidíš takto, tak asi hej (ja by som bol ako org štedrejší a rozdával len predmety s praktickým herným využitím, teda vyšší lvl by mal opodstatnenie)

Perk Obejdi pravidla: Zrušit.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 10:58 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1404
Moghu, 10 xp za účast na akci platí pouze pro akce mimo templáře.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 11:27 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1493
By som tvrdil, že sa mýliš


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 11:46 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1404
Hm, já si je nikdy nepřičítal. To se muselo změnit někdy v průběhu. :x

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 1:58 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22116
Bydliště: Brno
Změnilo se to poměrně záhy, měl to být jakýsi paušál, který posouvá hráče dále prostě za to, že se zúčastnil.
I když si říkám, že by možná bylo lepší ho zrušit zcela. Protože už se templáři nedělí na lidi, kteří jezdí občas a lidi, kteří jezdí vždy, ale zůstala spíš jen ta druhá skupinka. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 6:19 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 10, 2010 9:09 pm
Příspěvky: 1404
Počítat to od Pikniku při cestě je dobrá darda. :-D Ale lepší pozdě než později...

Operace trhání švestek (je na minulé stránce, ale stav nezapsán)
+ 20xp za perk
+ 10 za akci
+10 za quest s bombami
+20 vítězství všech týmů
+ 5 zámek
Celkem 533 xp.

OLS: Kladivo na čarodejnice
+ 20xp za perk
+ 10 za akci
+ upálení čarodějnice 5xp
Celkem 568 xp.

Patrola VII: Incydent Trzyniecki
+ 20xp za perk
+ 10 za akci
Čantorka 4xp (opraveno)
Celkem 602 xp.

Operace Lomená skála 3: Výbušná zmes
+ 20xp za perk
+ 10 za akci
Celkem 632 xp.

Plán "Bílý"
+ 20xp za perk
+ 10 za akci
- 7 xp smrt
Fragy netuším v té vřavě, ale asi je mají započítané ostatní z týmu, takže spíš nic.
Celkem 655 xp.

S případným levelováním a perky počkám na úpravu pravidel, teď to asi nemá smysl.

ZAPSÁNO 24.9. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 6:44 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1404
Zewellské updaty zapíšu, až se Livjatán vyjádří, kolik měl na PB fragů, jelikož má perk Vůdce (který bych už počítal dle nových pravidel, tedy +5xp/frag).

Miro, nezabil jsi mě náhodou na tom začátku, jak jste mi lehali k nohám?

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 6:59 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 10, 2010 9:09 pm
Příspěvky: 1404
To právě si nejsem jist, jestli byla moje rána nebo Livjatánova, takže jsem si to radši nezapočetl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:04 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1493
Miro píše:
Čantorka 8xp (dle Mogh z minulé stránky, už si to moc nepamatuju)

Drancíři mali za Čantorku (aj Ostrý keby ho stihli) polovičný počet expov, lebo ju mali o (viac než) polovicu bližšie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:23 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1404
Miro píše:
To právě si nejsem jist, jestli byla moje rána nebo Livjatánova, takže jsem si to radši nezapočetl.

No já v tom mám guláš úplný. Jen jsem věděl, že jsem zdechl. Později se ke mně doneslo, že tam Livjatán zařval taky, tak ať si ho poslední dorážející připíše. Jelikož jsem došel na plný respawn, usuzuji, že jsem to byl já. A tím pádem bys měl můj skalp ty (nebo oba napůl).

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úpravy karty charakteru.
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 9:09 am 
Nájezdník
Nájezdník
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 510
Bydliště: U Merkuru
OLS: Kladivo na čarodejnice
+ 20xp za perk
+ upálení čarodějnice 5xp
+ smrti -14xp
+ zabití Mogha +20xp

Patrola VII: Incydent Trzyniecki
+ 20xp za perk
+ za trasu s Moghem už si nepamatuji xp.

Operace Lomená skála 3: Výbušná zmes
+ 20xp za perk
+ už taky nevím co bylo hodnocené za xp.

Plán "Bílý"
+ 20xp za perk
+ 15+10+10+10= 45 xp (4 fragy)
- 7 xp smrt

Mělo by to být 129xp, čímž ziskávám sedmou a poslední úroveň.

ZAPSÁNO 24.9. 2017

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny