Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Další střelba na škole, prohnilý západ, to by se v Rusku... oh, wait!
Právě je pon říj 22, 2018 6:14 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 06, 2015 9:42 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Takže povidla, pánové. Minule jsme tak mocinky moc debatovali nad distribucí levelů a expů, až jsme zapomněli (já jsem zapomněl, ale vy jste mi to nepřipomněli), že tady máme nové perky: http://templari.tecka.eu/phorum/viewtop ... ab3#p20453
Ale hlavně i přes připomínkové řízení prošla neexistence Rad-Away!
Takže bych vrátil do hry pravidlo, že rad-away existuje a že léčí 2 rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pát srp 05, 2016 6:57 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:41 pm
Příspěvky: 458
Bydliště: bohužel praha
Vzdy jsem si myslel, ze dal existuje:) jinak mam furt v hlave ten napada na ty piticka capri sonne, staci prelepit a nalepit fesny text:) takhle to jde btw udelat se vsim, stimpaky vyrabi hosi z fallout larpu tak krasnoucke..

_________________
spend shell


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned srp 07, 2016 7:46 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1080
jj - trebárs by to mohlo vyzerať nejak takto:
Image


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: čtv zář 08, 2016 9:52 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:41 pm
Příspěvky: 458
Bydliště: bohužel praha
Jo.

_________________
spend shell


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2017 5:03 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Uvažoval jsem nad updatem perků.


Přízeň boží - v případě herního modu bitva, kde tento perk pozbývá smyslu, by fungoval v upravené verzi: jednou za hru si můžeš zkrátit respawn na 1 sekundu.

Barbarský válečník - Původní znění: Hráč způsobuje chladnou zbraní zranění za 3HB, ale nemůže používat žádnou jinou zbraň. Tohle by se mohlo upravit tak, že způsobuje stejné zranění, ale perk by odemykal používání dvojručních či jinak dlouhých chladných zbraní, případně by odemykal štíty, které by jinak povolené nebyly. Perk by se přesunul na nižší úroveň (1-2).

Týmový hráč a Vůdce: Tady bych množství XP navýšil i na několikanásobek. Doby zabíjecích dožínek jsou pryč. Teď si každý z akce odveze v lepším případě 2 fragy, v horším žádný. Kdybych to vztáhl na akci Plán bílý, v případě, že bych měl oba tyto perky, členové mého týmu by získali po 2 xp, tedy týmový zisk 8 xp, já sám bych získal navíc tak kolik, 6 xp? Když to srovnám s perkem Bystrý učedník (20 xp za účast), který je navíc na 1. úrovni (tyto jsou na 4.), je to málo. A to to byla bitva, na ostatních akcích (které převládají) by mi ty perky byly k ničemu, zatímco Bystrý učedník by fungoval. Tedy navrhuji navýšení na 5 xp pro Vůdce (xp pro ostatní) a 4 xp pro Týmového hráče (xp od ostatních pro mne). Při použití stejného příkladu by to vycházelo asi na 20xp pro mne a celkem 20 xp pro ostatní 4 členy týmu. Dále bych Týmového hráče posunul aspoň na 3. úroveň.

Oživení perku Ostrostřelec - Místo původních nápadů způsobovat větší zranění by odemykal výkonnější airsoftové zbraně (stále pouze manuály) za cenu nemožnosti bojovat čímkoliv jiným. Jestli se nepletu, důvody pro zákaz výkonných zbraní jsou tři: 1) Aby měly chladné zbraně smysl, 2) Aby na akci mohli být efektivní i lidé, kteří do hry nechcou mnoho investovat a 3) Aby lidé nemuseli nosit profi (drahou) ochranu očí. V případě omezení perkem by odpadly první dva body. Bod číslo tři podle mého názoru již pozbývá smyslu, neboť už nejsme patnáctiletí kluci s kapesným 50 korun. Perk by byl omezen vysokou úrovní (5 nebo více), což by zajistilo i to, že jde již o ostříleného hráče, který ví, jak se má na akci chovat. Dále by perk mohl být omezen individuálně - tedy by se třeba muselo jeho získání nejprve schválit templářskou veřejností a vztahoval by se na konkrétní zbraň, která by rovněž musela projít schválením.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2017 11:29 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Přízeň boží - neměnil bych. Prostě to v modu Bitva nefunguje, no. Mnohé perky fungují jenom v nějakém režimu a v jiných ne.

Barbarský válečník - odemykání zbraní je umělý krok navíc, takže v zásadě jsem proti. Dlouhé zbraně již jsou penalizovány opruzem při jejich dopravě. Asi by mělo být na každém hráči, jakou kombinaci si zvolí, a jestli chce běhat obtížený jako Wulfič. Livjatán na PB pěkně nadával. :)

Týmový hráč a Vůdce: Souhlas.

Ostrostřelec: S bodem 3) máš pravdu, zrovna dneska jsem koukal na své ochranné brýle za 20 Kč a nadával si, že jsem je spostapizoval - dneska mají mnohem, mnohem vyšší cenu... Koupím si lepší ochranu.
Jinak se mi to líbí, dal bych to spíš jako trait, tedy že žadatel by musel nastřílet na střelnici z reálných kvérů pěkný výsledek, pak by mohl vzít lepší krochnu i na templáře. Jenže když se zamyslím právě nad PB, tak tam by jeden střelec s SVD ovládl bitevní pole. Ze střechy bunkru by prostě kraloval, nepustil si nikoho k tělu, anebo naopak, z úkrytu mezi smrčky by vystřílel postupně všechny obránce.
Řekl bych, že takový Ostrostřelec je víc smrtonosný perk, než Firejsem navrhovaný "Smrtící prst". ::)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2017 9:41 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
cheky píše:
Barbarský válečník - odemykání zbraní je umělý krok navíc, takže v zásadě jsem proti. Dlouhé zbraně již jsou penalizovány opruzem při jejich dopravě. Asi by mělo být na každém hráči, jakou kombinaci si zvolí, a jestli chce běhat obtížený jako Wulfič. Livjatán na PB pěkně nadával. :)

Máš v zásadě pravdu. Akorát je rozdíl mezi opruzem hodit zbraň do auta a opruzem vláčet ji vlakem :) Což mi připomíná, že na té akci lidi dost ostrouhali kostým, zatímco já vzal téměř vše, takže jsem si s sebou musel vzít panošku kvůli jídlu a dalším věcem.

cheky píše:
Týmový hráč a Vůdce: Souhlas.

Po dalším přemýšlení navrhuju dát Týmového hráče na 1. úroveň a Vůdce na 2. Perky na zrychlený sběr XP mají smysl na začátku kariéry, ne na jejím konci.

cheky píše:
Ostrostřelec: S bodem 3) máš pravdu, zrovna dneska jsem koukal na své ochranné brýle za 20 Kč a nadával si, že jsem je spostapizoval - dneska mají mnohem, mnohem vyšší cenu... Koupím si lepší ochranu.
Jinak se mi to líbí, dal bych to spíš jako trait, tedy že žadatel by musel nastřílet na střelnici z reálných kvérů pěkný výsledek, pak by mohl vzít lepší krochnu i na templáře. Jenže když se zamyslím právě nad PB, tak tam by jeden střelec s SVD ovládl bitevní pole. Ze střechy bunkru by prostě kraloval, nepustil si nikoho k tělu, anebo naopak, z úkrytu mezi smrčky by vystřílel postupně všechny obránce.
Řekl bych, že takový Ostrostřelec je víc smrtonosný perk, než Firejsem navrhovaný "Smrtící prst". ::)

S převedením na trait bych neměl problém, ale úrovňovou podmínku bych mu ponechal. Ten perk mě napadl poté, co jsem si uvědomil, že airsoftky jsou momentálně dost slabé. Každé stéblo poskytuje obranu, zasáhnout pohybující se cíl je těžké, protože kuličky dlouho letí. Kolikrát to zasažený kvůli vrstvě oblečení ani necítí, když se kouká někam jinam. Třeba zrovna na PB hned při první přestřelce jsem to ze strany valil do Zewelláků u bunkru. Jsem si jistý, že jsem zasáhl minimálně třikrát, ale nezdálo se, že by to někoho zajímalo. Sám jsem pak byl dost pod palbou, ale nejsem si vědom, že bych byl zasažen (až jsem se divil a říkal si, jestli si nemám raději jeden život pro férovost strhnout). Potyčku rozhodly granáty a chladné zbraně. Obecná vítězná strategie by tedy byla taková, že bych si vůbec nebral airsoftku, ale štít a nějakou delší chladnou zbraň (delší než tesák). To rovnou můžu jet hrát fantasy, no ne?

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2017 11:12 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Reinar píše:
cheky píše:
Barbarský válečník - odemykání zbraní je umělý krok navíc, takže v zásadě jsem proti. Dlouhé zbraně již jsou penalizovány opruzem při jejich dopravě. Asi by mělo být na každém hráči, jakou kombinaci si zvolí, a jestli chce běhat obtížený jako Wulfič. Livjatán na PB pěkně nadával. :)

Máš v zásadě pravdu. Akorát je rozdíl mezi opruzem hodit zbraň do auta a opruzem vláčet ji vlakem :) Což mi připomíná, že na té akci lidi dost ostrouhali kostým, zatímco já vzal téměř vše, takže jsem si s sebou musel vzít panošku kvůli jídlu a dalším věcem.

No, ostrouhali kostým: Mogh jezdí nalehko vždy, Livjatán měl naopak nebývale zbytnělý kostým, Firejs přišel, jako chodí po světě normálně, Petr v pracovním, já měl na sobě těžkou bitevní výstroj na chladné, felčarskou a granátnickou a ještě jsem zvažoval, jestli nepřibrat velitelskou.
Kvůli tomu, aby lidi nechodili v tričku a teplákách, jsem kdysi vypisoval soutěže o nejlepší kostým akce, ale přestal jsme s tím, protože jsem neměl čas to vyhodnocovat. Jestli máš námitky proti úrovni kostýmů, tak můžeme tuto tradici obnovit a ty budeš jejím garantem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2017 11:15 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Citace:
cheky píše:
Týmový hráč a Vůdce: Souhlas.

Po dalším přemýšlení navrhuju dát Týmového hráče na 1. úroveň a Vůdce na 2. Perky na zrychlený sběr XP mají smysl na začátku kariéry, ne na jejím konci.

Za mne OK, jestli se do konce týdne neozve nikdo proti, tak to můžeš rovnou upravit v pravidlech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2017 11:19 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Citace:
cheky píše:
Ostrostřelec: S bodem 3) máš pravdu, zrovna dneska jsem koukal na své ochranné brýle za 20 Kč a nadával si, že jsem je spostapizoval - dneska mají mnohem, mnohem vyšší cenu... Koupím si lepší ochranu.
Jinak se mi to líbí, dal bych to spíš jako trait, tedy že žadatel by musel nastřílet na střelnici z reálných kvérů pěkný výsledek, pak by mohl vzít lepší krochnu i na templáře. Jenže když se zamyslím právě nad PB, tak tam by jeden střelec s SVD ovládl bitevní pole. Ze střechy bunkru by prostě kraloval, nepustil si nikoho k tělu, anebo naopak, z úkrytu mezi smrčky by vystřílel postupně všechny obránce.
Řekl bych, že takový Ostrostřelec je víc smrtonosný perk, než Firejsem navrhovaný "Smrtící prst". ::)

S převedením na trait bych neměl problém, ale úrovňovou podmínku bych mu ponechal. Ten perk mě napadl poté, co jsem si uvědomil, že airsoftky jsou momentálně dost slabé. Každé stéblo poskytuje obranu, zasáhnout pohybující se cíl je těžké, protože kuličky dlouho letí. Kolikrát to zasažený kvůli vrstvě oblečení ani necítí, když se kouká někam jinam. Třeba zrovna na PB hned při první přestřelce jsem to ze strany valil do Zewelláků u bunkru. Jsem si jistý, že jsem zasáhl minimálně třikrát, ale nezdálo se, že by to někoho zajímalo. Sám jsem pak byl dost pod palbou, ale nejsem si vědom, že bych byl zasažen (až jsem se divil a říkal si, jestli si nemám raději jeden život pro férovost strhnout). Potyčku rozhodly granáty a chladné zbraně. Obecná vítězná strategie by tedy byla taková, že bych si vůbec nebral airsoftku, ale štít a nějakou delší chladnou zbraň (delší než tesák). To rovnou můžu jet hrát fantasy, no ne?

Tak to je spíš než volání po novém perku volání po zavedení lepších zbraní. ::)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pát zář 15, 2017 7:32 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1080
Reinar píše:
Jsem si jistý, že jsem zasáhl minimálně třikrát, ale nezdálo se, že by to někoho zajímalo. Sám jsem pak byl dost pod palbou, ale nejsem si vědom, že bych byl zasažen


Ja som si zarátal dva zásahy. A sám som bol so streľbou efektívny len proti Petrovi na 5m. Osobne o moc silnejším zbraniam nefandím - je pravda, že s Mirovým flusátkom sa moc triafať nedalo, ale dnes bežne predávané brokovnice s dostrelom cca 30m sú pre naše potreby akurát, aby mali ešte využitie aj chladné.

Reinar píše:
Přízeň boží - v případě herního modu bitva, kde tento perk pozbývá smyslu

My sme ho využili aby Miro mohol felčiariť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 6:46 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Mogh píše:
Reinar píše:
Jsem si jistý, že jsem zasáhl minimálně třikrát, ale nezdálo se, že by to někoho zajímalo. Sám jsem pak byl dost pod palbou, ale nejsem si vědom, že bych byl zasažen


Ja som si zarátal dva zásahy. A sám som bol so streľbou efektívny len proti Petrovi na 5m. Osobne o moc silnejším zbraniam nefandím - je pravda, že s Mirovým flusátkom sa moc triafať nedalo, ale dnes bežne predávané brokovnice s dostrelom cca 30m sú pre naše potreby akurát, aby mali ešte využitie aj chladné.


Definuj běžně prodávané brokovnice. Teoretický dostřel 30 m mají zbraně v cenové relaci kolem 1000 Kč. U toho mého Škorpionu (kvalitní Tokyo Marui) se uvádí 27 - 50 metrů teoretický dostřel, ale efektivní střelba je tak na 15 metrů, zbytek je o náhodě. Mě jde o povolení zbraní v relaci třeba do 3000 Kč, kde se ten efektivní dostřel zvýší na 25-40 metrů, ovšem hráč přijde o možnost bránit se zblízka. Krom toho je stále omezen herní municí, takže to nebude chtít kropit nazdařbůh. A už by se nemohl zúčastnit žádné akce typu Chladná ocel (leda jako mezek nebo granátník).
Ano, na PB by člověk se sniperkou na prostředním bunkru mohl pěkně zatopit, ale jak často se takové situace stávají? A vůbec, kolikrát někdo dokáže pořádně zatopit už jen tím, že má dlouhou chladnou zbraň nebo štít? Drancíři při každé bitce doplácejí na to, že mají jen krátké tesáky. Když na mě na PB vyběhl Livjatán s Mirem, věděl jsem, že je po mně, i když jsem měl tou dobou ještě stále 6 životů a oni bůhvíkolik (pro mně za mně klidně i po jednom). Kdyby nezakopávali a neběželi hrr, tak nic nesvedu.
Obrázek

Nebo si vemte Řepu, kterého museli zabíjet tři lidi naráz a stejně to aspoň jeden nerozdýchal. Jsou situace, kdy je něco výrazně lepší, kdy něco vykračuje z řady, ale o to zajímavější ta hra pak je, variabilita a nutnost přizpůsobovat se situaci! Kdybychom všichni bojovali se stejnými zbraněmi na rovném betonovém placu, tak to bude nuda.

Mogh píše:
Reinar píše:
Přízeň boží - v případě herního modu bitva, kde tento perk pozbývá smyslu

My sme ho využili aby Miro mohol felčiariť

A já byl proti ::) Dle mého názoru to nebylo správné. Navíc takhle zpětně bych řek, že i zbytečné. Prý léčil jen jednou. Mohli jste hrát bez toho a pak chvilku zdržovat, než se zbytek týmu respawne. Případně můj návrh by zajistil, že aspoň jeden z vás by se mohl při kompletním vybílení řad vrátit rychle do hry a překazit nám plány.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:04 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
To je dobře napsané.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 8:13 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 340
Bydliště: U Merkuru
Mám sto chutí napsat něco od srdce. Něco negativního. Dusím to v sobě dlouho. Ale neudělám to. Pro mě jsou templáří čas, kdy si můžu užít hodně zábavy. Vím, že kdybych chtěl nějak přepracovat pravidla, strukturu hry, narazil bych. A nikam by to nevedlo. Proto nebudu komentovat jakékoliv úpravy.
Jestli hra dospěje k tomu, že to pro mě už nebude zábava, přestanu ji prostě hrát.
Upřímně a s čistým vědomím chci prohlásit, že v bitvách hraji čistě a vědomě nikdy nepodvádím ani nezneužívám mezery v pravidlech. Jestli jsem někdy dostal zásah a nezapočítal tak to bylo na sto procent nevědomě, necítil jsem nebo v zápalu boje nepostřehl.
Možná místo nekonečných debat ohledně pravidel by bylo lepší zapracovat na kondici a taktice aby se bitvy vyhrávalo.
Tímto příspěvkem nechci nikoho urazit ani se ho dotknout ale prostě musím dát najevo co si myslím.

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 8:24 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
No tak to napiš, co ti vadí.
Na přístup "Budu útrpně potichu snášet, co se mi nelíbí, a pak beze slova odejdu" už jsi starý.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny